![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Incepe sa sune cunoscut melodia asta..
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
tot nu cred ca deschide, dar nici nu cred ca am ajuns cu temp pana acolo...oricum nu stiu ce temp are motoru ca acu din bord, in 3 sec este in 20 de locuri...
si totusi,dupa un alt test,am parcurs catziva km si caldura din interior nu mai avea aceeasi intensitate,fericit,am tras capota am pus mana pe furtunase...pe dracu tot 2 fierbinti si unu rece...poate s`a deschis numa` juma` si restu la 100 grade.... nush......cum imi pot da seama daca firbe apa?scot busonu de la radiator si trebu sa clocoteasca spiritele akolo,nu ?se mai aprinde vriun bec rosu cum ca ar fierbe apa ? p.s. dupa cateva palme in bord,mi s`au aprins si beculetzele verzi de la ulei.....stau aprope tot timpu aprinse... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Doua posibilitati: - l-ai pus invers - nu se aeriseste Pentru cea de-a doua problema, dupa ce ai umplut instalatia desfa putin colierele care strang furtunele pe corpul termostatului, cat sa rasufle tot aerul deacolo, apoi , cand incepe sa iasa apa strange-le. Daca te asiguri ca cele doua probleme sunt rezolvate trebuie sa mearga ok. Chiar daca aerisirea de care zic tot nu e perfecta => ca e posibil ca prima data sa deschida putin mai tarziu dupa care se aeriseste de tot. LE: Nu prea exista s-a deschis juma, ca daca era deschis jumatate tot se facea un circuit pe-acolo si se incalzea putin furtunul de jos. Termostatul nu are doar doua pozitii (inchis/deschis). El isi mareste deschiderea progresiv, odata cu cresterea temperaturii. Deschiderea se produce pe la 82 grade. Presupun ca undeva spre 100 grade se deschide complet, blocand circuitul scurt al apei (din motor direct inapoi in motor), si fortand toata apa sa treaca prin radiator. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Furtunul de la termostat la radiator e normal sa fie mai rece decat celelalte doua, pentru ca aduce antigel racit de radiator.
Aerisirea mie nu mi-a creat probleme, zic eu. Am turnat antigel la un debit moderat si-am mai strans din cand in cand de furtune. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
invers nu cred ca l`am pus...doar nu`s tampit....
am sa fac ce m`a sfatuit TiL.... e normal sa fie mai rece,dar nu bocna...pe celelate 2 nu poti tine mana iar ala e rece...ma duc sa fac aerisire.... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cu putina "indemanare" cred ca poti inversa gurile din stanga/drapta: http://www.yatego.com/atv-schiffke/p,43e8b...b8b45c48fab80c8 ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Termostatul se deschide treptat, nu face poc si dintr-o data s-a deschis. Ai verificat sa fie sigur modelul de termostat care iti trebuie? Aici ma refer la temperatura de deschidere.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
am facut o mica aeriseala....de acum cu putzina rabdare astept sa se deschida...
![]() stiu ca se deschide treptat.... ![]() nu cred ca l`am pus eronat, apa fierbinte din motor intra in termostat prin cele 2 tzevi din stanga,(pe poza data de tine TiL) iar gura din dreapta intra in radiator in partea de jos, e ok ? cred ca e termostatul care trebuie..nu`i pe original(era 1,5 mil) e ceva frantzuzesc(700.000)...nush ezact cum se cheama...vernet parca.... daca i`am facut proba fiertului in tigaie ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Exact.
