IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Vand e28, 518i 1500euro
iulian518i
post Aug 5 2006, 01:46 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



O clipa de neatentie :crybaby: ...si gata...o vand smile.gif
E28, 518i, 4 cilindri, 105CP/1160kg, avariata fata...mi s-a cerut cam 1000euro sa o repare smile.gif
Masina este impecabila estetic si functional (era impecabila inainte de a pati-o), bucse, pivoti, amortizoare noi noute...tot sad.gif
Nu vreau sa o dau pe bucati...
In plus mai dau la ea si 4 portiere complete, 2 aripi de fata, jenti de aliaj pe 14 cu cauciucuri pe ele...


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Aug 5 2006, 02:15 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



super naspa... spor la vanzare.... greu cand vezi copilul botit...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viper05
post Aug 5 2006, 04:32 PM
Post #3


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a





imi pare rau ca s-a intamplat asa , cred ca citisem in alta parte cum ca masina ar fi fost refacuta curand.......daca e asa , mare pacat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 6 2006, 08:53 AM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



QUOTE (Viper05)
imi pare rau ca s-a intamplat asa , cred ca citisem in alta parte cum ca masina ar fi fost refacuta curand.......daca e asa , mare pacat

da, masina fusese reparata totoal la puntea fata...bucse, pivoti, bielete, brate, amortizoare...toate noi...cca 25mil ROL...in aprilie anul asta...
Si mie-mi pare ffff rau pt banii si sufletul investit...dar eu ma bucur si-i multumesc lui Dumnezeu si firmei BMW pentru ca, desi masina arata ca in foto...eu arat ca si cum nu s-a intamplat nimic...desi m-am simtit ca un manechin dintr-un crash-test...smile.gif...si de aceea raman optimist...si merg mai departe...spre un E34...visul meu de cca 4-5 ani...cu ABS, AC..maruntisuri d-astea.. smile.gif
Masina nu o descompletez...o dau cu alarma, inchidere centralizata total (inclusiv portbagaj si rezervor), acumulator, roata de rezerva, radiocasetofon kenwood modificat (fata sus, in locul aeratoarelor, si mecanica la locul ei..jos), telecomanda pe volan


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 6 2006, 09:34 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



Am uitat esentialul...pentru un contact rapid cu mine...
YM: ulybmw
mobil: 0722434001
Daca aveti un E34 si vreti E28-ul + o diferenta...sunt deschis la aceasta optiune smile.gif


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 7 2006, 10:24 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Nasol... cum s-a intamplat? sad.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Aug 7 2006, 11:43 AM
Post #7


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Imi pare rau pentru ce s-a intamplat.
Si mai trist, pagubele sunt destul de serioase.

Parerea mea personala (m-as bucura sa fie infirmata de realitate) este ca nu vei putea sa vinzi masina, in starea in care este, pentru o suma de bani rezonabila.
Probabil ca ai doar doua variante, pentru a recupera cat mai mult:
- fie o repari, sperand ca dupa aceea sa o poti vinde cu cel putin EUR 2000;
- fie o dezmembrezi - este posibil ca, pe bucati, sa obtii mai mult decat intreaga, in starea de acum.

Ca observatie colaterala, faptul ca un accident practic anuleaza valoarea masinii este principalul motiv pentru care investitiile intr-o masina veche trebuie facute ponderat. Sau, in cazul in care se investeste din greu, trebuie asumat riscul pierderii cvasi-integrale a investitiei.
In situatia asta sunt si eu. Un accident mai serios, si practic am aruncat totul pe geam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 11 2006, 09:51 AM
Post #8


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



QUOTE (Robert)
Imi pare rau pentru ce s-a intamplat.  
Si mai trist, pagubele sunt destul de serioase.

Parerea mea personala (m-as bucura sa fie infirmata de realitate) este ca nu vei putea sa vinzi masina, in starea in care este, pentru o suma de bani rezonabila.
Probabil ca ai doar doua variante, pentru a recupera cat mai mult:
- fie o repari, sperand ca dupa aceea sa o poti vinde cu cel putin EUR 2000;
- fie o dezmembrezi - este posibil ca, pe bucati, sa obtii mai mult decat intreaga, in starea de acum.


