consum ulei |
consum ulei |
Jun 4 2006, 06:35 PM
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 |
motor M20 cu un rulaj de 200 si ceva de mii de km.
consum de ulei 10w/40 de aprox 1L la 2500km. sa fie oare un diagnostic si o rezolvare in prima masura schimbatul semeringurilor de la supape? am observat si neste nitzel fum alb cand masina e pornita pe teava esapamentului,de zici ca e abur... astept pareri fratzilor |
|
|
Jun 5 2006, 12:42 AM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP |
ce fum scoate cand o accelrezi tare??? ma refer de la 4000 rpm in sus... albastru sua negru... consuml de ulei e dubios rau de tot... lasa pete pe jos??? pe motor sunt semne de ulei... pete de ulei pe motor ceva???
|
|
|
Jun 5 2006, 04:01 PM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP |
da cu fum in acceleratii puternice? daca da tre sa faci motorul, daca nu vezi semeringurile de supape, uita-te de pierderi pe la baie, pe la distributie, pe la sonda de ulei... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
Jun 6 2006, 12:59 AM
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 |
cam in 5000rpm observ putin fum albastru.
iar la relantiu ma deranjeaza ca scoate fum alb/aburi oare,ca citisem un topic despre abur/fum alb. Intradevar cand se incalzeste tare parca nu mai scoate asa de mult. dar treaba cu consumul de ulei??? mentionez inca o data,nu scoate fum mult in 4500-5000rpm.(arunca o data si gata) |
|
|
Jun 6 2006, 06:56 AM
Post
#5
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP |
de unde esti alpine??? poate te ajuta baietzii de acolo din bucuresti... sa se uite putin la ea...
|
|
|
Jun 6 2006, 02:45 PM
Post
#6
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
apa din sistemul de racire are nivel constant? depinde si cum mergi cei 2500 de km. daca o forjezi serios poate sa consume un litru de ulei lejer. dar nu ar trebui sa scoata la relanti nici un fel de fum, nici alb (apa) nici albastru (ulei), nici negru (benzina in exces). e motor de 2.5 sau 2.0? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
Jun 6 2006, 06:14 PM
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 |
apa din bidonasul de racire urca odata ce se incalzeste motorul,am inteles ca e ceva normal pt ca sa raceasca si chiulasa.dar la rece imi sta exact unde scrie:"cold".
merg foarte frumos cu ea(bine,exceptand unele momente cand mai tre sa-ti aduci aminte ca conduci bmw )adica schimb turatia la 2500rpm de regula. nu ma plang de fumul cand il da in 5000rpm,pt ca totusi e un motor rulat,dar ma enerveaza la culme fumul la relantiu-alb,si problema cu consumul de 10w/40.Motorishka e un 2L. |
|
|
Jun 6 2006, 10:53 PM
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 |
chiar am stat asta seara sa ma uit si afara erau vreo 19grade afara si cu masina nepornita de 3h am facut un drum scurt de aprox 3 km,oprindu-ma pe teava esapamentului scotea un fum alb de zici ca era sub "jet"si imi picura putin stropi de apa/condens? din toba,am deschis capota si m-am uitat la nivelul apei si era aproape de penultima liniuta de sus a bidonasului.
ce parere aveti domnilor |
|
|
Jun 6 2006, 11:04 PM
Post
#9
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
garnitura de chiulasa?
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
Jun 7 2006, 02:48 PM
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 |
QUOTE (ve) garnitura de chiulasa?
nu as vrea sa ne pripim in a lua asa concluzii majore totusi ma gandeam la ceva mai putin ... o fi amestecul prea bogat sau?or fi simeringurile de la supape? |
|
|
Jun 7 2006, 02:59 PM
Post
#11
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 |
pai la amestec prea bogat scoate fum negru (benzina nearsa).
apa nu are cum scoata pe eshapament decat daca e o neetansheitate intre sistemul de racire si cilindrii. ar trebui de asemenea sa dispara din lichidul de racire. de asta te-am intrebat cum stai cu lichidul. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
Jun 7 2006, 06:07 PM
Post
#12
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 |
QUOTE (ve) pai la amestec prea bogat scoate fum negru (benzina nearsa).
apa nu are cum scoata pe eshapament decat daca e o neetansheitate intre sistemul de racire si cilindrii. ar trebui de asemenea sa dispara din lichidul de racire. de asta te-am intrebat cum stai cu lichidul. lichidul de racire vad ca nu dispare,dimineata la rece tot timpul e la limita=COLD,si cand se incalzeste urca. am avut o scurgere de antigel dar pe la un furtun care l-am reparat,atat. Dar chiar m-am uitat si picura stropi pe toba finala,si cand opresc motorul inca mai scoate putin fum/aburi sau ce or fi. inteleg ca nu se poate repara pe forum o asemenea problema dar ma gandesc ca la cati meseriasi buni sunt mai bine incerc aici prima oara,ca am sanse mai mari cat despre simeringuri?? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th September 2024 - 10:24 PM |