![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
GicaContra, genul acesta de posturi (precum cel de mai sus), bine scrise, cu continut interesant si la subiect, stiam (de "dincolo") ca te caracterizeaza.
De data asta, thumbs up din partea mea! :thumbsup: |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 246 Joined: 21-October 05 Member No.: 43 ![]() |
Gica Contra, oricat m-as fi straduit nu as fi putut sa fac precizarile pe care le-ai facut tu,deoarece la nici una din Alfe nu am avut curiozitatea sa ridic capota (nici nu as fi stiut de unde
![]() ![]() BMW-ul e singura masina din cate am avut despre care m-am straduit si ma straduiesc in continuare sa invat cate ceva, pe care o duc personal la service ,pentru ca vreau sa o pastrez cat de mult se poate! -------------------- E 39,525dA,2001
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (ccc) Masina e f. frumoasa, dar eu n-as renunta la e36 pt. ea. Cel putin nu la al meu.
QUOTE (florin83) si mie imi place, dar la fel.. n-as renunta la e36 pt ea
Mey, nu v-a pus nimeni sa renuntati la BMW-ul pe care il detineti pt masina asta. Dar daca as avea banii astia, mi-as lua Alfa asta cu ochii inchisi decat sa-i dau pe o pisica din 97-98. 525da, multumesc pentru descrierea diferentelor dintre Alfa si BMW. Si mie imi place feeling-ul de "pericol" pe care il simti in Alfa, plus ca turometrul zici ca e de motocicleta, asa vioi e. (Si se simte rezultatul turatiilor f. bine, nu patineaza ambreiajul ![]() QUOTE (Robert) GicaContra, genul acesta de posturi (precum cel de mai sus), bine scrise, cu continut interesant si la subiect, stiam (de "dincolo") ca te caracterizeaza.
De data asta, thumbs up din partea mea! :thumbsup: si din partea mea. (pe masura ce citeam nu-mi venea sa cred ca te-ai abtinut sa faci caterinca ![]() Din pacate s-a dat (era si normal la banii astia si la cum se prezinta masina), asa ca altcineva se va bucura de ea incepand chiar de azi. :drool: -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Darren, nu era vorba la aceiasi bani. Sigur ca e36 e o masina mai veche, deci ai da si mai putin pe ea.
Imi place topicul asta. In sfarsit o discutie interesanta pe forum ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Era vb. de sume apropiate. pt 4000 de euro diferenta, merita sa-ti iei masina cu vechimea de 2 ori mai mare, si cu nr de km parcursi de 3-4 ori mai mare?
Dar unde gasesti tu E36 intretinut impecabil, reparat doar la reprezentanta, cu un nr. de km acceptabili, si care sa fie si mai ieftin cu 3-4000 de euro? Cu aceleasi optiuni. Da, in Ro poti sa-ti iei E36 din 92-93 cu 5000 de euro. Stii cum arata masinile alea? cati km au? de cand n-au mai vazut un service BMW? Cate sarme si suruburi au prin bord? Cate spray-uri s-au folosit la revopsirea lor? Cat de strambe sunt caroseriile? Hm, avand in vedere ca la doar 3000 de euro diferenta imi pot lua o masina mai noua cu 7-8 ani, care n-a fost lovita, are km extrem de putini, a fost "servita" doar cu ce-a zis mama ei.. nush dc mi-as pune intrebarea E36 vs ACEASTA Alfa?. Si intrebarea ramane si la E46, pt ca nu gasesti E46 in stare f. buna si cu km putini la pretul asta. Pana una alta, era o masina destul de reusita, bine intretinuta, si la bani putini (nu comparativ cu piatza, ca in targ gasesti la acelasi pret inca 3-4 Alfe, ci comparativ cu cantitatea de masina primita pentru acea suma de bani). Si ref. la E36, mai ai o optiune: dai 8-9000 euro o data si 1-2 ani nu te duci la service decat pt revizii (ma indoiesc ca ar pica ceva vital si scump la o masina din 2001 care are km putini), sau dai 5-6000 pe un E36, si mai dai 1-2000 prin service-uri ca sa o aduci la o stare buna de functionare (asta daca gasesti service-ul care sa-ti ofere calitatea producatorului). Cum zicea cineva, suntem prea saraci ca sa ne putem permite lucruri ieftine. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
S-a vandut ????? Incredibil. Mai e unu din Bucuresti care numai Alfe din astea aduce si le vinde pe banda rulanta. Eu am pus-o pe Autovit cu 9400 de euro, in gaura fatza de cat imi sta mie, si nici macar nu m-a sunat unu sa ma intrebe de sanatate. Si a mea e chiar foarte misto. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() BimmerfestGirl ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 694 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 11 Car: E36 320i ![]() |
QUOTE (Darren) Si ref. la E36, mai ai o optiune: dai 8-9000 euro o data si 1-2 ani nu te duci la service decat pt revizii (ma indoiesc ca ar pica ceva vital si scump la o masina din 2001 care are km putini)...
