IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> DIY (DO IT YOURSELF), sau Lasa-ma sa dorm pt Alex
Sorin
post Oct 9 2006, 02:32 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



Schimbarea antigelului


Avand in vedere ca vine sezonul rece si masinile noastre nu se racesc cu aer, majoritatea trebuie sa schimbam lichidul de racire
In functie de tipul de antigel se pune apa distilata in proportie de 1/2 sau 2/3

Iata ceea ce trebuie sa facem :

Primul lucru se goleste radiatorul daca are surub de golire pe acolo daca nu pe la furtunul cel mai de jos
Daca aveti un astfel de surub dar nu s-a umblat la el de foarte mult timp va recomand sa il lasa-ti in pace si sa desfaceti cel mai de jos furtun. Pentru acesta se pot folosi surubelnita dreapta sau in cruce , dar indicatia mea este sa folositi o tubulara de 7mm.

Sub evacuare, pe partea dreapta mai aveti un surub ce da drumul la apa din motor.
Dupa ce s-a scurs tot lichidul din radiator si motor , montati la loc surubul de pe bloc si strangeti cel de la radiator sau furtunul cel mai de jos
Pe capacul termostatului se afla un surub iar cu o cheie de 8 mm incercati usor sa-l desfaceti.... este ideal sa aveti un spray degripant . Nu il desfaceti de tot

Incepeti sa turnati antigelul in vasul de exapansiune pana cand incepe sa iasa pe la surubul de aerisire> Porniti motorul si tine-ti-l turat la o valoare cuprinsa intre 1000 si 1500 rpm cu caldura deschisa
pe masura ce motorul merge o sa inceapa sa iasa lichid de raciire pe la aerisitor si pe masura ce deschide termostatul trebuie sa adaugati restul de lichid de racire apa sau antigel in functie de proportia aleasa , este recomandat sa mixati apa cu antigelul in proportie de 50%
In momentul in care pe la aerisitor curge lichid de racire continuu fara intermitente strangeti surubul de aerisire si opriti motorul

In momentul in care motorul s-a racit este necesar sa verificati nivelul lichidului de racire... in multe cazuri mai trebuie completat cu 1/3 -2/3 de litru

Have fun wink.gif BMW e30 Cabrio.gif


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Oct 9 2006, 03:05 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



As mai adauga eu, ca in cazul in care nu s-a desfacut surubul de pe bloc, sa-l lasati si pe ala in pace, ca nu se stie ce mai patiti daca fortzati foarte tare. smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Oct 9 2006, 09:21 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP





Asta e procedura de schimbare a antigelului la ce model de BMW? E30?
Pentru E36 o gasiti aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=110
tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HUT
post Oct 11 2006, 07:22 AM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Insiders
Posts: 75
Joined: 17-January 06
From: bucharest
Member No.: 157



iar in cazul in care nu reusiti sa re-aerisiti masina chemati sa va ajute un vecin mecanic care a reparat ARO toata viata si cu siguranta v-a aduce la cunostinta dvs ca pompa de apa este varza iar garnitura de chiuloasa este sigur pusa invers. Deci in concluzie daca nu ati mai facut asta niciodata inainte sa reumpleti motorul cu lichidul de racire schimbati pompa de apa apoi dati jos chiulasa pt a intoarce garnitura.

Spor la treaba!!

P.S. Orice asemanare cu persoane reale care au TIR la numar este pura intamplare


--------------------
E30 V8 twin turbo work in progress ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Oct 11 2006, 08:23 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



garnitura de chiuloasa merge pusa si invers? ohmy.gif vio (33).gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Oct 11 2006, 08:49 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





QUOTE (HUT @ Oct 11 2006, 08:22 AM) *
iar in cazul in care nu reusiti sa re-aerisiti masina chemati sa va ajute un vecin mecanic care a reparat ARO toata viata si cu siguranta v-a aduce la cunostinta dvs ca pompa de apa este varza iar garnitura de chiuloasa este sigur pusa invers. Deci in concluzie daca nu ati mai facut asta niciodata inainte sa reumpleti motorul cu lichidul de racire schimbati pompa de apa apoi dati jos chiulasa pt a intoarce garnitura.

Spor la treaba!!

P.S. Orice asemanare cu persoane reale care au TIR la numar este pura intamplare



biggrin.gif problema era alta oricum cu aerisirea aia laugh.gif radiator incapatanat mad.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Oct 11 2006, 09:16 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



radiator incapatanat + termostat blocat... tongue.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Oct 11 2006, 12:21 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



QUOTE (Darren @ Oct 11 2006, 09:23 AM) *
garnitura de chiuloasa merge pusa si invers? ohmy.gif vio (33).gif

.


nu merge dar respectivul mecanic era mai mult decat sigur pe el ca aia era + ca m-a mai pus odata sau desfac distributia pt pompa lui de apa rupta cica ca la dacie ....in fine
a suflat Hut pe furtun si s-a dus aerul


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Oct 11 2006, 12:30 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



BMW e30 Cabrio.gif lgh (12).gif lnr (1).gif thumbup.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Nov 5 2006, 10:12 AM
Post #10


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135





Cat antigel o vrea instalatia de racire de la M10-le meu?


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 5 2006, 10:33 AM
Post #11


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



7L. Pune si tu 4l de antigel si 3 de apa ca sa fii sigur. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 12:06 AM