IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

41 Pages V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Probleme ursulet
TiL
post Nov 27 2006, 09:09 PM
Post #301


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



E cam nasol sa mergi cu vasculpe direct. O pierdere de putere ai in ture multe. Zgomot ca de dacie berlina. Iar faptul ca merge tot timpul cuplat pe direct poate grabi uzura pompei de apa, pentru ca se produc niste trepidatii acolo... cat de mici.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Nov 28 2006, 04:22 PM
Post #302


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



QUOTE (316i @ Nov 27 2006, 07:15 PM) *
Vascul e ~2mil nou. Un termostat e ~500mii. Vascul poti sa-l lasi asa fara teama, n-are nimic.



sad.gif inseamn ca mo tras in tzeapa autocenterul...io am dat vreo 3,2===3,4 mil pe el (sachs)....iar mie imi fierbea apa in mototr fara vasco,asta vara... wallbash.gif


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Nov 28 2006, 04:35 PM
Post #303


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -





iar te vaiti
si ai sa gasesti ca de obicei alta buba
muiere!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Nov 28 2006, 04:38 PM
Post #304


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



nu sunt neaparat teapa ca nu te-a furat cu nimic .....daca tu nu ai cautat si la altii asta este
daca mergi cu vascul pe direct iar palele de la elicii sunt intregi nu se formeaza nici o trepidatie care sa faca [praf pompa de apa stiu un 2.3 care merge de 4 ani cu vascul pe direct si nu a avut nici un pic de joc

jocul se formeaza de la oscilatii pale rupte sau indoite


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Dec 6 2006, 10:46 AM
Post #305


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



azi dimineatza am mai descoperit 2 probleme....


1. Cand este frig peste noapte imi curge antigel pe undeva pe la radiator,de gasesc pata sub masina,destul de maricica...de ce numai cand este frig?se umfla antigelu la frig ? biggrin.gif tongue.gif

2. Tot numai la frig se aude,cand motorul e rece,un sunet,o bazaiala(sau tacaneala? blink.gif ), de la piesa din poza atasata,stiti ce rol are respectiva ?sunetul dispare cand motorul se incalzeste...din piesa ies mai multe furtunase,unul l`am infudat ca nush de unde este, altul,galben,intra in clapeta...ce sa este oare ??


mii de multzumiri !

This post has been edited by jorj3l: Dec 6 2006, 10:49 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Dec 6 2006, 11:08 AM
Post #306


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





1 cand este cald apa si antigelul ce se pierde se evapora
verifica odata cand masina a stat mai mult si vezi pe unde pierde
iar piesa a doaua este un control de vacuum pentru soc, atunci cand este rece motorul


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 6 2006, 11:34 AM
Post #307


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Problema asta cu antigelul am avut-o si eu la M40. Radiatorul este din ala cu vasul de expansiune in laterala radiatorului (si nu la distanta) iar corpul din aluminiu al radiatorului este ambutisat pe rama din plastic ce face corp comun cu vasul. Sigur ca aluminiul si plasticul au coeficienti de dilatare diferiti si asta se simtea iarna, dupa ce sa racea motorul, cind, din cauza imbatrinirii, incepea sa imi curga antigelul pe la ambutisarea respectiva.
Am incercat tot felul de solutii de lipit, dar n-a functionat nci una. La rece lipeau perfect dar la cald, cind piesele se dilatau, lipitura pocnea imediat. Nici solutiile alea gen "radiator leak powder" nu au dat roade.
Avind in vedere ca radiatorul avea oricum multe depuneri de saruri si avea si un stut al unui furtun rupt, l-am schimbat cu totul si doar asa am scapat de belea!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 6 2006, 11:36 AM
Post #308


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Si mie-mi curge antigel la rece, iar la cald cel mai probabil nu, cu toate ca e posibila si varianta lui Sorin (la cald se evapora). Dar la mine, in diminetile ceva mai calduroase nu gaseam radiatorul umed ci doar dupa o noapte mai friguroasa.
Am doua locuri suspecte, probabil pierd prin ambele:
1. imbinarea furtun superior be radiator.
2. toata imbinarea dintre corpul metalic al radiatorului si capacul lateral din plastic. Cum si tu ai capac din plastic, situat in cazul tau deasupra radiatorului, e foarte probabil ca tot pe acolo sa pierzi si tu.
Pierderea e nesemnificativa, cu toate ca gasesc o pata de 15-20 cm dimineata, am pierdut sub un litru in aproape 2 luni.

