IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Demontare spoiler fata E46, pas cu pas
dedes
post Dec 7 2006, 01:06 AM
Post #1


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc



Revin din nou cu probleme.

Trebuie sa demontez urgent spoilerul fata si nu stiu de unde sa incep.Recunosc ca nu prea le am cu mecanica dar trebuie sa o fac si pe asta.

Daca ati putea sa ma indrumati pas cu pas ce sa fac ar si super...asa ca let's do it!! biggrin.gif

Maine dimineata incepe demontarea....asa ca astept sfaturi urgent,

Va multumesc si sarbatori fericite tuturor!!

Numai bine

PS: poza cu jante maine ca azi nu am avut timp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Dec 7 2006, 12:08 PM
Post #2


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



Asta nu e un raspuns ironic tongue.gif
1 dai numarul jos, dai bandoul central de plastic jos,dai pe cele laterale sa folosesti un wd40, are niste bolturi de plastic spoilerul in fata cu care e prins de bara de fier din spate.Ai suruburi pe laterale la aparatoarea de la roata stanga/dreapta si cel mai naspa dedesubt are o prindere mai naspa. cu rabdare rezolvi.bafta smile.gif


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 7 2006, 12:15 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





tu ai compact, el sedan, bara fata e diferita, posibil sa difere si prinderile..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 7 2006, 12:24 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



poate te ajuta cu ceva:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedes
post Dec 7 2006, 09:32 PM
Post #5


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc



QUOTE (florin83 @ Dec 7 2006, 12:24 PM) *
poate te ajuta cu ceva:



multumesc mult de ajutor sml (1).gif

mi-am luat inima in dinti si am inceput :

-am dat aparatorile jos

-am dat bandourile laterale jos sub care ma asteptam sa gasesc suruburi dar am gasit clemele acealea de plastic care mi-au scos peri albi.Mama cat m-am putut enerva cu cacaturile astea ! cat am injurat laugh.gif

- dupa indelungi chinuri le-am scos...dar trebuiesc inlocuite in halul in care le-am scos biggrin.gif

- a urmat suportul de numar ....la care cred ca am sa renunt...am sa pun bandou in locul lui ca arata mult mai bine iar numarul mi-l fac patrat.

problema este ca nu stiu de sistemul de prindere de care zicea Tytus...am tras usor de el din lateral dreapta si a iesit fara probleme dar din lateral stang nici nu se clinteste.

Tytus poti detalia te rog sistemul de prindere despre care vorbeai.....??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2025 - 08:10 AM