stiu eu un E46 din 2002 luat de nou, cu putini km facuti, caruia la 40Km/ora i s-a rupt arborele cotit :nod: -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
@GicaContra: Dap, s-a dat. Si mai sunasera inca 1 (sau 2?) care vroiau CompuTest sa se decida. Personal nu inteleg dc masinile astea au valoare asa mica la noi (si au si motorizari bune, si optiuni multe, si mai au si viatza in ele). Sau de fapt, dc au celelalte preturi exagerate? Eu stiam masina asta de cand a fost cumparata (din reprezentanta RO), si parerea mea deja o stiti: si-a meritat banii.
@Andreea: Hm, trebuie sa fie si cateva din-astea, mai dau gres si inginerii. :paranoid: -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Darren) Hm, trebuie sa fie si cateva din-astea, mai dau gres si inginerii.
Daca defectiunea afecteaza un procent mare din "populatia" de piese (exprimata atat de plastic de catre mecanicul roman prin expresia "asa face toate"), atunci este greseala de engineering. Daca defectiunea este foarte rara si izolata, atunci este greseala de manufacturing. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Eh, Robert, nu dadeam in ingineri, ma gandeam la tipul care inginereste pe la Quality Control. Mecanic nu puteam sa-i zic. Mie mi-e greu sa cred ca un arbore cotit care trece de QC de la BMW se va rupe vreodata in utilizare normala. Cu toate astea, nu-mi explic cum se poate rupe un arbore.. decat daca materialul a avut defect din fabricatie. Atunci.. QC mai da gres? Totusi, rezistenta materialelor la piesele unui motor BMW nu le verifica nea'Mitica cu ruleta, ci banuiesc ca sunt testate cu niste utilaje pe baza de ultrasunete, laser, etc. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Darren) Totusi, rezistenta materialelor la piesele unui motor BMW nu le verifica nea'Mitica cu ruleta, ci banuiesc ca sunt testate cu niste utilaje pe baza de ultrasunete, laser, etc.
Corect, dar defectele de material se pot manifesta in diferite forme, iar tehnologiile de control al calitatii, conjugate cu capabilitatile operatorului nu le pot depista pe toate acestea. Statistic, este cvasi imposibil, in productia de masa, sa atingi o calitate de 100% (zero defecte de fabricatie). Ceea ce se poate face este ca, in urma unui defect, sa analizezi cauzele acestuia, sa stabilesti de ce nu a fost detectat la controlul calitatii, si sa imbunatatesti procedura de QC prin adaugarea unor noi teste / aparate de masura. Astfel reduci si mai mult procentul de defecte, dar numai dupa ce s-au inregistrat deja unele rebuturi. Poate va aduceti aminte de conceptul "six sigma", ale carui baze s-au pus in anii '80, pe care orice fabricant isi doreste sa-l implementeze, si care este considerat ca "state of the art" in domeniul calitatii. Ei bine, daca un proces de productie se desfasoara conform conceptului "six sigma", rata defectelor (pieselor neconforme dpdv calitativ) este de 99,9997%, adica de 3,4 defecte la 1 milion de unitati produse. Altfel spus, daca la o productie de 1 milion de arbori cotiti se rup maxim 3, atunci procesul de productie se desfasoara la un inalt standard calitativ. Sigur, este un caz nefericit ca tocmai tu sa fii posesorul unuia din BMW-urile al carui arbore cotit s-a rupt - dar, atat timp cat defectele sunt in limita statistica de mai sus, BMW isi face treaba super bine. Este permanenta contradictie intre statistica si individ. Statistic, calatoria cu avionul este cea mai sigura. Dar, daca tocmai eu ma numar printre putinele victime ale unui accident de avion, putin ma incalzeste acea statistica, deoarece pentru mine ca individ rata de mortalitate a transportului aerian devine 100%. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
QUOTE (GicaContra) Se mai vinde una la fel ..... tot a unui prieten, cu 0-100 8.2s
