![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
NU dati cu degripant! O sa rezolve problema poate o zi - doua, dar apoi o luati de la capat. Degripantul nu prea are cine stie ce proprietati de ungere, mai degraba spala si nu-i bine sa speli bucsile alea.
Vaselina-i sfanta. Daca huruie deja-i destul de rau ca si-a facut joc si din cauza asta nici vaselina nu prea o sa stea mult timp acolo. Oricum, incercati. O sa incerc si eu ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Exista spray-uri cu vaselina rosie ("Red Grese") care s-ar putea sa fie bune pentru asta.
Mie mi s-a blocat rola intinzatoare de la distributie si cateva zile am mers cu ea asa pana sa ma prind de la ce e scartzaitul care se aude... Credeam ca e slabita cureaua de la alternator, dar era blocata rola intinzatoare, iar cureaua de distributie devenise foarte lucioasa. Am deblocat-o cu spray degripant si apoi am dat-o cu spray-ul cu Red Grease. A trecut mai mult de o luna de zile de atunci, poate chiar 2, si n-am mai avut probleme. PS. Imi permit sa risc sa merg cu ea asa, motorul meu nu e cu interferenta. Am de gand sa schimb si cureaua si rola intinzatoare in momentul in care segmentez motorul, lucru care sper sa se intample in iarna asta. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
PS. Imi permit sa risc sa merg cu ea asa, motorul meu nu e cu interferenta. Tocmai ma gandeam ca nu pareai atat de inconstient incat sa-ti risti chiulasa ![]() Chiar, a facut BMW vre-un motor fara interferenta, in ultimii 40 de ani cel putin? E scump tubul de red grease? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#364
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Vad eu ce naiba ai fac daca nu am vb cu Vladut si are o aeroterma,asa ca schimb o schimb direct.A faza tare e ca stergatoarele merg mai bine acum(inainte abia se miscau)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Tubul de spray Red Grease l-am luat de la Carrefour sau de la Augsburg, nu mai tin minte exact, si parca a fost in jur de 150k lei (15 RON) (nu mai tin minte exact, dar cred ca aproximativ atat).
Putine motoare sunt fara interferenta, numai dintre cele cu 2 valve pe cilindru si pe benzina. Nu stiu exact care ar fi motoarele de la BMW fara interferenta... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
hai sa va zic eu ce are....de huruit huruie de batranete....se rezolva cu niste vaselina wd 40 etc....dar ca nu porneste pe vit 1 si 2, trebuie desfacuta masca de la motor si sub motoras are un fel de placa cu 4 contacte, care a oxidat si trebuie curatata....a mea la un moment nu a mai vrut sa mearga decat pe vit 4 si am desfacut am curatat si acum merge bine mersi...apropo, cand vine sezonul rece sa va asteptati sa scartaie pt ca face condens..cald-rece, cald-rece....se rezolva prin simpla ungere.... ![]() care e cea mai rapida metoda de desfacut? |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La E28 e un panou lat in compartimentul motor, panou care acopera ventilatorul aerotermei si motorul stergatoarelor. Se desfac suruburile de 8, se da jos panoul, se desfac cu mana cele doua capace de plastic de pe fiecare 'turbina' si ai acces la motor. E prins cu o clema de mijloc.
Nu stiu daca si la urs e exact la fel. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
stie cineva un pret orientativ la sonda viteza de pe grup spate pt un M10 ?
-------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
today am facut plinu....
mare greseala ! am pierdut vreo 5 kg !!!! curge curge curge si nu cred ca pe la colierul cu care ati mai avut si voi probleme..... ![]() akum parca s`a mai potolit,dara dupa ce merg oleak cu masina iar mai pikura oleak...iar se opreste.... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Vezi furtunele de la pompa sa nu fie imbatranite sau nestranse. Esti sigur ca e benzina? -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#371
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
asa,aseara s-a dus dracu ceva la electromotor,simptome:prima cheie invarte un pic dupa aia nu mai face nimic se aude clanc clanc doar;impinsa a pornit dupa aia nu am mai facut figuri am mai avut 3 porniri,azi dimineata cand sa o pornesc la fel a invartiti odata dupa aia iar clanc clanc ,ceva idei?carbunii solenoidu ce poate fi?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
asa,aseara s-a dus dracu ceva la electromotor,simptome:prima cheie invarte un pic dupa aia nu mai face nimic se aude clanc clanc doar;impinsa a pornit dupa aia nu am mai facut figuri am mai avut 3 porniri,azi dimineata cand sa o pornesc la fel a invartiti odata dupa aia iar clanc clanc ,ceva idei?carbunii solenoidu ce poate fi? ia vezi tu bateria !!!! ![]() Nu stiu exact care ar fi motoarele de la BMW fara interferenta... nu prea sunt! ![]() This post has been edited by io`s: Dec 22 2006, 06:25 PM -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca nu-i bateria, du-te la service pe Baicului 116. Oameni mai priceputi la electromotoare decat ei nu prea gasesti.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
mama ei de treaba....iar curge ! si mai tare...pata de 10 cm sub masina...merg cu ea,dupa ce o opresc timp de ~40 min curge,din ce in ce mai rar,spre sfarsit cam 4 picaturi destul de consistente la 3--4 minute... am verificat furtunul care vine de la buson si intra in rezervor,i`am mai pus un colier dar,nimic... ![]() ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
eu am o gaurica in rezervor exac sub acel furtun,mai jos cu max 1 cm
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
si cum ai rezolvato ?
secretul este sa nu pun multa benzina crd... ce sanse am sa ard in flacari ca ana lesko ?merg cu extinctorul in bratze,pana ieri nu aveam dar mi`am cumparat...cand curge tare cand nu curge... ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#377
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pai eu zic asa:se localizeaza de unde curge-daca e furtun se schimba,daca e tabla se cositoreste sau cred ca merge si lipita o bucatica de tabla pe locul ala(cu poxipol sau ceva in genu asta),bine asta nu stiu cat de mult o sa tina,cositoritul banuiesc ca e cava mai sigur
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
jorjel tre ridicata pe elevator sa vezi ce are, ca pe ghicite... merem dupa sarbatori la open service la florin si vedem acolo ![]() sau platesti o constatare linga tine unde lucreaza serghei... |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Teoretic _cred_ ca tine si cu poxipol sau ceva in gen atat timp cat nu-l pocnesti.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
asa,azi dimineata ursu a luat-o la prima cheie,deci cred ca e bateria pana la urma,are cineva un releu de incarcare de urs in plus?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 04:26 PM |