![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Ce dracu ,ma???hnu stii si tu sa te uiti la ulei+ca in momentul in care ai luat masina schimbi urgenti filtru ulei,ulei filtru aer,filtru benzina ![]() ![]() ![]() taci ca daca ii schimba alea ii lungeste viata motorului, ori noi (posibil si el) nu vrem asta ![]() |
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
mah ce rai sunteti!
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Suntem realisti. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am schimbat ambreajul!!!
in 11ore!!! foarte greu !! in cazul in care stii ordinea exacta a operatiunilor poa merge mai repede cu toate ca am apelat la un mecanic cu experienta, tot a durat mult (am lucrat impreuna iar la coborirea/ridicarea cutiei a ajutat si jorjel!) iata cum ar trebui sa decurga: demontat: -esapamentul -scuturi termice -cardanul (aici la ix e mai dificil: se desfac suruburile la capete, se desfileteaza piulita de pe cardan de linga dif, se impinge cu o ranga de pe flansa de linga cutie pina culiseaza) -se desfac suruburile cardanului scurt -se scoate cu mare grija pompa ambreiaj(sa nu calce nimeni ambreiajul!!!) -se scot senzorii de pe cutie -se desface timoneria cutiei -se incepe desfacerea suruburilor de pe cutie(cu tubulare stea de 15,17) -cele mai grele suruburi sunt cele de la electromotor si de linga el -doar cind cutia e inclinata se poa scoate timoneria(atentie la siguranta de pe ea!) doar cu cutia inclinata se pot desface ultimile 2 suruburi de sus folosind un prelumgitor cu cardan pe deasupra cutiei (prelungitor alcatuit din mai multe prelungitoare totalizind 1metru si ceva cit are cutia!!!- noroc ca le-am avut!!!) - se are grija de degete- eu n-am avut si am strivit 2 -se coboara cutia(am fost 3 oameni- foarte grea ) a nu se roti! -cardanul scurt o sa cada (in capul cuiva)atentie! -se schimba kitul ambreiaj montajul e inversul demontatului am pierdut mult timp la desfacut timoneria deoarece fostul proprietar i-a adus modificari... acum diferenta e uriasa!!!(asa cum m-a avertizat florin) multumesc lui jorjel care a pierdut o simbata cu mine(in timp ce 2 fete il tot cautau!!) multumesc mecanicului gabi pt rabdarea de care a dat dovada! |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
asa arata cardanul de ix
in dreapta se vede piulita de reglaj culisare de asemenea acesta e kitul nou ambreiaj- se potriveste la toate e30 |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
chiar ca foarte foarte greu.o asemenea lucrare daca vrei sa o termini repede intr-0 ora si,hai sa zic jumatate nu ai ce face,e oricum acum ca sti ce ai de facut o sa iti mearga mai repede pe viitor. -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
daca stiam ordinea exacta cre ca terminam in 5 ore...
asa...am racit bocna... This post has been edited by iulian325: Dec 3 2006, 10:11 PM |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE acum diferenta e uriasa!!!(asa cum m-a avertizat florin) normal.. la 4x4 e mai vizibila diferenta fata de una cu tractiune pe o punte.. tie iti patineaza ambreiaju daca pleci tare pe cand la cealalta patineaza rotile.. |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
asa arata cardanul de ix in dreapta se vede piulita de reglaj culisare de asemenea acesta e kitul nou ambreiaj- se potriveste la toate e30 la toate e30, cu o mica modificare adusa rulmentului(scurtare cu pana la8...9mm)cu ajutorul faiului.... era prea mare la mine si nu se lipea cutia de motor...treaba trista...norok de fai..sau bomfaier... ![]() multumesc lui jorjel care a pierdut o simbata cu mine(in timp ce 2 fete il tot cautau!!) multumesc mecanicului gabi pt rabdarea de care a dat dovada! nici o problema, as mai pierde una..... cum zic englejii..."cualiti taim" ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
tocmai am facut un drum de vre-o 800km problema e ca pe ultimii 200 cutia de viteze a inceput sa faca figuri adica in treptele 1si 2 nu mai voia sa intre... iar cind intra- intra ff greu ![]() |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
ar putea fi urm:
-deoarece abia am schimbat kit ambreiaj- sa nu fi strins suficient suruburile sau sa se fi desfacut... -ulei cutie insuficient sau prea subtire... -pur si simplu s-a facut praf (sper sa nu!!!) hm si voi nu raspundeti... ![]() |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
cre ca am gasit
am aerisit cilindrul ambreiaj daca vrei sa pedepsesti pe cineva ...pune-l sa aeriseasca nenorocitu ala de cilindru... |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cred ca mi s-a stricat iar planetara stanga fata... in viraje spre dreapta la maxim se aude un troncanit...capul ala l-am schimbat prin primavara, deci mai am garantie ![]() capul dinspre diferential poate sa troncane? am observat ca face si cand merg cu spatele, chiar si pe drept.. se aude un tacanit, din fata, de sub motor.. ce sa fie? capul de la planetara dinspre diferential sau chiar diferentialul? |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Iti dau niste piese? ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Florin> daca mai ai nevoie de piese de ix zi-mi.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Anunturi pt cei cu ix rupte
![]() http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...ix_xx16698.html http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...30_xx26010.html A mea e prea buna ca sa ma intereseze anunturile ![]() This post has been edited by butcky: Dec 16 2006, 03:36 AM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
cam vechi anuntul...
-------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am observat ca face si cand merg cu spatele, chiar si pe drept.. se aude un tacanit, din fata, de sub motor.. ce sa fie? capul de la planetara dinspre diferential sau chiar diferentialul? vb si cu ionut la mine facea la fel spatele si am schimbat un cap planetara de geaba...era rulmentul acu face si fata la fel dar la peste 140...am sa schimb ambii rulmenti... Florin> daca mai ai nevoie de piese de ix zi-mi. ![]() sa-mi zici ce piese mai ai Anunturi pt cei cu ix rupte ![]() http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...ix_xx16698.html http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/...30_xx26010.html A mea e prea buna ca sa ma intereseze anunturile ![]() cam optimiste preturile de acolo... |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Alea din anunturi nu mai sunt demult si stiu si cine le are. Preturi prohibitive.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mda, si eu....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 04:08 AM |