De reparat nu poate fi vorba...pt ca oricum vroiam sa o dau...si daca o repar, ceva pe la 1000euro ma duc....si oricum la revanzare nu scot mai nimic...si mai ramane varianta dezmembrare...o sa incerc la un cateva centre de dezmembrari sa vad ce-mi ofera aia pe ea...daca nu...deschid eu centru de vanzari in fata blocului..poate dupa Sf.Maria....deja am comenzi pentru portiere, cutie de viteze, bord, husele de pe scaune tongue.gif
Chestia cea mai dureroasa e ca-i stransesem fiecare surub cu mana mea, stiam instalatia electrica, toate modificarile aduse de mine....etc....si mi-e greu psihic sa o desfac...dar speranta ca poate altfel nu o schimbam....cert e ca daca nu era bmw...in conditiile date eram...altfel..nu intreg
RECOMAND tuturor, mai ales BMW-listilor (avand in vedere ca sunt masini puternice, sportive) sa poerte CENTURA DE SIGURANTA...nici un air-bag nu va tine cum tine centura...eu am contuzii(vanatai) pe coapse de la cat de tare m-a tinut centura in scaun la impact....

QUOTE (Robert)
In situatia asta sunt si eu. Un accident mai serios, si practic am aruncat totul pe geam.

Sorry pt tine...nici sa o dezmembrezi nu ai mai putut...sa-ti alini suferinta? De fapt, ceea ce e mai important e viata umana...m-am convins si eu in urma acetui accident al meu..ma bucur ca sunt ok, sunt mahnit ca s-a intamplat asa, mai ales ca cu doar cateva zile in urma fusesem la munte si masina se comportase excelent...si pe autostrada, si pe serpentine....dar daca un E28 din 1987 a fost atat de bun....ma gandesc ca un an mai nou de fabricatie aduce plus de confort si siguranta.....


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 11 2006, 11:41 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Robert nu a ajuns in situatia, asta, spunea doar ca "are morcovul", ca o poate pati.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 11 2006, 01:40 PM
Post #10


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP





QUOTE (TiL)
Robert nu a ajuns in situatia, asta, spunea doar ca "are morcovul", ca o poate pati.

Am inteles...am luat viitorul temerii lui drept trecut smile.gif
Nu va doresc asta, pt ca nu e de bine...pt intelect...cu fizicul nu am avut nici o zgarietura datorita centurii, dar de la BMW la mersul pe jos e cumplit... sad.gif
Ma bate gandul sa o repar...dar asta inseamna sa nu mai trec de etapa E28 spre E34 sau altceva...ceea ce nu-mi place..asa ca raman pt vanzarea E28-ului....
In cateva zile ma hotarasc daca procedez la dezmembrarea masinii...si atunci o sa postez aici intentia si o lista cu piese si eventuale preturi smile.gif


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 13 2006, 05:53 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



Am ajuns la un ultim pret... 1000euro, inclusiv instalatia de gpl de pe ea...numai instalatia poate fi data cu cca 200-300euro...
Sau varianta2...vrea cineva instalatie gpl pt injectie multipunct cu 4 cilindri? Are reviziile la zi si cca 2 ani de cand a fost montata si unde a mers fara probleme smile.gif


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Aug 14 2006, 04:48 AM
Post #12


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



Daca o sa o dezmembrezi, vreau si eu cheder parbriz fatza+spate, si ornamente de pe usa. si poate daca ma mai gandesc imi mai amintesc ceva...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 14 2006, 07:03 AM
Post #13


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



1.Nu cred ca o voi dezmembra pt ca nu am unde sa depozitez ditamai masina wink.gif
2.portierele le dau cu tot cu ornamente, geamuri, macarale, manere de macarale, fete interioare, cotiera...
3.chederele de parbriz...e posibil, pt ca parbrizul e crapat in partea de jos...dar nu promit pt ca daca-i scot parbrizul...am compromis interiorul smile.gif
4Luneta nu cred ca o ia nimeni fara chederul aferent smile.gif


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 14 2006, 07:31 AM
Post #14


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP





PS: am dat cca 25 milioane ROL pe amortizoare, bucse, brate, pivoti... noi noute cu factura la cumparare, schimbate in aprilie, adica acum cca. 5.000km
Cred ca pot fi luate fara probleme si puse pe alt E28...smile.gif
Uleiul la cutia de viteze si diferential schimbat cu Castrol API GL 4 in iunie


