![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
Am un ford capri din 69 la care farurile sunt 99% identice cu cele de BMW. Reusit pana la urma sa dezlipesc sticlele de oglinzi dar nu sunt hotarat cum sa procedez mai departe.Datorita constructiei cercurilor ... am tras concluzia ca am doua variante de executie. Prima ar fi sa dau 2 gauri in oglinda pe unde sa scot "urechile"de la cerc; avantaj..sursa de lumina pt angel este in afara farului.. se poate folosi si alta sursa decat LED... magandesc la cea originala cu fibra optica si bec... care este mult mai puternica........ in cazul in care se arde nu mai este necesar desfacerea farului pe care nus cum o sa-l fac daca il lipesc cu siloplast...- dezavantajul este legat de precticarea celor 2 gauri in oglinda respectiv de etansarea lor dupa ce am tras "urechile"....avand in vedere faptul ca voi intruduce lampi cu xenon.. a doua varianta ar fi sa tai cele doua urechi si sa luminez ochii cu led..; avantajul ar fi ca farul este etans dupa lipire,voi folosi conductor tip folie pt a alimenta led.. dar in cazul in care se arde un led trebuie sa desfac farul si ca lumina de la led este mai slaba decat cea de la bec...
Ce parere aveti... ce sfat imi dati??? alaturat si" ochii" |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
vezi poate te ajute cu ceva site-ul asta http://www.geocities.com/jvxdriver/eagle_eyes.htm , dk nu ti se deschide site-ul pls anunta-ma k sa il urc pe un ftp ceva
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
multumesc mult.... dar eu eram interesat care din cele doua variante... de a monta sursa de lumina in afara farului sau in interiorul farului( cu led) prezinta o mai buna fiabilitate.. in cazul in care perforez oglinda... am cele mai multe avantaje... lumina cercurilor este mai mare si intretinerea lor este mai usoara.. dezavantajul major il constituie un risc mare ca pe langa cele 2 gauri sa se strecoare in timp umezeala.. in cazul in car folosesc 2 led-uri in far se elimina riscul mai sus prezentat dar in schimb cercurile vor fi modest luminate ... nici nu cred ca se vor vedea pe timpul zilei si in cazul in care unul din cele 2 led se arde va fi foarte dificil .. daca nu imposibil sa mai desfac inca odata farul... asta depinde de adezivul folosit.... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
..... cred ca asa e cel mai cuminte.... eventual vre-o recomandare in ce priveste adezivul...???? astfel incat sa permita desfacerea ulterioara a farului ...?????
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
k... ms... poate ca o sa fac un compromis.... pe scurta... perforez si pe lunga nu... si o sa va tin la curent cu rezultatele... pe scurta lingurita aia ... e orientata in jos..... practic nu se foloseste partea de sus a reflectorului.....nu???
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
si cam asa arata chitul original cu fibra optica..... fiecare fir are in jur de 6... 7 mm deci nu am cum sa-l strecor printre oglinda si sticla...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
concret????? poti sa - mi explici diferentele..
de ce asa si nu altfel... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
no men... nu m-am facut bine inteles... inteleg utilitatile... ma intrebam daca poti sa-mi explici constructiv diferentele dintre farul de lunga si cel de scurta...Intreb acest lucru deoarece la mine ambele faruri .. si cel de lunga si cel de scurta au "lingurita "...Din cate dau eu cu presupusul aia ar fi trebuit sa fie prezenta numai pe farul de scurta..In cazul in care la farurile de lunga.. le dau jos... o sa fie vre-o problema???? iar in alta ordine de idei .. cum aflu eu care din cele 4 faruri.. sunt de scurta si care de lunga... nu cumva eu am 4 faruri de scurta????
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
posibil sa ai 4 faruri de scurta. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 30-April 06 Member No.: 271 ![]() |
dezastru men...
farurile sunt deja demontate de pe masina si asemeni sticlele din oglinzi... practic.. pana sa ma specializez.... sacrificat 10 faruri ca sa ca sa am 4 faruri cu sticlele separat de oglinzii.... :unibrow: .... revin cu poze.!! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:02 PM |