![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Off topic:motorul de 1,4 e penibil
![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
e bine atunci, eu vreau sa zic k am studiat cu un prieten dupa ce vazusem making of a car bmw 6 series pe discovery dupa vreo 3 ore sau cat a tinut era prima data cand il daduse si pe atunci aparuse si loganul si am studiat cu prietenul ala liniile caroseriei spatiile la ushi si toate imbinariile la logan de ne dureau maxilarele de ras si mai ziceam k asa au facut si fratii nostri nemti 6-ele :paranoid: pai am ramas masca de cate ori puteau aia sa verifice o imbinare sau niste linii te mai miri de ce costa atata 6-ele care parerea mea isi merita bani.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
asta e diferenta dintre o marca premium si... dacia ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
pardon renault
![]() apropo pasiunea mea pentru bmw-uri a inceput cu mintea si apoi am inceput sa iubesc din toata inima marca asta :heart: :goodman: -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
QUOTE (n3o) norok k au venit astia d la renault cu motorul lor de diesel k al nostru era tare dinozaur era nivelul al unui passat 1 d prin 90 :retard:
care "al nostru"? ala de pe papuc? si ala era "tot al lor"...doar ca "pentru noi" -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
aha , e clar :retard: -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
doar nu comparam acum seria 6 cu loganul... ar fi infantil. loganul costa cat un pachet de upgrade la 6.
sa nu credeti ca sunt fan logan, dar mi se pare ok pt pretul ei. sa nu uitam ca un matiz e 5000 euro si ca albea e mai troaca decat loganu'. nu stiu sa fie probleme majore cu el, iar pe drumurile noastre merge uns ![]() oricum , nu ma vad conducand vreunul. si mai e un lucru adevarat - afara o astra G - care e peste logan :unibrow: - poate fi luata intr-o stare buna cam pe la 4500 - 5000 euro. asa ca sa speram ca dracul nu va fi asa de negru in 2007. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 10:47 AM |