![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Am o problema si respectiv de ceva vreme am observat ca am apa in portbagaj in 2 locuri: 1 in stanga acolo unde este adancitura aceea chiar in spatele rotii, si am destul de multa, si mai am pe podeaua portbagajului dar acolo e destul de putina
are cineva idee pe unde se infiltreaza apa aia acolo? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Daca ai antena electrica se infiltreaza pe langa garnitura antenei. La mine asa a fost. Sau vezi ca antena, dupa caz, poate avea un tub de scurgere al apei. Daca tubul e lasa liber (cum era la mine) apa care se scurge din el fix in acel compartiment.
Daca cele de mai sus nu-s valabile, verifica chederul. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Apa din compartimentul stanga poate intra in masina pe dupa pasajul rotii, daca e mancat de rugina dedesubt. Poti sa faci doua probe: - cu becul noaptea, il bagi sub aripa deasupra rotii si vezi daca lumineaza in portbagaj. - daca observi ca apa intra doar daca mergi cu masina prin balti/ploaie, iar cand masina sta in parcare si o ploua nu intra apa, e clar ca apa e aruncata de roata in sus pe unde spuneam mai sus. Alta posibilitate e ca furtunul de scurgere care vine de sus de la trapa (ai trapa?) sa scape apa in portbagaj. Apa din portbagaj poate proveni din aceeasi sursa, in urma vaporizarii se imprastie in tot portbagajul si se depune prin condens. Asta se intampla mai ales daca masina a stat in soare, avand apa in acel compartiment din stanga. Mai poate veni de la chedere, mai ales chederele de dupa stopuri. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
mersi de sfaturi, da am trapa, pasajul rotii este beton, nu am strop de rugina pe masina deci ramane chederul de la stop (care sa fiu sincer e si banuiala mea ca am dus masina la vopsit si sigur nu au pus aia stopurile cum trebuie) sau daca nu trapa...
remedieri pentru scurgerea de la trapa va rog? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Iei furtunul si-l infigi la loc pe aripa.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mie imi ploua pe capacul de la baterie.. mereu gasesc apa acolo dupa ce ploua, fara sa misc masina.. o sa ziceti ca e de la cheder, dar cum se scurge apa acolo? chederul sta pe o buza de tabla care e mai ridicata.. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
QUOTE (dust) mersi de sfaturi, da am trapa, pasajul rotii este beton, nu am strop de rugina pe masina deci ramane chederul de la stop (care sa fiu sincer e si banuiala mea ca am dus masina la vopsit si sigur nu au pus aia stopurile cum trebuie) sau daca nu trapa...
remedieri pentru scurgerea de la trapa va rog? trapa stiam ca are si ea niste santuri pentru scurgera apei, care se mai colmateaza. asta daca toate garniturile sunt ok. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
eu zic sa verifici asa...
1.chederul. 2.garnitura de la rezervor... aia cand deschizi capacul sa pui benzina... 3. pe la aerisitoarele alea care sunt in fusta spate... cam atat stiu eu... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ce treaba are gura de la rezervor? :eek:
nu da in portbagaj din cate stiu eu.. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
nu ma pricep... ziceam si eu asa... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (florin83) mie imi ploua pe capacul de la baterie.. mereu gasesc apa acolo dupa ce ploua, fara sa misc masina..
o sa ziceti ca e de la cheder, dar cum se scurge apa acolo? chederul sta pe o buza de tabla care e mai ridicata.. e vorba de chederul de la stop -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mie imi ploua pe capacul de la baterie.. mereu gasesc apa acolo dupa ce ploua, fara sa misc masina.. o sa ziceti ca e de la cheder, dar cum se scurge apa acolo? chederul sta pe o buza de tabla care e mai ridicata.. chiar nu stie nimeni pe unde intra apa? dar dupa o ploaie aveam ud acolo la baterie si stopul era absolut uscat. aa.. am observat ca mai am si pe spatele mochetei (deasupra rotii de rezerva) bule de condens (sau de la ce se fac ca nu ma pricep)... |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ori chederul de la portbagaj (ala mare) ori scurgerile de la trapa. Trapa are 4 scurgeri: 2 in fatza prin spatele difuzoarelor si 2 in spate in "buzunare", se poate ca furtunul de langa bahterie sa fi iesit un pic din locul lui. Check.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ma.. zau de va inteleg cu chederul vostru... ![]() daca scoti chederul mai e o bucata inalta de tabla de ~cm inaltime.. cum sa urce apa peste bucata aia, sa treaca pe sub cheder si sa coboare in portbagaj? ![]() stiu ca trapa are scurgeri si in spate, dar nu stiu unde dau astea.. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Iti arat maine seara unde sunt scurgerile. Am mai discutat pe tema asta si pe bmwclub si pe bimmer.
Sunt curios unde-i bateria la tine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
in dreapta portbagajului...
(o sa iti arat maine la intalnire ![]() oricum sunt curios cum trece apa de buza aia din tabla.. teoretic si fara chedere n-ar trebui sa intre apa.. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
mie pe la chederele de la stopuri imi intra apa si am rezolvat cu niste silicon.
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
in dreapta portbagajului... (o sa iti arat maine la intalnire ![]() oricum sunt curios cum trece apa de buza aia din tabla.. teoretic si fara chedere n-ar trebui sa intre apa.. Nu a zis nimeni ca apa intra _intre_ cheder si buza de tabla. Iti intra intre portbagaj si cheder pentru ca chederul este imbatranit, uzat neuniform si in unele zone etanseizeaza cum trebuie pe capota, in altele nu. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#19
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ma, nu ne intelegem...
deci asa vine o laterala de-a portbagajului (dreapta) vazuta din spate.. explicati-mi si mie cum trece apa aia de bucatica aia mica de tabla pe care sta chederul cu masina pe loc si fara a baga un furtun acolo... apa in mod normal se scurge inspre spatele masinii pe canalul ala.. |
|
|
||
![]()
Post
#20
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 04:01 PM |