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Aug 14 2006, 02:39 PM
Post #15


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Imi pare sincer rau de cele intamplate.
Ma bucur ca ai ajuns sa scrii cele intamplate, si ca ai scapat cu bine din toate acestea.
E un singur lucru, care ma macina, ca sa spun asa, si anume faptul ca eu sunt momentan in situatia ta, de dinainte de schimbul a tot ce inseamna componente fata (directie, bucse, amortizoare, curele etc.).
Ma gandesc dupa ce fac acest schimb, sunt sanse sa....
Poate e mai bine sa o las asa, sa ma uit la ea (E28), de sus de la balcon, ca oricum nu merg cu ea, dar macar e intreaga.

In fine, sa speram ca nu.

Am vorbit cu user_ul iNTERCEPTOR de piese pt. E28_ul meu, si sper sa o rezolv cu el, dar ma gandeam ca daca, nu fac toate tranzactiile cu el, sau mai trebuie sa completez cu piese pe care el nu mi le poate aduce, as putea sa cumpar de la tine?

In principiu, pe mine ma intereseaza tot ce inseamna FATA, SPATE(bucse, amortizoare, flanse, placute frana, directie). As putea sa cumpar de la tine? Se potrivesc multe din piese. daca nu chiar toate.
p.s. am discuri pe spate!


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 14 2006, 08:20 PM
Post #16


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



1.Repet...nu o dezmembrez de piese importante care mi-ar imobiliza-o in fata blocului...daca apuc sa-i scot mecanismul de pe o roata...nu mai misca nimeni o tona si ceva de fier...
2.In principiu, si chiar asta intentionez, vreau sa o dau intacta...nedemontata...sa poata fi urcata pe o platforma sau tractata...
Pe spate am sistemul clasic cu saboti...a fost un model mai usor (1160kg) si nu a necesitat frane speciale pe disc pt spate wink.gif
Cine vrea sa o ia cu totul de la mine, inca e inmatriculata, se poate repara (dar eu nu mai am dispozitia si banii necesari, cel putin pentru moment), daca nu, sa-i ia piesele...dau si factura la piese...mai ales ca amortizoarele au garantie smile.gif


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Aug 15 2006, 03:01 AM
Post #17


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



hai lasa-ma putin sa ma gandesc, si poate o cumpar eu intreaga!. Ok? Nu te grabi sa o dezmembrezi. Lasa-ma o saptamana sa ma gendesc, sa ajung acasa, ajung lunea viitoare in romania, trimite-mi niste poze interior, spate, confirma-mi te rog daca toate piesele pe care le-ai schimbat sunt intacte... acolo la lovitura nu sunt indoite telescoape...etc? sa vad cu cat as putea sa o aduc la cluj... cat ar costa platforma... daca gasesc vre-un prieten cu platforma... etc... Niste informatii clare despre starea motorului dupa accident, e lovit sau nu, ce este atins ce nu... pentru ce ti-au cerut 1000 euro la reparatie? Scrie-mi pe gti_bernard@yahoo.com, s poze pls. Deci e 1987? Am si eu ceva piese de e28 pe care le-as putea folosi la reparatie... poate reusesc sa pun masina din nou pe picioare. Ok? Ultimul tau pret e destul de atractiv. Deci te rog asteapta putin... Am nevoie si eu de niste informatii, pentru ca sa nu arunc pe geam niste bani, dar ma intereseaza, si vei fii si tu mai fericit ca nu s-a dezmembrat masina pe care ai lucrat. Stiu cum te simti, ca eu am dat cu spatele intr-ul stalp in Martie, exact dupa o luna dupa ce am facut reparatie capitala...vopsit etc... si imi vinea sa plang!!!!! serios... nu radeti aproape am plans! Deci scrie-mi toate detaliile si poze nu numa unde e accidentata. Detalii despre piese necesare pentru reparat... Si cred ca o voi reface.


