IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 325IX
florin83
post Nov 30 2006, 05:46 PM
Post #141


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (alex230ro @ Nov 30 2006, 05:06 PM) *
Ce dracu ,ma???hnu stii si tu sa te uiti la ulei+ca in momentul in care ai luat masina schimbi urgenti filtru ulei,ulei filtru aer,filtru benzina mad.gif si ai mers cu becu aprins?>????? annoyed_h4h.gif fight (12).gif


taci ca daca ii schimba alea ii lungeste viata motorului, ori noi (posibil si el) nu vrem asta biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Nov 30 2006, 06:46 PM
Post #142


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



mah ce rai sunteti! laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 30 2006, 09:05 PM
Post #143


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Suntem realisti. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 3 2006, 06:20 PM
Post #144


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



am schimbat ambreajul!!!
in 11ore!!!
foarte greu !!
in cazul in care stii ordinea exacta a operatiunilor poa merge mai repede
cu toate ca am apelat la un mecanic cu experienta, tot a durat mult (am lucrat impreuna iar la coborirea/ridicarea cutiei a ajutat si jorjel!)
iata cum ar trebui sa decurga:
demontat:
-esapamentul
-scuturi termice
-cardanul (aici la ix e mai dificil: se desfac suruburile la capete, se desfileteaza piulita de pe cardan de linga dif, se impinge cu o ranga de pe flansa de linga cutie pina culiseaza)
-se desfac suruburile cardanului scurt
-se scoate cu mare grija pompa ambreiaj(sa nu calce nimeni ambreiajul!!!)
-se scot senzorii de pe cutie
-se desface timoneria cutiei
-se incepe desfacerea suruburilor de pe cutie(cu tubulare stea de 15,17)
-cele mai grele suruburi sunt cele de la electromotor si de linga el
-doar cind cutia e inclinata se poa scoate timoneria(atentie la siguranta de pe ea!)
doar cu cutia inclinata se pot desface ultimile 2 suruburi de sus folosind un prelumgitor cu cardan pe deasupra cutiei (prelungitor alcatuit din mai multe prelungitoare totalizind 1metru si ceva cit are cutia!!!- noroc ca le-am avut!!!)
- se are grija de degete- eu n-am avut si am strivit 2
-se coboara cutia(am fost 3 oameni- foarte grea ) a nu se roti!
-cardanul scurt o sa cada (in capul cuiva)atentie!
-se schimba kitul ambreiaj
montajul e inversul demontatului
am pierdut mult timp la desfacut timoneria deoarece fostul proprietar i-a adus modificari...
acum diferenta e uriasa!!!(asa cum m-a avertizat florin)
multumesc lui jorjel care a pierdut o simbata cu mine(in timp ce 2 fete il tot cautau!!)
multumesc mecanicului gabi pt rabdarea de care a dat dovada!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 3 2006, 10:07 PM
Post #145


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



asa arata cardanul de ix
in dreapta se vede piulita de reglaj culisare

de asemenea acesta e kitul nou ambreiaj- se potriveste la toate e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Dec 3 2006, 10:07 PM
Post #146


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost





chiar ca foarte foarte greu.o asemenea lucrare daca vrei sa o termini repede intr-0 ora si,hai sa zic jumatate nu ai ce face,e oricum acum ca sti ce ai de facut o sa iti mearga mai repede pe viitor.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 3 2006, 10:10 PM
Post #147


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



daca stiam ordinea exacta cre ca terminam in 5 ore...
asa...am racit bocna...