![]() http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.ph...487&page=1# prietenul tau este cumva celebrul isteric wlf de pe bmwclub? tot asa se comporta si in realitate ca pe bmwclub sau atunci cand e fata in fata cu un om are ceva mai putin curaj? stiu ca sunt oftopic dar intrebam si eu... ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
QUOTE (akajohn) QUOTE (GicaContra) Se mai vinde una la fel ..... tot a unui prieten, cu 0-100 8.2s
![]() http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.ph...487&page=1# prietenul tau este cumva celebrul isteric wlf de pe bmwclub? tot asa se comporta si in realitate ca pe bmwclub sau atunci cand e fata in fata cu un om are ceva mai putin curaj? stiu ca sunt oftopic dar intrebam si eu... ![]() Da, despre el e vorba. Il cunosti? Pai nu stiu cum se comporta pe bmwclub, dar in realitate e un foarte mare nesimtit si un parsiv, te face fraier pe fatza. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
e treaba lui ce face... oricum din cauza lui nu mai postez pe bmwclub... de fapt din cauza ingustimii mintii lui... in rest doar de bine... ![]() observ doar ca in sfarsit s-a hotarat sa vorbeasca in cunostinta de cauza si isi vinde Alfa sa-si ia BMW... un gest laudabil dealtfel... saluta-l din partea mea dar oricum o sa-i fie greu sa-si aminteasca cine sunt pentru ca la cati au parasit forumul ala din cauza lui... ![]() de fapt ar trebui felicitat pentru ca el este unul dintre membrii fondatori ai acestui forum... a furnizat ceva membri aici.... ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
Din cauza lui ai ajuns aici? Pai ce ti-a facut?
Pai nu cred ca isi ia BMW, zicea ca nu isi mai ia alta masina pentru o perioada. O sa il salut din partea ta, probabil ca te tine minte. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
OK
Multumesc si sper sa aiba succes cu vinderea... Arata bine masinutza lui... si mie imi placea Alfa pentru ca am vazut cateva notabile in Italia de care efectiv m-am indragostit... in rest sa fie sanatos... ![]() -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
QUOTE (akajohn) OK
Multumesc si sper sa aiba succes cu vinderea... Arata bine masinutza lui... si mie imi placea Alfa pentru ca am vazut cateva notabile in Italia de care efectiv m-am indragostit... in rest sa fie sanatos... ![]() Mai Akajohn, sunt eu, prietenul tau drag, WLF. Nu stiai ca aici pe forum folosesc userul asta cu GicaContra? Mersi de urare, sper sa o vand cat mai repede. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
hahah ,akajohn nu stiai ca wlf este gica contra ![]() ![]() anyways.. faza cu http://www.romare.ro nu este adevarata , bustul nu a fost demolat ci doar inchis intr-un invelis de tabla si dezvelit acum cateva luni. ontopic daca alfa avea tractiune spate ... cine ar mai fi cumparat bmw ??? ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
Akajohn, pentru ca a fost super simpatica faza si m-am distrat un pic, iti ridic suspendul de pe bmwclub.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
atunci o sa postez in ambele... asta e... oricum majoritatea prietenilor sunt pe bimmer...
![]() vorbind de alfa chiar mi-a placut foarte mult una, nu stiu modelul, dar arata superb... cred ca era 147 break, neagra, cu niste jante si cauciucuri superbe si daca nu aveam BMW as fi ales Alfa... stiu ca are probleme mecanice, un prieten bun de tot are una exact ca a ta doar ca are culoarea oului de rata (albastru verzui) diesel... eu am condus mult timp Fiat si am un respect deosebit ptr dieselul italienesc care dupa parerea mea e cel mai reusit... totusi, dupa BMW, e greu sa accepti altceva... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 10:56 AM |