![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 19-January 06 Member No.: 159 ![]() |
Vreau sa imi fac evacuarea cap-coada din inox...
Cine si-a facut si cat a dat? Sfaturi ceva? Sa pastrez catalizatorul ? Am un 325i din '89. Am serpisori originali, restul vreau sa schimb. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
borla?
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
la Pitesti....borla...sau te apuci tu de ea..cumperi tzeava de 55 si te duci la un mester sa tzio faca... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
am o oferta de inox... 6 metri 2 mil.... diam 50.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 19-January 06 Member No.: 159 ![]() |
La pitesti am sunat si nu raspunde nimeni... vroiam sa stiu niste preturi aproximative... si eventaul sa fac o programre....
Vreau sa stiu estimativ pe la cat ma duce.... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (mertan) am o oferta de inox... 6 metri 2 mil.... diam 50.
e prea subtire.. buna doar daca pastrezi un traseu dublu. trebuie sa fie si destul de groasa oricum 6m/2 mil este o oferta buna.. pt un sistem bun de evacuare trebuie teava indoita la rece .. singur nu ai cum sa faci asa ceva. mai iti trebuie si o toba finala calculata... evacuarea libera la motoarele aspirate scad cuplul la turatii joase. clar nu ai nevoie de catalizator si nici de toba intermediara... -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
La Pilot pe Pantelimon au BORLA! Dar toti spun ca preturile sunt duble fata de Pitesti! :dis:
http://www.borla.ro/home.htm -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 19-January 06 Member No.: 159 ![]() |
si eu tot la borla as vrea... am inteles ca in Bucuresti ar fi vreo 15 mil traseul.
Si la pitesti nu reusesc sa dau de nimeni..... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (r_z_v) si eu tot la borla as vrea... am inteles ca in Bucuresti ar fi vreo 15 mil traseul.
Si la pitesti nu reusesc sa dau de nimeni..... Eu am facut traseul de evacuare in iulie la Pitesti, la Pilot Power Tuning. In cazul meu a fost o struto-camila: bucati dintr-o evacuare mai veche, combinate cu sectiuni din teava de inox. A fost o anumita logica in asta, anume: - aveam nevoie de o toba intermediara, numai cu toba finala ar fi iesit prea zgomotoasa; - nu au masina pentru deformat conic capatul tevilor, astfel incat sa se etanseze perfect pe iesirea galeriilor. Aici a fost o surpriza neplacuta, pentru ca la telefon mi-au spus ca se poate face. Ca urmare, am schimbat planul pe loc si am pastrat capetele dinspre galerie + flansele originale BMW. In cazul tau, daca ai serpisori, nu cred ca te vei lovi de aceasta problema. - toba finala o aveam, era in stare buna; - am urmarit ca pretul sa fie totusi decent. Trebuie sa recunosc, oamenii au o scula profesionista de deformat la rece, si chiar se pricep foarte bine sa o foloseasca. Spiritul mecanicului roman inca se mai simte, dar in general am fost multumit. Singura rezerva a fost asupra sudurilor, pe care totusi le-au efectuat putin cam neingrijit. La Pitesti ia legatura cu dl. Cosmin Stana, tel: 0722 678.939. E bine sa te programezi din timp si sa fii acolo cu masina la prima ora. Preferabil, chiar sa ajungi mai devreme cu vreo ora, ca atunci cand vin ei la lucru motorul sa fie rece si sa se apuce imediat de lucru. Lucrarea de la masina mea le-a luat 6 (!) ore. Si eu am schimbat galeriile acolo, pe loc (tu probabil o sa pui serpii). Au avut nevoie de cca. 3m de teava inox 50mm. In total (materiale + manopera), m-au taxat cu vreo 700 RON. Ca idee, la acest link gasesti o pagina in care am descris modificarile de la evacuare. Penultimele doua poze din pagina arata si ceva din lucrarea facuta de baietii de la Pitesti. Tot ceea ce straluceste e teava de inox, restul teava veche de origine BMW ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 11:02 PM |