This post has been edited by iulian325: Dec 3 2006, 10:11 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 4 2006, 08:38 AM
Post #148


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE
acum diferenta e uriasa!!!(asa cum m-a avertizat florin)


normal.. la 4x4 e mai vizibila diferenta fata de una cu tractiune pe o punte.. tie iti patineaza ambreiaju daca pleci tare pe cand la cealalta patineaza rotile..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Dec 4 2006, 11:29 AM
Post #149


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



QUOTE (iulian325 @ Dec 3 2006, 10:07 PM) *
asa arata cardanul de ix
in dreapta se vede piulita de reglaj culisare

de asemenea acesta e kitul nou ambreiaj- se potriveste la toate e30



la toate e30, cu o mica modificare adusa rulmentului(scurtare cu pana la8...9mm)cu ajutorul faiului....
era prea mare la mine si nu se lipea cutia de motor...treaba trista...norok de fai..sau bomfaier...tongue.gif

QUOTE (iulian325 @ Dec 3 2006, 06:20 PM) *
multumesc lui jorjel care a pierdut o simbata cu mine(in timp ce 2 fete il tot cautau!!)
multumesc mecanicului gabi pt rabdarea de care a dat dovada!


nici o problema, as mai pierde una.....
cum zic englejii..."cualiti taim"
biggrin.gif


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 7 2006, 07:02 PM
Post #150


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -





tocmai am facut un drum de vre-o 800km
problema e ca pe ultimii 200 cutia de viteze a inceput sa faca figuri
adica in treptele 1si 2 nu mai voia sa intre...
iar cind intra- intra ff greu
sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 8 2006, 07:27 AM
Post #151


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



ar putea fi urm:

-deoarece abia am schimbat kit ambreiaj- sa nu fi strins suficient suruburile sau sa se fi desfacut...
-ulei cutie insuficient sau prea subtire...
-pur si simplu s-a facut praf (sper sa nu!!!)

hm
si voi nu raspundeti... sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 9 2006, 10:14 PM
Post #152


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



cre ca am gasit
am aerisit cilindrul ambreiaj
daca vrei sa pedepsesti pe cineva ...pune-l sa aeriseasca nenorocitu ala de cilindru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 15 2006, 09:57 PM
Post #153


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (florin83 @ Nov 24 2006, 12:29 PM) *
cred ca mi s-a stricat iar planetara stanga fata...
in viraje spre dreapta la maxim se aude un troncanit...capul ala l-am schimbat prin primavara, deci mai am garantie tongue.gif
capul dinspre diferential poate sa troncane?


am observat ca face si cand merg cu spatele, chiar si pe drept..
se aude un tacanit, din fata, de sub motor..
ce sa fie? capul de la planetara dinspre diferential sau chiar diferentialul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Dec 15 2006, 10:54 PM
Post #154


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp





Iti dau niste piese? biggrin.gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 15 2006, 11:03 PM
Post #155


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Florin> daca mai ai nevoie de piese de ix zi-mi. wink.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Dec 16 2006, 03:34 AM
Post #156


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Anunturi pt cei cu ix rupte smile.gif
http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...ix_xx16698.html

http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...30_xx26010.html

A mea e prea buna ca sa ma intereseze anunturile smile.gif)

This post has been edited by butcky: Dec 16 2006, 03:36 AM


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Dec 16 2006, 09:45 AM
Post #157


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



cam vechi anuntul...


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Dec 16 2006, 10:03 AM
Post #158


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -





QUOTE (florin83 @ Dec 15 2006, 09:57 PM) *
am observat ca face si cand merg cu spatele, chiar si pe drept..
se aude un tacanit, din fata, de sub motor..
ce sa fie? capul de la planetara dinspre diferential sau chiar diferentialul?


vb si cu ionut
la mine facea la fel spatele si am schimbat un cap planetara de geaba...era rulmentul
acu face si fata la fel dar la peste 140...am sa schimb ambii rulmenti...

QUOTE (316i @ Dec 15 2006, 11:03 PM) *
Florin> daca mai ai nevoie de piese de ix zi-mi. wink.gif


sa-mi zici ce piese mai ai

QUOTE (butcky @ Dec 16 2006, 03:34 AM) *


cam optimiste preturile de acolo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 16 2006, 10:45 AM
Post #159


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Alea din anunturi nu mai sunt demult si stiu si cine le are. Preturi prohibitive.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 17 2006, 12:10 AM
Post #160


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



mda, si eu....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th July 2025 - 04:08 AM