![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Schimbarea antigelului
Avand in vedere ca vine sezonul rece si masinile noastre nu se racesc cu aer, majoritatea trebuie sa schimbam lichidul de racire In functie de tipul de antigel se pune apa distilata in proportie de 1/2 sau 2/3 Iata ceea ce trebuie sa facem : Primul lucru se goleste radiatorul daca are surub de golire pe acolo daca nu pe la furtunul cel mai de jos Daca aveti un astfel de surub dar nu s-a umblat la el de foarte mult timp va recomand sa il lasa-ti in pace si sa desfaceti cel mai de jos furtun. Pentru acesta se pot folosi surubelnita dreapta sau in cruce , dar indicatia mea este sa folositi o tubulara de 7mm. Sub evacuare, pe partea dreapta mai aveti un surub ce da drumul la apa din motor. Dupa ce s-a scurs tot lichidul din radiator si motor , montati la loc surubul de pe bloc si strangeti cel de la radiator sau furtunul cel mai de jos Pe capacul termostatului se afla un surub iar cu o cheie de 8 mm incercati usor sa-l desfaceti.... este ideal sa aveti un spray degripant . Nu il desfaceti de tot Incepeti sa turnati antigelul in vasul de exapansiune pana cand incepe sa iasa pe la surubul de aerisire> Porniti motorul si tine-ti-l turat la o valoare cuprinsa intre 1000 si 1500 rpm cu caldura deschisa pe masura ce motorul merge o sa inceapa sa iasa lichid de raciire pe la aerisitor si pe masura ce deschide termostatul trebuie sa adaugati restul de lichid de racire apa sau antigel in functie de proportia aleasa , este recomandat sa mixati apa cu antigelul in proportie de 50% In momentul in care pe la aerisitor curge lichid de racire continuu fara intermitente strangeti surubul de aerisire si opriti motorul In momentul in care motorul s-a racit este necesar sa verificati nivelul lichidului de racire... in multe cazuri mai trebuie completat cu 1/3 -2/3 de litru Have fun ![]() ![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
As mai adauga eu, ca in cazul in care nu s-a desfacut surubul de pe bloc, sa-l lasati si pe ala in pace, ca nu se stie ce mai patiti daca fortzati foarte tare.
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Asta e procedura de schimbare a antigelului la ce model de BMW? E30? Pentru E36 o gasiti aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=110 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Insiders Posts: 75 Joined: 17-January 06 From: bucharest Member No.: 157 ![]() |
iar in cazul in care nu reusiti sa re-aerisiti masina chemati sa va ajute un vecin mecanic care a reparat ARO toata viata si cu siguranta v-a aduce la cunostinta dvs ca pompa de apa este varza iar garnitura de chiuloasa este sigur pusa invers. Deci in concluzie daca nu ati mai facut asta niciodata inainte sa reumpleti motorul cu lichidul de racire schimbati pompa de apa apoi dati jos chiulasa pt a intoarce garnitura.
Spor la treaba!! P.S. Orice asemanare cu persoane reale care au TIR la numar este pura intamplare -------------------- E30 V8 twin turbo work in progress ...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
garnitura de chiuloasa merge pusa si invers?
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
iar in cazul in care nu reusiti sa re-aerisiti masina chemati sa va ajute un vecin mecanic care a reparat ARO toata viata si cu siguranta v-a aduce la cunostinta dvs ca pompa de apa este varza iar garnitura de chiuloasa este sigur pusa invers. Deci in concluzie daca nu ati mai facut asta niciodata inainte sa reumpleti motorul cu lichidul de racire schimbati pompa de apa apoi dati jos chiulasa pt a intoarce garnitura. Spor la treaba!! P.S. Orice asemanare cu persoane reale care au TIR la numar este pura intamplare ![]() ![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
radiator incapatanat + termostat blocat...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
garnitura de chiuloasa merge pusa si invers? ![]() ![]() . nu merge dar respectivul mecanic era mai mult decat sigur pe el ca aia era + ca m-a mai pus odata sau desfac distributia pt pompa lui de apa rupta cica ca la dacie ....in fine a suflat Hut pe furtun si s-a dus aerul -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Cat antigel o vrea instalatia de racire de la M10-le meu? -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
7L. Pune si tu 4l de antigel si 3 de apa ca sa fii sigur.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 11:47 PM |