![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Ce parere aveti de urmatoarele modele:
1. BMW 320i Year: 2005 Weight: 1,395 kg (3,075.4 pounds) Engine size: 1993 ccm (121.61 cubic inches) Engine type: Inline, 4 cylinder Fuel system: Injection Compression: 10.5:1 Power: 150.00 PS (110 kW or 148 HP) @ 6200 RPM Torque: 200.00 Nm (20.4 kgf-m or 147.5 ft.lbs) @ 3600 RPM Top speed: 220.0 km/h (136.7 mph) 0-100 km/h (0-62 mph): 9.0 seconds Power/weight ratio: 0.1075 PS/kg Fuel city driving: 10.7 litres/100 km (21.98 miles per gallon) Fuel mixed driving: 9.0 litres/100 km (26.14 miles per gallon) Fuel highway driving: 5.6 litres/100 km (42.00 miles per gallon) 2. Audi A3 2.0 TFSI Year: 2005 Weight: 1,370 kg (3,020.3 pounds) Engine size: 1984 ccm (121.06 cubic inches) Compression: 10.5:1 Engine type: Inline, 4 cylinder Fuel system: Turbo, Compressor Power: 200.00 PS (147 kW or 197 HP) @ 5100 RPM Torque: 280.00 Nm (28.6 kgf-m or 206.5 ft.lbs) @ 1800 RPM Top speed: 231.0 km/h (143.5 mph) 0-100 km/h (0-62 mph): 6.9 seconds Power/weight ratio: 0.1460 PS/kg Fuel mixed driving: 7.7 litres/100 km (30.55 miles per gallon) Cine vrea detalii despre motoarele cu turbina si compresor de la VW/Audi, sa citeasca aici: http://www.greencarcongress.com/2005/08/in...e_vws_new_.html Eu cred ca BMW a cam ramas in urma. Stiu ca multi se intreaba cat de rizistente sunt motoarele VW TFSI, dar pana acum nu am auzit ceva rau despre ele. ![]() Daca mai aveti detalii despre alte masini de categorie comparabila chiar va rog sa adaugati aici. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
mai avem de asteptat ca sa vedem cat sunt de rezistente. dar sunt curioasa ce va fi cu motoarele astea. cred ca urmatorul leon va fi ala cu motor de 2 litri tfsi, si 260 de cai
![]() detalii tehnce despre mototrul tsi: http://www.greencarcongress.com/2005/08/vw...troducing_.html cum o fi sa scoti 170 cp dintr-un motor de 1,4?!! o fi bine, o fi rau... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
N-o sa tina niciodata TFSI-urile, sunt prea fortate si dupa cum a zis bariton mai avem suficient de asteptat pana sa ne dam cu parerea daca-s fiabile sau nu. BMW nu este (sau asa imi place sa cred) inca un producator atat de "comercial" ca grupul VAG ca sa forteze motoarele atat de mult sacrificand fiabilitatea pe principiul ca omul isi ia masina, o tine 2-3 ani, o vinde, ia alta asa ca n-are nimic daca o sa crape diverse in timpul asta. La ce probleme am citit pe forumurile de VAG...si spun astea cu toate ca sunt si posesor de VW. Si oricum, iar se compara mere cu pere. BMW are motor aspirat, audi are compresor. Comparatie fara sens, parerea mea. :nod: -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Ma, nu e comparatie aiurea. Pentru ca omul care cumpara se uita la capacitate cilindrica (ca doar pt. aia plateste taxe) si la consum (eventual si la emisii). Si dupa aia compara performantele.
Ce conteaza ca unul are turbina/compresor si altul nu? Ca BMW nu se prea baga la turbo (cu o exceptie)... ce sa zic, cred ca sunt pe cale sa piarda trenul... Nu cred eu ca scotea VW pe piata motoare daca se stricau prea repede. Pana acum nici n-am auzit sa aiba vreo problema. Si n-au aparut chiar ieri. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu aiurea .super aiurea
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
BMW poate ca e posibil sa pierda temporar acest avantaj al performantelor, dar pe cel al fiabilitatii ma indoiesc amarnic. Ca sa spui ca o masina/motor este fiabil(a) trebuie sa treaca destui ani. Nu 3 luni, un an, doi, trei, etc. Nu uita ca VW nu este chiar un leader in materie de fiabilitate a "utilajelor" produse. Asta bineinteles nu inseamna ca se afla in extrema cealalta. ![]() Discutia pe tema de fiabilitate mi se pare compromisa din start, nu avem cum sa ne dam cu parerea in legatura cu acet subiect pana timpul nu isi spune cuvantul. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (INTERCEPTOR) nu aiurea .super aiurea
Ce e aiurea? Ca nu se intelege. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (316i) BMW poate ca e posibil sa pierda temporar acest avantaj al performantelor, dar pe cel al fiabilitatii ma indoiesc amarnic.