Oups, shark, am postat cam in acelasi timp smile.gif
Cu ce ai incercat sa lipesti? Pana la lipitura eu vreau sa incerc sa strang cu patentul toti dintii metalici care capseaza capacul de plastic pe radiator. Daca nu tine, ma gandesc sa lipesc cu Bison Epoxy Metal, pentru ca rezista la temperaturi ceva mai ridicate si nu e la fel de casant ca poxipol si alte solutii care se intaresc rapid. Bison asta se intareste in cateva ore, nu minute ca poxipolul. Am mai lipit un radiator cu el si inca tine bine, dar ala era in intregime metalic, nu era contact metal/plastic.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 6 2006, 12:52 PM
Post #309


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Am incercat sa lipesc cu poxipol (n-a tinut de loc), apoi cu o chestie gen metal, ca aia a ta, dar nu Bison, altceva (nu imi mai amintesc numele) si a tinut foarte putin si in cele din urma cu poxilina. La asta din urma ma enervasem si am facut o bula enorma de poxilina acolo si a tinut cam o sapatamina. Dupa aia a cazut toata. Cred ca nu am degresat corect suprafetele inainte si de aia a cazut. Eu am mai lipit de atunci cu poxilina diverse chestii si tine ca metalul, aproape incredibil, dar trebuie sa fie suprafetele extrem de curate, degresate si rugoase daca e posibil.

Daca vrei sa stringi dintii metalici te sfatuiesc sa nu folosesti un patent, ca nu ai de loc controlul stringerii si sunt si tari ca piatra. Cel mai bine merge cu o menghina mica, o tii in mina, pui bacurile in pozitie si incepi sa stringi usor. Dar fii atent ca pe partea din plastic sa pui inainte o bucatica de metal ceva mai marisoara ca suprafata, sa nu stea bacul menghinei direct pe plastic ca il crapa!
La mine s-au strins toate clamele in felul asta foarte bine, dar scurgerea nu s-a oprit de tot! dry.gif


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Dec 6 2006, 02:16 PM
Post #310


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP





QUOTE (Sorin @ Dec 6 2006, 11:08 AM) *
iar piesa a doaua este un control de vacuum pentru soc, atunci cand este rece motorul




si oare sa fie stricata de tzacane in halu` asta ?
precizez ca "tulumba" aia de pe langa rampa de injectoare care inchide si deschide aerul pe timp de iarna e zapacita,cica nu mai inchide....e mereu deschisa si cu toate astea dimineatza tot e ceva mai turat motorul...




iar cu curgerile avetzi dreptate, scapa si pe la furtunul superior si pe la imbinare..deci rezolvare nu prea este...completez si atat...nu ?

This post has been edited by jorj3l: Dec 6 2006, 02:17 PM


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Dec 6 2006, 02:35 PM
Post #311


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Am o problema cu ix-ul. Imi scartaie rau roata spate dreapta cand pun frana. Care ar fi cauza? dry.gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 6 2006, 03:13 PM
Post #312


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (jorj3l @ Dec 6 2006, 02:16 PM) *
scapa si pe la furtunul superior si pe la imbinare..deci rezolvare nu prea este...completez si atat...nu ?


Furtunul superior ar trebui sa se rezolve cumva. La mine cred ca am ros putin gura radiatorului, nemaifiind rotunda acum, plus colierul pe care l-am indoit nitel la jumatate, deci nu mai strange bine in locul ala.

