![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Sistemul de injectie pentru motorul M30 de 2800 cmc, L-Jetronic fara sonda Lambda, este monopunct sau multipunct ? Stie cineva ?
LE: sorry, am postat de 2 ori. Rog admin-ul sa stearga acest post. This post has been edited by nmg: Jan 27 2007, 07:01 PM -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
motorul este cam acelasi, si stiu sigur ca acolo e ca am avut motor ca al tau pe masina, mai cauta, este paralel cu motorul surubul si iti trebuie o surubelnita (-minus) dreapta cam de 12-15 cm lungime ca sa iti intre in locul de unde trebuie sa reglezi
ps-daca vrei suna-ma si poate ne vedem undeva mai tz sa iti arat -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acolo trebuie sa fie. Uite o poza mai apropiata de realitatea ta: http://www.bmwmregistry.com/faq/E28_M535i_engine.jpg Bagi surubelnita sub furtunul cel mare de la admisie, pe langa furtunul mic care da gazele de la culbutori. Nu sunt sigur, daca pe deasupra sau pe sub furtunul mic... conteaza si cat de bine e fixat regulatorul de relanti in suportul lui. O sa vezi o chestie pe care o poti insuruba/desuruba chiar si cu cheia de contact, sau cu orice surubelnita dreapta, oricat cat de mare ar fi ea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
ok, lasa ca-l dibui eu, si daca nu-l gasesc, mai vorbim. Deocamdata, azi ma duc la politie sa-mi fac actele pentru numere, deci cateva zile o sa stau pe dreapta...
![]() Poza noua se apropie de ce am eu pe masina desi la mine debitmetrul e pus invers si din cate imi dau seama, am mult mai multe furtunase sub cel de admisie. Am pus o poza alaturat dar nu e facuta dintr-un unghi ca lumea. Si oricum, motorul e jegos rau. De-abia astept sa se incalzeasca un pic afara sa-l pot curata fara sa-mi inghete ... toate alea. ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Motorul din poza pusa de mine e cu Motronic, de aici si diferentele. Cred ca nici nu are regulatorul asta de relanti, dar ti-am aratat intocmai unde-l gasesti. Si acum discutie pe poza ta: vezi ca din burduful de admisie iese un furtun cotit, prin stanga (in poza), furtun care intra undeva sub burduf. La celalalt capat al lui, sub burduf e regulatorul de relanti ![]() EDIT: vad ca sunt doua furtune in stanga burdufului. Cred ca ambele intra in fundu' regulatorului ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Motorul din poza pusa de mine e cu Motronic, de aici si diferentele. Cred ca nici nu are regulatorul asta de relanti, dar ti-am aratat intocmai unde-l gasesti. Aaa, Motronic, alta viata - Titan Ice ... ![]() Si acum discutie pe poza ta: vezi ca din burduful de admisie iese un furtun cotit, prin stanga (in poza), furtun care intra undeva sub burduf. La celalalt capat al lui, sub burduf e regulatorul de relanti ![]() Cam asa ceva. Hm. Daca tot am inceput, as mai avea o intrebare... ![]() Masina este (era) echipata cu cruise control, se poate vedea al doilea cablu pe acceleratie. Nu stiu din ce cauza, ex-owner-ul i-a scos comutatorul, probabil din cauza vreunui scurt, nu stiu. Intrebarea era, in afara de E23 care e cam rar prin dezmembrari, ce model mai era echipat cu asa ceva ? Ca sa stiu ce sa caut. Ca de un comutator nou nu cred ca pot sa ma apropii deocamdata. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cam toate modelele din acea perioada aveau asa ceva dar era optional, eu am vazut si pe ursulet din "82
![]() cat despre piese, daca ai stii cate am aruncat... si cate o sa mai arunc ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
cat despre piese, daca ai stii cate am aruncat... si cate o sa mai arunc ![]() Am vazut postul tau de la vremea respectiva, si chiar am postat cate ceva pe acolo dar daca nu ai mai zis nimic, am crezut ca ai terminat stocul ... ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
