![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Vreau sa cumpar un E34 525i 24v cu motor M50 (de preferat varianta cu Vanos).
As vrea o masina bine intretinuta si care sa arate cat mai stock (si sa fie inmatriculat in Romania, bineinteles). NU ma intereseaza: - orice alta motorizare sau orice alt model - masinile cu motor schimbat sau segmentat - masinile care au suferit accident Constituie avantaje urmatoarele: - anul fabricatiei sa fie cat mai recent (1995 sau 1994 ar fi ideal) - dublu clima sau macar aer conditionat - scaune de piele neagra in stare buna - computer de bord - km cat mai putin, de preferat maxim 200k km Constituie dezavantaje urmatoarele: - orice elemente de kitch tuning, maciulii de schimbator de viteze inlocuite, volane sport, abtibilduri cu flacari sau balauri etc. - lemnul la interior (nu-mi place - prefer interiorul negru) As vrea sa vad si poze (atat cu exteriorul, cat si cu interiorul) inainte sa stabilim intalniri pentru vizionarea unei masini (am avut deja o surpriza neplacuta si n-as vrea sa o repet). Persoanele care au de vanzare asa ceva ma pot contacta pe adresa de e-mail din profil sau prin PM. Telefonul il pot comunica prin PM sau e-mail celor care ma contacteaza, daca e cazul. Sunt in Bucuresti si prefer sa vad masini din Bucuresti sau apropiere, dar daca merita ma pot deplasa si mai departe. PS. Imi doresc un E34 de foarte mult timp. Nu vreau o masina "de curse", daca vroiam asa ceva cautam alt model. Nu ma contactati daca masina nu e bine intretinuta, nu o sa cumpar prima masina pe care o vad, prefer sa caut cateva luni pana o gasesc pe cea pe care o caut. Nu sunt pieton, nu caut doar un mijloc de transport (din nou, daca imi doaream asa ceva cautam altceva). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
bafta
fostul meu vecin- serghei (rusul care a lucrat la bmw .de)a avut unul grena piele dublu clima dar adusa din .de, si a inmatriculat-o cu nr de moldova... acu nush pe unde e masina... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Stie cineva cand a fos pus pe E34 525i motorul cu Vanos? S-ar putea sa mai vad luni o masina fabricata in decembrie 1991, si proprietarul n-a stiut sa-mi spuna daca are motorul cu Vanos sau cel fara. Presupun ca asta e totusi fara Vanos, am impresia ca prin 1993 a fost pus cel cu Vanos, dar nu stiu sigur. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
fereste-te de motoarele m50 cu bloc de nikasil sau asa ceva, deoarece a fost o perioada intre 93-95 in care bmw a produs m50-ul cu bloc de nikasil si vanos si au fost foarte multe probleme cu ele, din cauza benzinei proaste....nu mai stiu exact cauza dar caut ape net si vei gasi....
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
http://www.bmwworld.com/engines/nikasil.htm
din ce am inteles de pe mai multesituri, nu exista M50 cu nikasil, iar e34 M52 (cu nikasil) nu a fost decat de 3.0 si 4.0 litri. deci daca iti iei un e34 M50 2.5, cum vrei tu, nu prea are cum sa aiba decat vanos... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
fereste-te de motoarele m50 cu bloc de nikasil sau asa ceva, deoarece a fost o perioada intre 93-95 in care bmw a produs m50-ul cu bloc de nikasil si vanos si au fost foarte multe probleme cu ele, din cauza benzinei proaste....nu mai stiu exact cauza dar caut ape net si vei gasi.... ![]() Am studiat problema acum cateva luni. M52-ul e cu nikasil, M50-ul nu. De fapt cam asta e diferenta intre ele, materialul blocului motor, din cate stiu, plus galeria de admisie ceva mai larga la M50 (multi americani isi pun pe M52 galerie de admisie de M50, din ce-am gasit pe forumuri de la ei). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Pe e34 nu a fost pus M52, care a aparut prin 95-96..
