![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 23-October 05 Member No.: 53 ![]() |
Salut,
Revin si eu cu o problema destul de grava.Poate unii dintre voi s-au mai lovit de ea. masina este un E46 motor M43 1.9L De ceva timp a inceput sa imi faca niste figuri urate!!! Am sa incerc sa explic in cateva cuvinte in ce consta aceasta problema: - stau la semafor de exemplu sau la o iesire dintre blocuri...ma asigur ies cu botul masini in carosabil iar cand apas acceleratia parca da in "nas" ca sa zic asa.Apas pedala de acceleratie si nu se duce deloc iar turometrul sta la 1000 de ture chiar mai jos....sta ca la relantii.O tin la podea iar dupa cateva secunde bune incepe nebuna sa se deslantuie Zici ca e turbo si am un ditamai laguuuuuuuul Am patit de mai multe ori in ultimul timp aceasta chestie si e nasol. Aveti idee ce ar putea fi?? De consum nu mai intreb ca m-am obisnuit : 13-14L/100km Dupa faza cu lagul la urmatorul semafor s-a oprit din senin SF-uri nu altceva.... Sfaturi va rog ca innebunesc!!!! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
debitmetru!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
Poate fi si catalizatorul infundat -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 23-October 05 Member No.: 53 ![]() |
Poate fi si catalizatorul infundat tot ce se poate dar si eu suspectez debimetrul. Am efectuat un tester la filaret prin februarie anul acesta si mi-a zis ca la demibetru este stricat nu stiu ce cenzor care se ocupa cu citirea temperaturii aerului iar acesta indica temperatura aerului aiurea. As tinde spre debimetru si eu doarece consumul este cam de 14% in bucuresti. Inca ceva ...filtrul de aer e imbaxit rau de tot dar nu cred ca are vre-o legatura.Filtrul e filtru nu are treaba cu intarzieara....cred ca o paste un nou debimetru! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si de ce nu-l schimbi?
![]() nu e asa scump.. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 23-October 05 Member No.: 53 ![]() |
si de ce nu-l schimbi? ![]() nu e asa scump.. o sa il schimb dar vroiam sa stiu de problema asta ca m-a secat.M-a lasat unu cu un Kia sportage sa intru in fata lui si dupa aia am accelerat ca nebunu sa nu il incomodez dar canci.M-a depasit pe cealalta banda ![]() daca nu rezolv problema cred ca innebunesc ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
daca e murdar rau poate sa fie si de la filtru..
ia incearca sa il scoti si sa pornesti fara el si vezi daca mai face.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:40 PM |