Vezi care-i baiul si la tine.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 6 2006, 03:16 PM
Post #313


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (butcky @ Dec 6 2006, 02:35 PM) *
Am o problema cu ix-ul. Imi scartaie rau roata spate dreapta cand pun frana. Care ar fi cauza? dry.gif


Soferul sau placutele. Inclin spre prima varianta. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Dec 6 2006, 09:17 PM
Post #314


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135





QUOTE (316i @ Dec 6 2006, 03:16 PM) *
Soferul sau placutele. Inclin spre prima varianta. laugh.gif

aici cam ai dreptate tongue.gif


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Dec 6 2006, 10:44 PM
Post #315


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



mi`am schimbat termostatul !!Cel vechi era gol pe dinauntru!!
acum am alta problema!
daca eu l`am montat corect pe cel nou,adica l`am pus ezact in pozitia in care l`am gasit pe celalalt,de ce nu se deschide ?temp e la trei sferturi,adic trecuta de mijloc....ies afara,trag capota, pun manuta pe cele 2 furtunase de sus care vin de la motor si intra in el(12 si 10 in figura), nu o pot tine acolo, pun mana pe furtunashul de jos care intra in radiator(13), e bocna ! vio (33).gif

sa il dau de cap la magazin ?
el se monteaza cu arculetzu ala si ce mai are prin interior in contact cu apa calda dinspre motor, nu ?

dupa cum vad aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 trebu sa fii bou sa`l montezi altfel, no ?

ce sfaturi imi dati ?

This post has been edited by jorj3l: Dec 6 2006, 10:47 PM


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Dec 6 2006, 10:55 PM
Post #316


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Cum e in figura e montat si la mine. Si cred ca merge, desi apa sta la fel de sus, furtunele sunt calde toate.

Acu fa si tu ca mine, da-l jos si fierbe-l. Vezi daca deschide.

PS: inainte statea motorul rece, ce-ti veni sa-l schimbi? Vroiai caldura in masina? blink.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Dec 6 2006, 11:04 PM
Post #317


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



QUOTE (xox @ Dec 6 2006, 10:55 PM) *
Cum e in figura e montat si la mine. Si cred ca merge, desi apa sta la fel de sus, furtunele sunt calde toate.

Acu fa si tu ca mine, da-l jos si fierbe-l. Vezi daca deschide.

PS: inainte statea motorul rece, ce-ti veni sa-l schimbi? Vroiai caldura in masina? blink.gif

statea prea rece motorul....dupa 7 km era tot pe albastru, acum imediat se incalzeste...ma bucur de pre multa caldura !

cel vechi era gol pe dinauntru gol golutz !!!a scobit tot din el !! o da, maine il fierb si daca nu merge ma duc si il dau de cap lu ala la magazin !


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Dec 6 2006, 11:28 PM
Post #318


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP





mai baieti, oare am fost ata de prost incat l`am pus invers?daca e pus invers nu deschide, nu ?
dar nu cred totusi....nu cred.....altfel nu se potriveshte,nu intra in gaurici...


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Dec 7 2006, 08:38 AM
Post #319


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



I`am tras un clocot si s`a deschis !!
In mama ei de treaba !
Nu mai inteleg nimic !!!!
Are voie ca temperatura sa treaca cu o liniutza de mijloc si el tot sa nu fie deschis ?
Nu ar trebui sa stea cu 2 mm inainte de mijloc ?


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Dec 7 2006, 08:44 AM
Post #320


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



QUOTE (jorj3l @ Dec 7 2006, 08:38 AM) *
I`am tras un clocot si s`a deschis !!
In mama ei de treaba !
Nu mai inteleg nimic !!!!
Are voie ca temperatura sa treaca cu o liniutza de mijloc si el tot sa nu fie deschis ?
Nu ar trebui sa stea cu 2 mm inainte de mijloc ?



normal, deschide la 90 de grade (parca), adica trebuia sa auzi clinc inainte sa inceapa apa sa fiarba... hm...

da la urmatoarea liniuta dupa jumate, deschide? sau tot nu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Pages V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 12:34 AM