cat despre vanos: QUOTE The M50 was produced in 2.0 (M50B20) and 2.5 liter (M50B25) configurations. A "Technical Upgrade" was issued in 1992 when the M50 because BMW's first engine to utilize the VANOS technology. Engines with a designation of M50TU are VANOS engines.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
e ok atunci...daca pe e34 nu s-a pus bloc cu nikasil....go for it...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
s-a pus, dar doar pe v8-uri
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
s-a pus, dar doar pe v8-uri ![]() Da, am citit si am gasit informatiile pe pagina data de Zom. Oricum nu ma gandeam sa-mi iau un V8, am inteles ca sunt foarte gurmande. Ca sa nu mai spun de impozitul pe masina, care pest 2.5 litri mi se pare exagerat (deja peste 2 litri impozitul e cam mare, dar parca merita un motor 2.5, mai ales pe E34). E34 525i 24v (preferabil M50TU, daca nu M50) e singura varianta pe care o am in vedere. A mai incercat un coleg sa ma convinga sa caut si alte motoare, si alte modele (seria 7 E32, setiile 3 E30 si E36), si de ce nu si alte marci, de exemplu Audi v8. I-am explicat de mai multe ori ca NU ma intereseaza altceva decat E34 525i 24v de 192 CP, desi imi place si E32-ul, si probabil ca mi-ar placea si Audi v8. I-am spus eu despre Audi v8 ca e quattro (nu stia), ca mi-ar placea si un quattro, dar ca imi doresc acel E34 cu tractiune spate. Alt coleg (redactor auto) care e fan masini noi mi-a spus ca sunt nebun sa vreau un E34 (eu il intrebasem daca are idee unde gasesc un E34 525i 24v de 192CP). I-am explicat si lui ca asta vreau, si mi-a spus ca am sanse 5% sa gasesc o masina fara probleme, si 95% sa gasesc una cu care sa am probleme. I-am explicat si lui ca stiu riscurile care exista cand cumperi o masina sh cu vechimea asta, dar ca eu asta imi doresc. N-a stiut sa-mi spuna unde sa gasesc una ![]() Caut in continuare, stiu ca am de cautat probabil cateva luni pana o gasesc pe aceea pe care o vreau. Luni s-ar putea sa mai vad una, tot fara sa vad poze, si tot la un pret destul de mic (4300 Euro), asa ca nu imi fac iluzii prea mari ca o sa-mi placa. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
in cazul masinilor e...asemanator cu femeile...
daca crezi ca numai una e cea mai buna ...(sau perfecta pt tine), posibil sa te inseli sau sa te frigi... cre ca ar trebui sa ai in vedere mai multe optiuni- parerea mea de moldovean ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
cre ca ar trebui sa ai in vedere mai multe optiuni- parerea mea de moldovean ![]() In ultimele luni am avut in vedere mai multe variante: - mai intai m-am gandit la un E30 320i. Am tot cautat si am ajuns la concluzia ca probabil n-o sa gasesc unul care sa-mi placa. - m-am gandit ca s-ar putea sa ma satisfaca si un vw golf 2 gti 16v, de 139 cp. La fel, am cautat si am ajuns la concluzia ca nu gasesc unul care sa fie intr-o stare buna de functionare. - m-am gandit dupa aceea la un E36, 320i sau 318is. Am cautat anunturi si am ajuns la concluzia ca numai unul adus din afara m-ar satisface. De asemenea, cand eram student prin anul 1 (1994-1995) imi placea foarte mult E36, imi doream unul verde metalizat. Acum cateva luni, cand cautam E36, aparuse si prima varianta a taxei de inmatriculare pentru masini SH, si pentru un 320i taxa ar fi fost 3000 Euro. Eram dispus sa astept pana in 2007 si sa gasesc unul in stare buna si sa-l inmatriculez platind taxa de 3000 Euro. Cateva luni am tot cautat pe mobile.de si autoscout24.com si urmaream anunturile. Insa dupa aceea a aparut varianta finala pentru taxa de inmatriculare, care a devenit 4000 Euro, si am descoperit si ca pe 320i mai nou de 1994-1995 a fost pus motorul M52 in locul lui M50, asa ca am renuntat la ideea cu E36 (mi-as fi dorit unul din 1997 sau 1998, dar in nici un caz nu vroiam cu motor M52). - m-am gandit dupa aceea sa-mi iau un E39 525d de aproximativ 4 ani vechime, cu credit. E o masina extraordinara. Numai ca mi-am dat seama ca nu are rost in momentul asta, mai ales ca vrem sa ne cumparam un teren undeva aproape de Bucuresti. Asa ca am zis ca nu-mi mai iau nici o alta masina