Ca sa spui ca o masina/motor este fiabil(a) trebuie sa treaca destui ani. Nu 3 luni, un an, doi, trei, etc. Nu uita ca VW nu este chiar un leader in materie de fiabilitate a "utilajelor" produse. Asta bineinteles nu inseamna ca se afla in extrema cealalta. ![]() Discutia pe tema de fiabilitate mi se pare compromisa din start, nu avem cum sa ne dam cu parerea in legatura cu acet subiect pana timpul nu isi spune cuvantul. Pai eu nu vorbeam de fiabilitate in primul rand. Mai ales ca nici BMW nu e model de fiabilitate, dimpotriva, sta mai prost decat te-ai astepta in testele TÜV. La fel ca si Mercedes. Daca vrei modele de fiabilitate, vezi la Toyota si Porsche. Ce am vrut eu sa zic e ca a scos concurenta modele mai performante si mai economice. vreau sa vad cu ce raspunde BMW, si pana acum nu au dat semn ca s-ar trezi la realitate. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
or fi motoarele bmw mai fiabile (te cred pe cuvant, nu am argumente nici pro nici contra), dar masinile noi de la bmw...nu stiu cat de fiabile sunt per total. am auzit si vazut cu totii tot soiul de intamplari in ultima vreme. ba au luat foc, ba s-a blocat nu stiu ce computer, ba se dezlipesc chederele (asta chiar mi se pare rusinos pentru un bmw nou).
hai sa mai asteptam 1 an sa vedem cate rechemari vor fi si pentru ce motive. din ce am citit motorul de 1,4 tsi este deja pe golf din 2005. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
tfsi este un motor super interesant, turbo +compresor .. cam ce ai putea dori mai mult de la o masina (tractiune spate stiu ![]() despre fiabilitate putem vorbi binenteles dupa minim 4-5 ani, oricum sunt sigur ca vag nu au scos motorul asta inainte de a fi siguri ca un mare procent va depasi 150k km cu probleme minore. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Parerea mea este ca in zilele de azi tehnologia a progresat enorm si acum multi au acces la tehnologie de ultima ora pentru a face o masina cu un raport pret fiabilitate convenabil,Acum ca sa te evidentiezi trbuie sa atingi anumite extreme cum ar fi tsfi-ul acestea sau nu stiu ,sa poti inca sa iti hranestii clientii cu produse si lucruri noi care ii incanta sau pe cei mai conservatori ,cum ar fi conservarea unor anumite aspecte ,cum ar fi designul ,linia masinii.....Dar daca nu incerci sa ii multumesti si pe cei conservatori si pe ceilalti nu o sa ai cum sa te evidentiezi sau sa te remarci printre alte marci
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Daca privim lucrurile dpdv istoric, au mai fost situatii in care BMW s-a dovedit mai conservator (sau, poate, mai lent) in a adopta tehnologii noi, radicale.
De exemplu, imi aduc aminte ca acum aproape 10 ani era aceeasi discutie privind motoarele Diesel cu injectie directa. Era o tehnologie care trecuse de faza de "pionierat", ba chiar confirmase (si, coincidenta sau nu, aici tot VW/Audi erau deschizatori de drum), dar BMW inca vindea td-ul / tds-ul. Povestea s-a repetat foarte recent, cu motoarele pe benzina cu injectie directa. "Lumea" se ocupa de dezvoltarea tehnologiei de injectie directa, BMW ii tragea inainte cu Valvetronic. Probabil ca BMW prefera sa astepte ca o anumita tehnologie sa fie confirmata dpdv al fiabilitatii, dar si sa fie adoptata de piata. BMW este un constructor de mici dimensiuni, comparat cu marile concerne auto mondiale, iar o decizie proasta sau pripita este prea riscanta. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (barrriton) cum o fi sa scoti 170 cp dintr-un motor de 1,4?!! o fi bine, o fi rau...
Am inteles ca in curand apare 1.4 de 200 CP. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) tfsi este un motor super interesant, turbo +compresor .. cam ce ai putea dori mai mult de la o masina (tractiune spate stiu
![]() TFSI e motorul turbo FSI. TSI e motorul cu compresor si turbina. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
din ce am citit, au pus si pe fsi twinturbocharger si i-au zis tfsi...
am gasit denumirea de "TSI" la mototul de 1.4, si "TFSI" la mototul de 2.0... |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (Robert) Probabil ca BMW prefera sa astepte ca o anumita tehnologie sa fie confirmata dpdv al fiabilitatii, dar si sa fie adoptata de piata. BMW este un constructor de mici dimensiuni, comparat cu marile concerne auto mondiale, iar o decizie proasta sau pripita este prea riscanta.
Sper sa ai dreptate si sa nu fie decat o decizie strategica. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Oricum ,daca au adoptat mai tarziu sau mai devreme o solutie ar fi un aspect dar si cand au adoptat-o au scos cam ce este mai bun in functie de ce au urmarit,raport putere -consum ,raport putere-fiabilitate,o dovada este acel 3000 bi turbo care poti spune ca este un motor de oras,consum redus fata de performantele obtinute ,de lag nu mai vorbim.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (barrriton) din ce am citit, au pus si pe fsi twinturbocharger si i-au zis tfsi...
am gasit denumirea de "TSI" la mototul de 1.4, si "TFSI" la mototul de 2.0... Din ce stiu eu, TFSI-ul de 2 litri e FSI cu Turbo si are 200 CP. E posibil sa ma insel, dar nu cred. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
n-are rost sa ne incontram aiurea. eu am inteles asa: TSi e la vw, si are turbo si compresor. TFSI e de la audi si are turbo si compresor.
in alta ordine de idei, la acelasi congres la care s-a povestit despre motoarele astea, a venit si bmw sa anunte ca, in viitor, va adopta pe toate modelele motoare cu injectie directa, care vor reduce consumul de carburant cu 5-15%. http://www.greencarcongress.com/2005/09/bm...o_deploy_d.html |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (barrriton) eu am inteles asa: TSi e la vw, si are turbo si compresor. TFSI e de la audi si are turbo si compresor.
motorul de 2L 200 cai de pe golf 5 gti e identic cu cel de pe a4. ambele sunt tfsi ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 07:33 PM |