![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Am nevoie de un set de inele pentru centrat jantele.
Dimesiunile: 72.6 / 74.1 Sunt pt. a pune jante de seria 5 pe seria 3. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Ai verificat daca nu o sa ai probleme din cauza offset-ului jantelor de seria 5?
Eu am comandat un set de inele din aluminiu, prin 2001, la un atelier din Brasov. Au iesit foarte bine. In principiu, daca nu gasesti pe nicaieri o oferta buna, fa o schita si comanda-le la un atelier bun. Sigur ies bine, repede si la un pret rezonabil. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Jantele sunt deja pe masina ![]() Ochiometric pareau ca au acelasi diametru la gaura de centrare, dar am descoperit ca jantele au un mic joc (2mm) daca sunt slabite putin prezoanele. E drept, nici nu fusesem atent la asta cand le-am pus prima data. Numai ca acum ma tot minunam cum de nu mai ies unghiurile, si mecanicii au tupeul sa-mi emita teorii cum ca ar fi stramba masina, puntea, basculele, etc. Am vazut astfel de inele la auto-soft (ei aveau la niste jante noi) si dupa ce le-am probat am citit dimensiunile scrise pe ele. Ce crezi ca ar fi mai bun: aluminiu sau teflon? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
si eu am MARE nevoie de niste inele din astea
unde as putea sa le cumpar? manifeste:merg cu masina si doar de la 100km/h in sus incepe sa trepideze masina si volanul.cand le-am cumparat draqu s-o uitat.dar e cert ca inainte nu aveam probleme din astea.Le-am si echilibrat si tot asa. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
si daca nu le gasesc sa le cumpar la ce atelier as putea incerca/ce material sa folosesc?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Asa-mi face si mie, doar ca probabil la mine e jocul mai mare, pt. ca si prin oras o surprindeam cum incepe sa joace volanul la 60km/h. E drept, prezoanele nu le tin exagerat de stranse, ci la 110Nm. Din cate am auzit, e nevoie de aluminiu sau teflon si un nene cu strung (si chef de munca, pentru ca eu am umblat la 3 uzine si nu i-am convins sa-mi construiasca o presa de bagat bucsi pe bascule) Am gasit in targ in vitan, dar erau pentru jante turcesti ca sa se potriveasca la dacii, deci diametru mai mic decat imi trebuie mie. Tot in targ (in teorie), duminica vin diversi cu maruntisuri, dar n-am avut nervi sa merg azi acolo. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Darren) Ce crezi ca ar fi mai bun: aluminiu sau teflon?
Desi stresul in inelele respective nu este foarte mare, eu n-as avea incredere decat in inele de aluminiu. Pentru ca: - peste tot pe unde am auzit de inele de centrare, erau din aluminiu; - la o janta originala, gaura de asezare pe butuc este tot din (aliaj de) aluminiu. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Jantele pe care mi le-am cumparat pt. Espero (din magazin) aveau inele de centrare din teflon.
Cele pe care le-am vazut in targ sambata erau tot din teflon (sau din plastic, la cum aratau) Cele pe care le aveau cei de la autosoft erau din aluminiu.. Inca mai caut... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Clubul utilizatorilor de inele de centrare de aluminiu te saluta si iti recomanda cu caldura sa le faci doar din aluminiu. :nod:
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am avut aceeasi problema- m-au speriat niste amici care vind cauciucuri (aveau dreptate), am jante de 15 , originale erau in jur de 500.000buc, m-am dus la un strungar si le-am facut cu 200.000buc din inox, puteam din aluminiu dar cred ca se deformeaza- voi puteti sa le faceti din ce vreti. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am la baba facute din teflon si nu sunt multumit, tot mai simt o mica vibratie pe la 90-100, zilele trecute am vb cu NIZu' si imi face el rost (lucreaza la o firma importatoare de jante) dar nu poate sa mi le dea decat cu tot cu prezoane ( asa vin la set). apelati cu incredere, e membru pe forum
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
QUOTE (io's) ..e membru pe forum.. si inca ce membru mai are cineva poze cu niz-ul ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Am rezolvat. Am gasit dimensiunile acelea pentru modelul meu de jante (conteaza producatorul si modelul) la o firma de tuning.
Asta: http://www.autoaccesorii.ro/contact.php -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (io's) am la baba facute din teflon si nu sunt multumit, tot mai simt o mica vibratie pe la 90-100, zilele trecute am vb cu NIZu' si imi face el rost (lucreaza la o firma importatoare de jante) dar nu poate sa mi le dea decat cu tot cu prezoane ( asa vin la set). apelati cu incredere, e membru pe forum
subscriu si eu la cele spuse mai sus....de la el am luat jantele si tot de la el am luat si kitul de montaj format din prezoane si inele de centrare.. ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Au iesit si unghiurile
![]() Inelele au costat 120ron (ca sa stiti), iar un set cu prezoane costa 180ron (la Augsburg, dar pentru jantele pe care le vand ei). Off-topic: unghiurile nu au iesit prima data deoarece s-a selectat alt model de E36 in softul aparatului, iar convergenta pe spate era setata pe -1.2mm in loc de +1.5mm. Modelul eronat selectat a fost Salon/Coupe. Azi am facut geometria cu Limousine (din pacate avea doar perioada 92-94), dar am avut alta fisa de unghiuri mai veche, si am comparat valorile de referinta. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cat ai dat la geometrie?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
100ron
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
QUOTE (Darren) era setata pe -1.2mm in loc de +1.5mm sa inteleg ca , coupe-ul este mai stabil ??
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
:eek: :eek:
banuisc ca a costat atat ca la tine se regleaza si la spate, nu? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
@florin83: Da, fatza+spate.
@n3o: Nu cred, inclin sa cred ca programul ala avea niste date eronate. Nu stiu la ce model ii zice el salon/coupe, pt. ca avea si coupe simplu. :retard: Convergenta cu + inseamna ca rotile sunt indreptate inspre interiorul masinii (ceea ce e normal la tractiune spate, pt ca au tendinta sa se "deschida" in mers). Sa ai setat la BMW convergenta cu - e trist (cel putin la mine topaia masina in draci in toate directiile cand dadeam in gropite). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:12 PM |