acum, ca o sa-mi iau una peste cativa ani, in functie de ce o sa am nevoie atunci. - pentru un timp nu am mai vrut sa-mi iau inca o masina, dar acum vreo luna de zile m-am gandit ca nu rezist eu cativa ani fara sa-mi iau un BMW. Si cum dintotdeauna mi-am dorit un E34 (asta imi doream si cand mi-am luat Audi-ul, insa nu am avut atatia bani in acel moment, era prea scump), si alte variante posibile au cam cazut, m-am hotarat sa-mi iau un E34. Am studiat un pic modelele si am ajuns la concluzia ca singurul care merita e 525i 24v (din mai multe motive, printre care putere, consum, impozit, asigurare). Si cum sunt si destul de inalt (1.90), cred ca e alegerea cea mai buna. Si repet, in ultimii ani tot am zis ca la un moment dat, indiferent ce masini o sa am, la un moment dat o sa-mi cumpar si un E34. M-am mai gandit si la alte variante (audi si vw), dar nici una nu a rezistat prea mult. Nu cred ca ma voi mai razgandi, sunt hotarat sa-mi iau E34 525i 24v. Cred ca singurul lucru care m-ar face sa ma razgandesc ar fi sa nu gasesc pentru foarte mult timp unul in stare buna. Sunt curios cine a avut rabdare sa citeasca tot ce-am scris aici ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Sunt curios cine a avut rabdare sa citeasca tot ce-am scris aici ![]() eu.... ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si eu ![]() si mie imi place f.mult E34.. am fost tentat de multe ori sa-mi iau unul, dar m-am gandit mai bine si am ajuns la concluzia ca e prea mare pt mine si nu se preteaza la "nazdravaniile" care le mai fac cu asta a mea din cand in cand ![]() oricum cand ma fac mare sigur o sa-mi iau un E34.. 525 24V desigur ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
si eu
![]() ia un golf 5 gti cu secventiala... ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
si eu....visez la un logan brec !cata atitudine....
![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Slabe sanse sa gasesti ceva! Mai toate masinile cu motor de 2.5 au fost alergate!
![]() Pe autovit e unul cu motor 1.8, cutie automata, piele bej etc. Arata bine! Poti sa-i schimbi tu motorul ca se gaseste repede un 24v. Gandeste-te si la varianta asta... ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
2.5-ul M50 oricum e mult mai intreg decat 2.5 M20. E mai nou si n-au avut baietii la fel de mult timp sa-l alerge. M50 este mai fiabil de M20. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#19
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am vazut joi o masina si azi am vazut-o si pe cea de a doua.
Cea de joi era o rabla, nu are sens sa spun multe despre ea. Cea de azi era asa si-asa, fabricata in decembrie 1991, cu 170.000 km la bord. Avea un pic de rugina prin fata, si pe marginea capotei (era un pic lovita si ruginise) si pe masca de sub faruri. Bara de protectie era desprinsa in stanga, sigur fusese lovita. Capota privit-a dintr-un anumit unghi era colorata ciudat chiar pe centru, cred ca fusese lovita, kituita si revopsita. Manerul usii de la sofer era partial lipsa, si bandourile de cauciuc lipseau pe stanga. Si pe aripa stanga, deasupra locului unde era bara desprinsa, erau picaturi de vopsea sau de lac. La fel si pe capota deasupra farului stang. Per ansamblu un era chiar dezastru caroseria. Insa la motor era mai trist. Erau scurgeri de ulei pe motor. Am luat o poza de motor M50 si am facut niste sageti cu locurile unde era ulei destul de mult, sper ca se intelege. Si antigel era scurs pe langa filtrul de ulei. Si cand m-am uitat si pe sub masina am vazut ca baia de ulei era plina de ulei, deci problema era destul de grava din pacate. LE: Uitasem sa spun ca elicea de la motor era de culoare roz si ca plasticul acela dintre radiator si elice era improvizat, iar radioatorul fusese inlocuit, deci eu suspectez si un accident frontal. Caut in continuare ![]() This post has been edited by georgem: Dec 11 2006, 05:34 PM -------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
mai bine mai cauti...
ah, cand ma gandesc la batranelul meu din 88, imi vine sa plang. nu tu rugina, nu tu scurgeri... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 10:13 AM |