IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Sistem de injectie, M30 2,8 - mono sau multipunct ?
io'sŪ
post Jan 30 2007, 12:50 PM
Post #21


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



motorul este cam acelasi, si stiu sigur ca acolo e ca am avut motor ca al tau pe masina, mai cauta, este paralel cu motorul surubul si iti trebuie o surubelnita (-minus) dreapta cam de 12-15 cm lungime ca sa iti intre in locul de unde trebuie sa reglezi
ps-daca vrei suna-ma si poate ne vedem undeva mai tz sa iti arat


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 30 2007, 12:54 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Acolo trebuie sa fie. Uite o poza mai apropiata de realitatea ta:
http://www.bmwmregistry.com/faq/E28_M535i_engine.jpg

Bagi surubelnita sub furtunul cel mare de la admisie, pe langa furtunul mic care da gazele de la culbutori.
Nu sunt sigur, daca pe deasupra sau pe sub furtunul mic... conteaza si cat de bine e fixat regulatorul de relanti in suportul lui. O sa vezi o chestie pe care o poti insuruba/desuruba chiar si cu cheia de contact, sau cu orice surubelnita dreapta, oricat cat de mare ar fi ea.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 30 2007, 12:58 PM
Post #23


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





exact, aici se vede mai bine!
Attached Image


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jan 30 2007, 01:04 PM
Post #24


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



ok, lasa ca-l dibui eu, si daca nu-l gasesc, mai vorbim. Deocamdata, azi ma duc la politie sa-mi fac actele pentru numere, deci cateva zile o sa stau pe dreapta...smile.gif

Poza noua se apropie de ce am eu pe masina desi la mine debitmetrul e pus invers si din cate imi dau seama, am mult mai multe furtunase sub cel de admisie.

Am pus o poza alaturat dar nu e facuta dintr-un unghi ca lumea. Si oricum, motorul e jegos rau. De-abia astept sa se incalzeasca un pic afara sa-l pot curata fara sa-mi inghete ... toate alea. rolleyes.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 30 2007, 01:43 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Motorul din poza pusa de mine e cu Motronic, de aici si diferentele. Cred ca nici nu are regulatorul asta de relanti, dar ti-am aratat intocmai unde-l gasesti.

Si acum discutie pe poza ta: vezi ca din burduful de admisie iese un furtun cotit, prin stanga (in poza), furtun care intra undeva sub burduf. La celalalt capat al lui, sub burduf e regulatorul de relanti wink.gif Din ce-mi amintesc regulatorul asta lasa mai mult sau mai putin aer sa treaca atunci cand clapeta de acceleratie e inchisa, din regulator iesind un capat mic de furtun care intra in "inima" admisiei. Deci e un fel de bypass al clapetei de acceleratie.

EDIT: vad ca sunt doua furtune in stanga burdufului. Cred ca ambele intra in fundu' regulatorului biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jan 30 2007, 02:11 PM
Post #26


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





QUOTE (TiL @ Jan 30 2007, 01:43 PM) *
Motorul din poza pusa de mine e cu Motronic, de aici si diferentele. Cred ca nici nu are regulatorul asta de relanti, dar ti-am aratat intocmai unde-l gasesti.


Aaa, Motronic, alta viata - Titan Ice ... smile.gif

QUOTE (TiL @ Jan 30 2007, 01:43 PM) *
Si acum discutie pe poza ta: vezi ca din burduful de admisie iese un furtun cotit, prin stanga (in poza), furtun care intra undeva sub burduf. La celalalt capat al lui, sub burduf e regulatorul de relanti wink.gif Din ce-mi amintesc regulatorul asta lasa mai mult sau mai putin aer sa treaca atunci cand clapeta de acceleratie e inchisa, din regulator iesind un capat mic de furtun care intra in "inima" admisiei. Deci e un fel de bypass al clapetei de acceleratie.

Cam asa ceva.

Hm. Daca tot am inceput, as mai avea o intrebare... tongue.gif

Masina este (era) echipata cu cruise control, se poate vedea al doilea cablu pe acceleratie. Nu stiu din ce cauza, ex-owner-ul i-a scos comutatorul, probabil din cauza vreunui scurt, nu stiu. Intrebarea era, in afara de E23 care e cam rar prin dezmembrari, ce model mai era echipat cu asa ceva ? Ca sa stiu ce sa caut. Ca de un comutator nou nu cred ca pot sa ma apropii deocamdata.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 30 2007, 02:14 PM
Post #27


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



cam toate modelele din acea perioada aveau asa ceva dar era optional, eu am vazut si pe ursulet din "82 ohmy.gif, merita sa incerci
cat despre piese, daca ai stii cate am aruncat... si cate o sa mai arunc conf (9).gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jan 30 2007, 02:26 PM
Post #28


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



QUOTE (io`s @ Jan 30 2007, 02:14 PM) *
cat despre piese, daca ai stii cate am aruncat... si cate o sa mai arunc conf (9).gif