Cred ca acelasi tip de termostat aveam si eu, luat de Iulika cu 700.000. Si cred ca l-ai montat corect. N-ai fost nevoit sa indoi furtunele, nu? ![]() Daca faci treaba asta (incalzirea motorului) cu masina in stationare poti sa desfaci capacul de la expasiune. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Exact. Cred ca acelasi tip de termostat aveam si eu, luat de Iulika cu 700.000. Si cred ca l-ai montat corect. N-ai fost nevoit sa indoi furtunele, nu? ![]() Daca faci treaba asta (incalzirea motorului) cu masina in stationare poti sa desfaci capacul de la expasiune. Am facut`o cu capacul pus....mmm..daca nu se deschide nici azi, maine o iau de la inceput cu aeriseala....daca s`a deschis in tigaie ar sa se deschida el si pe masina, ca doar nu`i dupa el....... ![]() 10x TiL, cand treci prin iasi....tre` ne`ntalim...dau o bere,2... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() Trebuie sa vad si Iasiul, ca nu-mi aduc aminte sa fi trecut pe-acolo ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Trebuie sa vad si Iasiul, ca nu-mi aduc aminte sa fi trecut pe-acolo ![]() Apai hai bre odata ce mai astepti? ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Ai citit asta inainte sa cumperi/demontezi/montezi?: http://www.zag.si/~jank/public/bmw/haynes/03.pdf
? Contine si informatii despre heater, parca intreba cineva. BTW, intrati aici ca sa le vedeti pe toate: http://www.zag.si/~jank/public/bmw/haynes/ -------------------- |
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
mama ei de treaba.... ![]() furtunul e jos care intra in radiator tot rece este....dupa 20 km poate chiar bocna....dar temp nu trece de trei sferturi....si am caldura... s`a deschis sau nu termostatu` ala nenorocit ? am strans furtunashul superior de la radiator, ca un om prost..bun ! Nu mai curge pe acolo,dar pe la imbinarea vasului cu radiatoru` la greu....gasesc pata sub masina cam la 1 ora dupa ce am oprit masina.... LE: dap, am cetit si acolo,10x,timp de vreo 30 min, de 10 ori ficare rand....oricum locatia termostatului din poza respectiva nu prea seamana cu und` este pus al meu...dar am studiat pe realoem si e pus corect...zic eu...si TiL zice idem.... xox cand te vad si eu sa arunc un ochi la termostatu` tau ?sa fie cald motoru cand vii ! ![]() This post has been edited by jorj3l: Dec 8 2006, 12:14 PM -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() ![]()
Post
#335
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
problem !
Tot n`am scapat ! Cand se incalzeste motorul, apas pedala deodata(acc)si se aude o zdranganeala !Aceeasi zdranganeala !Cel mai bine se aude la drum lung, in vit a 4a de ex,cand doresc sa o acc si calc pedala mai tare,fiind insotia(zdranganeala)de nici un raspuns din partea masinii,adica nu se intzeapa,sau poate doar putin...... Ce poate fi ? Set ambreiaj schimbat ! Reglata cu stroboscopu ! Fise de cacao...capac nou oxidat tot la fisa centrala...dar nu cred ca are vreo influentza... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai eu cred ca tot pe la aprindere-i problema. Ori avansul vacuumatic e dus, dar cel mai probabil problema-i la traseul fise-delcou-bujii.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Sigur ?
Eu credeam ca e treaba mai trista....se aude zdranganeala...din motor zic eu....inseman ca trebu sa`mi iau fise si delcou + lulea,nu ? Poate fi ceva trist din motor ? precizez ca dimineatza, pe ulei destul de uzat(de prin august...nush catzi km ca nu merge sonda de pe grup, am aprox 2 km facutzi de atunci ![]() dar presiune dupa este, cand opresc motoru si scot capacul, e plin de ulei busonul... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
probleme cu termostatul... 80 de lei... |
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sigur ? Eu credeam ca e treaba mai trista....se aude zdranganeala...din motor zic eu....inseman ca trebu sa`mi iau fise si delcou + lulea,nu ? Poate fi ceva trist din motor ? precizez ca dimineatza, pe ulei destul de uzat(de prin august...nush catzi km ca nu merge sonda de pe grup, am aprox 2 km facutzi de atunci ![]() dar presiune dupa este, cand opresc motoru si scot capacul, e plin de ulei busonul... face ca tractorul si zdrangane? E de la aprindere. Intr-adevar, iti da impresia ca e ceva dus prin motor, dar deocamdata nu e. Daca mai mergi asa, o sa fie... Vezi ca s-ar putea sa ai deja benzina in ulei. Daca s-a subtiat prea tare schimba-l. Cat despre presiunea uleiului, nu-i grav. Dar e posibil ca dupa schimbarea uleiului alea doua secunde sa se faca mai putine (asta in caz ca ai benzina in ulei acum). -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]()
Post
#340
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
deja suflu mai usurat....
![]() clar urmatoarea investitie fise capac delco(cu sfarcuri) si lulea ! -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:15 AM |