![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Azi mi-am curatat (aproape) toate contactele la lampile spate. Tot respectul pentru nemti. Tot ce trebuia sa se desfaca s-a desfacut fara probleme, in ciuda vechimii masinii (E23, 85). Mi-am luat toate contactele de la becurile de la lampile spate la frecat cu smirghel si rezultatul a fost pe masura asteptarilor.
Totusi, sunt cateva locuri unde n-am putut face mare lucru, ma refer la mufe si conectori, unde n-am putut ajunge cu smirghelul. Exista vreo solutie, vreunun spray pentru curatat contacte ? Ar fi super pentru cei ca mine care din cauza vechimii au probleme cu contactele oxidate., nu cred ca sunt singurul ... Stie cineva ceva ? Cu stima, nmg. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da, exista un spray pt asa ceva, chiar asa se si numeste: spray pt contacte electrice
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
da, exista un spray pt asa ceva, chiar asa se si numeste: spray pt contacte electrice si unde se gaseste asta ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la orice magazin de piese sau chiar si la PECO
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si pe la Carrefour. Si da, face uneori minuni. Eu tot aveam probleme cu un contact la stopul dreapta, si cu smircghel n-am reusit mare lucru (era si greu sa bag acolo smirghel). Insa cu spray s-a rezolvat problema (lumina mai slab si se aprindea o idee mai tarziu la frana decat cel din stanga din cauza contactului imperfect).
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
WD 40.ESTE FOARTE BUN.plus restul de alte natii de firme care fac spray uri pt asa ceva -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
WD40 NU este pentru contacte electrice. Face mai mult rau decat bine
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Pana la urma am gasit unul italian care se cheama G-20 - Dry Contact Cleaner. Se pare ca este bun, zice ar fi compatibil cam cu toate materialele plastice. Am mai vazut altele cateva prin comert dar scria pe ele ca ataca plasticul, asa ca l-am luat pe asta.
Acum, am dat si prin debitmetru ... ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
Darren, eu stiam ca WD 40 este mama si tatal tutuor
![]() il folosesc de peste 5 ani la toate porcariile si merge. m-ar mira sa nu dea rezultete si la niste contacte oxidate. are putere f mare de curatare. citez de pe el - protect against moisture and rust: for wirings ( electrical) bla bla ... - removes grase and dirt |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
eu am uitat de cand folosesc wd 40.si a curatat la mufe si la contacte si guri de admisie si suruburi care nu se desfaceau de nu mai stiu .sincer nu as da pe nimic altceva .am mai avut si alte nebunii .dar parca asta este bmw ul la curatat .si cel de la wurth este mercedesul -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca i-ar prinde bine ceva unsoare pe traseul debitmetrului (vaselina). Ca altfel risti sa mananci traseul de carbon.
Eu l-as unge urgent. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
m zis gura admisie nu debitmetru.si in loc s ate plimbi prin franta stai pe net si neplictisesti:PP nu te plimbi si tu pe acolo ce naiba faci toata ziua pe net
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Raspunsul meu nu era pentru tine, era pentru nmg. N-am mai dat quote ca eram la lucru si ma grabeam. Acum mai trag nitel, poate reusesc sa termin treaba si sa am macar o bucata de vineri libera
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
WD 40 e mama si tatal lor cand vine vorba de curatat rugina, desfacut chestii care nu se desfac, ungere pentru diverse chestii mecanice (inclusiv mecanisme fine). La contacte electrice e bun atat timp cat nu e vorba de contactele electrice ale unor senzori, pentru ca dupa ce dai cu WD40, ramane o pelicula de ulei pe respectivele suprafete. O solutie potrivita pentru contacte de senzori este cea care se evapora si nu lasa reziduuri pe suprafetele curatate. Curatarea este doar activa si functioneaza prin presiunea jetului de aplicare, iar rezultatul nu contine substante suplimentare dupa cateva minute (timpul de evaporare). O mufa de senzori in care dai cu WD40, in care mai intra si un pic de praf peste pelicula de ulei ramasa va genera o gramada de probleme daca functionarea respectivilor senzori se bazeaza pe variantii mici de rezistenta (de ordinul ohmilor). In general o mufa de senzori nu contine rugina (la faza asta n-ar mai merge deloc motorul de ex), ci doar un strat de oxizi aproape insesizabil la "ochiul liber" care insa afecteaza valorile raportate de respectivii senzori. Cei care stau intr-o zona cu umiditate crescuta stiu despre ce vorbesc (daca eventual valul de umiditate mai contine si sare - cum ar fi pe malul marii) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Cauta spray contacte electrice de la 2+2!
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Cauta spray contacte electrice de la 2+2! Exact din asta am cautat prima data dar nu l-am luat pentru ca pe el scria ca ataca plasticul ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 12:01 AM |