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dannnnny85
post Aug 15 2006, 08:08 AM
Post #18


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 103
Joined: 12-July 06
Member No.: 379





Urata treaba asta...dar cel mai important e ca nu sunt victime...cat despre reparatii capitale si accidente la scurt timp dupa....nu mai zic nimic...Am stat acum 2 ani fara masina aproape 3 luni.........am vopsit-o,am aranjat-o mergea totul perfect.Ultimii 100.000 lei vechi am bagat benzina sa o aduc acasa...eram in culmea fericirii...in drumul spre casa (service-casa) mi-a sarit o roata..sad.gif


--------------------
525 Tds...1992..143cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Aug 15 2006, 09:43 AM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



iulian, daca vrei e34 mai departe, se vinde cel care a fost al meu. un 520i din 1988. MAD poate ne ajuta cu mai multe detalii de actualitate, fiind prieten cu actualul proprietar. eu pot sa iti spun doar cum era cand l-am dat: minunat !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Aug 15 2006, 12:33 PM
Post #20


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



QUOTE (84 HOT)
hai lasa-ma putin sa ma gandesc, si poate o cumpar eu intreaga!. Ok? Nu te grabi sa o dezmembrezi. Lasa-ma o saptamana sa ma gendesc, sa ajung acasa, ajung lunea viitoare in romania, trimite-mi niste poze interior, spate, confirma-mi te rog daca toate piesele pe care le-ai schimbat sunt intacte... acolo la lovitura nu sunt indoite telescoape...etc? sa vad cu cat as putea sa o aduc la cluj... cat ar costa platforma... daca gasesc vre-un prieten cu platforma... etc... Niste informatii clare despre starea motorului dupa accident, e lovit sau nu, ce este atins ce nu... pentru ce ti-au cerut 1000 euro la reparatie? Scrie-mi pe gti_bernard@yahoo.com, s poze pls. Deci e 1987? Am si eu ceva piese de e28 pe care le-as putea folosi la reparatie... poate reusesc sa pun masina din nou pe picioare. Ok? Ultimul tau pret e destul de atractiv. Deci te rog asteapta putin... Am nevoie si eu de niste informatii, pentru ca sa nu arunc pe geam niste bani, dar ma intereseaza, si vei fii si tu mai fericit ca nu s-a dezmembrat masina pe care ai lucrat. Deci scrie-mi toate detaliile si poze nu numa unde e accidentata. Detalii despre piese necesare pentru reparat... Si cred ca o voi reface.

Sunt in culmea fericirii la ideea ca cineva o ia pentru a o repara smile.gif
Pretul este tentant pentru ca, sincer, moralul meu cere sa merg mai departe....nu suport sa stiu BMW-ul imobilizat in spatele blocului sad.gif si eu sa merg pe jos sad.gif si nu vad de ce as cere la pret sa nu-mi dea nimeni acei bani si sa ma prinda iarna cu masina avariata...sau sa insiste vreun hot sa forteze vreun geam sau capota si sa ma trezesc cu ea dezmembrata fara voia mea... inca am alarma pe ea....si ascult de cate ori am timp muzica in masina......parca nici la boxele de acasa nu se aude ca in masina... smile.gif
Pai sa detaliez...
-10mil pt indreptat fata, lonjeronul, capota schimbata, contra-aripa, aripa dreapta(o am eu), fata aranjata, bara fata
-12mil pt vopsitorie...vopsit complet
-cateva mil pt reparatii la motor (radiator, ventilator, suporti motor, suporti cutie de viteze-erau pe lonjeron si s-au rupt cand lonjeronul s-a indoit)
Total aproximativ 1000euro am zis eu...in mare cu berile de la sfarsit smile.gif
Cu platforma as putea sa intreb si eu ca am prieteni care merg dupa masini prin zoina Clujului si merg spre tine cu platforma goala pentru a se intoarce cu ea cu alte masini...
La motor...ce am observat eu: capacul la delcou spart, radiatorul, ventilatorul...o sa ma uit si la pompa de apa sa vad in ce stare e...pe sub ea nu curge ulei, cutia de viteze si diferentialul nu au fisuri...m-am uitat cand am urcat-o pe platforma smile.gif motorul nu l-am putut vedea pe dedesubt ca am scut de fibra de sticla smile.gif de jur imprejurul baii de ulei smile.gif
Inca o data spun ca am petrecut momente foarte bune, tehnic vorbind, alaturi de aceasta masina...poate de aceea nici nu agreez ideea dezmembrarii ei...mai ales ca-i stiu aproape fiecare surub....asta din cauza ca sunt cam chitibusar si mi-a placut ca masina mea sa fie impecabila smile.gif
O sa revin cu foto din interior si din alte unghiuri posibile... smile.gif


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th June 2025 - 11:14 PM