![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Cine a mai demontat o pompa de benzina poate sa-mi spuna si mie daca se poate repara? A mea nu prea porneste tot timpul (decat daca e lovita puternic) si nu are destula presiune (inca n-am masurat asta, dar comportamentul motorului deduc asta).
Precizez ca am stricat-o mergand fara benzina in rezervor (OBC-ul imi indica 4L cand am pus benzina) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (mgrx) Mai Darren, ce e cu tine, ca de cind ai crapat pompa la pisica parca esti ratacit
![]() 320D = diesel, iar acesta, dupa cum spunea si barriton mai devreme, merge in general cu ... motorina ![]() ... Apropo, la pompa ta de BENZINA, am incercat si eu la urs sa repar, nu era nimic de reparat in ea. Am luat una Bosch de 6 milioane, noua, de la dijital si a tinut ... fix 30k km. Nu's ce naiba a avut de a crapat, desi eu la urs nu-l lasam sa intre pe rosu (aviz domnului iulika, care stie sa calculeze consumu la pisica doar prin cei trei litri de benzina pe care ii baga cind mai are un pic sa moara motoru de tot). ![]() Deci daca o demontez nu o sa gasesc nimic de curatat, uns, reglat.. redresat, corectat, ajustat? :crybaby: Aia Bosch e doar pompa propriu-zisa pe care trebuie sa o conectez la firele submersibile din rezervor, sau inlocuieste tot corpul ala cu mufele superioare, litrometru etc? Eu nu fac consumul asa ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
darren, pompa e pompa, n-ai ce sa-i faci. dar sorbul are un filtru foarte fin, pe care il poti spala bine-bine, si, daca pompa nu a murit de tot, vei avea surprize : va invia masina. poti incerca. p.s. eu vb despre pompa mea submersibila, nu stiu daca este la fel si la tine... ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Submersibila e si la mine. :nod: :nod: :nod:
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
mine
![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Pot sa va invat cum sa o stricati mai tare. Dati cu spray in ea (degripant sau de contacte, nu conteaza). Aaa, si testati-o cu apa, nu cu benzina. :paranoid: -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
asa am stricat eu regulatorul de relanti, dand cu wd40...
imi statea relantiul la 1100 ture.. dupa ce am dat cu wd40 sta la 1500 si mai sus.. intre timp i-am prins si smecheria.. cand sta la 1500 trebuie sa-i dau o talpa pana pe la 2-2500 si revine la ~800.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 06:42 PM |