Am vazut postul tau de la vremea respectiva, si chiar am postat cate ceva pe acolo dar daca nu ai mai zis nimic, am crezut ca ai terminat stocul ... smile.gif In sfarsit, o sa te sun dupa ce imi iau numerele sa vedem ce se mai poate face.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 30 2007, 02:37 PM
Post #29


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



inca mai e valabil topicul, numai ca nu am ajuns acolo de atunci
stati linistit ca va dau de veste


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 30 2007, 03:13 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Abia asteptam transportul biggrin.gif Ufff, alte beri... cat poti duce?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jan 31 2007, 08:13 AM
Post #31


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Off topic:

Este incredibil ! Am fost ieri la politie sa-mi depun actele pentru numere si am terminat in 5 minute ! Nu-mi vine sa cred ...

Ma inarmasem cu rabdare, am ceva experiente extreme de cand am inmatriculat Dacia veche cand am stat la coada de la 10 pana pe la 8 seara. Am ajuns acolo, 4 ghiseuri deschise si vreo 10 clienti (cu totul) la ele. M-am asezat la coada, inca neincrezator, mai erau vreo 2 persoane in fata mea. Cand stateam acolo, culmea, s-a deschis inca un ghiseu, si functionarul de acolo m-a chemat foarte politicos: "domnu', domnu', veniti aici va rog, nu mai stati la coada". Initial am crezut ca vorbeste cu altcineva...

Dupa ce mi-a verificat actele, mi-a spus foarte serios sa vin in 48 de ore sa-mi ridic numerele si talonul. Am plecat de la Udriste buimac, nici acum nu prea imi vine sa cred, oare lucrurile chiar incep sa mearga in Romania ?


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 31 2007, 08:24 AM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (nmg @ Jan 31 2007, 09:13 AM) *
Off topic:

Este incredibil ! Am fost ieri la politie sa-mi depun actele pentru numere si am terminat in 5 minute ! Nu-mi vine sa cred ...

E rezultatul taxei de prima inmatriculare.

QUOTE (nmg @ Jan 31 2007, 09:13 AM) *
Dupa ce mi-a verificat actele, mi-a spus foarte serios sa vin in 48 de ore sa-mi ridic numerele si talonul. Am plecat de la Udriste buimac, nici acum nu prea imi vine sa cred, oare lucrurile chiar incep sa mearga in Romania ?

Tu n-ai cerut numere preferentiale? La mine a durat fix o saptamana si cateva ore cu numere preferentiale... Am depus actele luni dimineata si le-am luat lunea seara dupa o saptamana, si mi-a spus ca in acea si au fost facute talonul si numerele, ca trebuie sa verifice daca au ajuns la ghiseu sau inca nu. Ma chemasera dupa 10 zile, dar n-am avut rabdare sa stau atat si am incercat si vineri seara si apoi luni seara din nou.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jan 31 2007, 09:01 AM
Post #33


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Am cerut numere preferentiale dar le platisem cu cateva zile inainte. Si in plus, erau afise peste tot care spuneau ca dosarele de inmatriculare se solutioneaza in maxim 48 de ore.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 31 2007, 10:25 AM
Post #34


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





merge pe dreaq in rOMANIA, dupa parerea mea nu ar trebui sa TE OBLIGE sa nu mergi cu masina 1-2-7 sau 10 zile pana ies actele
yeah!
wanker.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 31 2007, 11:25 AM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Eu am auzit ca de anul asta poti merge cu o copie dupa vechiul talon, pana scoti talonul nou. O alta schimbare intervenita anul asta e ca nu se mai face radierea la Udriste de catre vechiul proprietar. Radierea o face politia automat la inmatricularea cu noul proprietar. Iar radierea de la fisc ramane sa ti-o faci singur, nemaifiind nevoie de certificat de radiere, ci doar de contractul de vanzare plus panarama aia noua de certificat fiscal.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jan 31 2007, 11:30 AM
Post #36


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Nu stiu si nu mi-a spus nimeni nimic cum ca as putea merge cu vechiul talon, in rest, totul e asa cum spune TiL.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 31 2007, 11:57 AM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Pentru faza cu talonul nu bag nici eu mana in foc... Restul le-am experimentat si eu pe pielea mea.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 31 2007, 07:18 PM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





QUOTE (nmg @ Jan 31 2007, 12:30 PM) *
Nu stiu si nu mi-a spus nimeni nimic cum ca as putea merge cu vechiul talon, in rest, totul e asa cum spune TiL.

Eu cand am depus actele pe 15 ianuarie am depus si numerele de Cluj... Daca nu depuneam numerele puteam risca sa merg cu o copie de pe talon, dar fara numere sau cu numere de carton m-ar fi oprit fiecare politist pe care-l intalneam pe strada.
Ar fi bine sa dureze 48 de ore, ca trebuie s inmatriculez si Audi-ul pe Bucuresti acum.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th July 2025 - 06:02 PM