inca mai e valabil topicul, numai ca nu am ajuns acolo de atunci stati linistit ca va dau de veste -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Abia asteptam transportul
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Off topic:
Este incredibil ! Am fost ieri la politie sa-mi depun actele pentru numere si am terminat in 5 minute ! Nu-mi vine sa cred ... Ma inarmasem cu rabdare, am ceva experiente extreme de cand am inmatriculat Dacia veche cand am stat la coada de la 10 pana pe la 8 seara. Am ajuns acolo, 4 ghiseuri deschise si vreo 10 clienti (cu totul) la ele. M-am asezat la coada, inca neincrezator, mai erau vreo 2 persoane in fata mea. Cand stateam acolo, culmea, s-a deschis inca un ghiseu, si functionarul de acolo m-a chemat foarte politicos: "domnu', domnu', veniti aici va rog, nu mai stati la coada". Initial am crezut ca vorbeste cu altcineva... Dupa ce mi-a verificat actele, mi-a spus foarte serios sa vin in 48 de ore sa-mi ridic numerele si talonul. Am plecat de la Udriste buimac, nici acum nu prea imi vine sa cred, oare lucrurile chiar incep sa mearga in Romania ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Off topic: Este incredibil ! Am fost ieri la politie sa-mi depun actele pentru numere si am terminat in 5 minute ! Nu-mi vine sa cred ... E rezultatul taxei de prima inmatriculare. Dupa ce mi-a verificat actele, mi-a spus foarte serios sa vin in 48 de ore sa-mi ridic numerele si talonul. Am plecat de la Udriste buimac, nici acum nu prea imi vine sa cred, oare lucrurile chiar incep sa mearga in Romania ? Tu n-ai cerut numere preferentiale? La mine a durat fix o saptamana si cateva ore cu numere preferentiale... Am depus actele luni dimineata si le-am luat lunea seara dupa o saptamana, si mi-a spus ca in acea si au fost facute talonul si numerele, ca trebuie sa verifice daca au ajuns la ghiseu sau inca nu. Ma chemasera dupa 10 zile, dar n-am avut rabdare sa stau atat si am incercat si vineri seara si apoi luni seara din nou. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am cerut numere preferentiale dar le platisem cu cateva zile inainte. Si in plus, erau afise peste tot care spuneau ca dosarele de inmatriculare se solutioneaza in maxim 48 de ore. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
merge pe dreaq in rOMANIA, dupa parerea mea nu ar trebui sa TE OBLIGE sa nu mergi cu masina 1-2-7 sau 10 zile pana ies actele
yeah! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu am auzit ca de anul asta poti merge cu o copie dupa vechiul talon, pana scoti talonul nou. O alta schimbare intervenita anul asta e ca nu se mai face radierea la Udriste de catre vechiul proprietar. Radierea o face politia automat la inmatricularea cu noul proprietar. Iar radierea de la fisc ramane sa ti-o faci singur, nemaifiind nevoie de certificat de radiere, ci doar de contractul de vanzare plus panarama aia noua de certificat fiscal.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Nu stiu si nu mi-a spus nimeni nimic cum ca as putea merge cu vechiul talon, in rest, totul e asa cum spune TiL.
-------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pentru faza cu talonul nu bag nici eu mana in foc... Restul le-am experimentat si eu pe pielea mea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nu stiu si nu mi-a spus nimeni nimic cum ca as putea merge cu vechiul talon, in rest, totul e asa cum spune TiL. Eu cand am depus actele pe 15 ianuarie am depus si numerele de Cluj... Daca nu depuneam numerele puteam risca sa merg cu o copie de pe talon, dar fara numere sau cu numere de carton m-ar fi oprit fiecare politist pe care-l intalneam pe strada. Ar fi bine sa dureze 48 de ore, ca trebuie s inmatriculez si Audi-ul pe Bucuresti acum. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 02:18 PM |