IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Chiptuning - remapari si diagnoza via OBD !!
Darren
post Nov 5 2005, 06:40 PM
Post #61


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Astazi am schimbat chipul pisicii mele cu unul made by AFM. N-am mers decat 10km cu el, ma duc sa-l mai incerc acum poate gasesc strazile mai libere. La motorul meu de 1.8 nu imi doream un chip de putere (nici unul de consum), ci o asezare a cuplului la turatii mai joase. Rezultatul este un chip care are putin taiat din benzina sub un anumit prag de turatii, si mai multa benzina peste acel prag. Mai multe detalii tehnice stie Rabanne. Ce-am observat eu pana acum a fost ca pot merge cu tr. a 4-a si de la 40km/h, si masina chiar trage de la 1500RPM. O sa va dau mai multe detalii dupa ce ma lamuresc si conduc mai mult. La o prima vedere, consumul mi-a scazut de la 12.4 la 11. tongue.gif
Nici n-am intrebat cati cai mi-a dat in plus, pentru ca nu ma interesa liniute sau alte faze de racer, ci doar sa traga masina dupa stilul meu de condus.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Nov 6 2005, 12:55 AM
Post #62


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



Bravo. Astept impresii. Daca a iesit asa cum ai vrut, ar trebui sa ai acum o masina ceva mai comod de condus si poate mai sprintena.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 6 2005, 10:30 AM
Post #63


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Darren>Tu ce motor ai? M43 sau M40? 12.4 mi se pare mult in oras. smile.gif Mie imi lua in zilele de gratie maxim ~11.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 07:57 PM
Post #64


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



M43 18 4E2.
consumul de 12 il am de prin primavara. Pot obtine si 14 daca ma dau la ea in mod frecvent.
Acum, dupa aproape 100km prin oras cu noul chip, mi-a iesit 11.2 cu multe segmente de mers in blana (si schimbat la rosu) si 10 mers normal (asta e mai greu de obtinut pentru ca tot timpul i-am mai dat cate un kickdown asa ca sa vad cum trage :unibrow:

@ccc: da, e mult mai comod de condus (nu mai trebuie sa schimb vitezele tot timpul), si e mai sprintena biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 08:03 PM
Post #65


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Povesteste-ne cum s-au imbunatatit performantele fata de original.E interesat de aflat ce se poate intampla in conditiile unei masini cu un motor de "doar" 115 cai:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 08:14 PM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP





Nu pot sa-ti explic cu cifre. N-am cronometrat-o niciodata "in cat timp ia suta" sau alte chestii de genul asta, nici inainte, nici acum.
Ce mi se pare super este ca nu trebuie sa mai dau a 3-a ca sa am demaraj. Acum la 40-45km/h cu a 4-a are cam 1500rpm. Inainte de chip, clar trebuia sa schimb a 3-a daca vroiam sa se intample ceva (Apasam acc si masina nu facea nimic pana nu apasam mai tare pe acc). Acum, o las intr-a 4-a si apas usor acc (consumul instant ajunge pe la 10-max 12) si masina raspunde imediat crescand viteza. Normal ca cei 4 cilindrii nu pot creea un soc incepand un demaraj de la 1500rpm, dar pe la 3700rpm acel soc apare biggrin.gif si incepi sa simti ca si 318 poate da adrenalina. (Cei care nu au condus masini cu motoare sub 2000 nu au cum sa ma inteleaga, eu am avut numai masini cu motoare mici, nu pot decat sa ma uit admirativ la un 2.5 sau mai mare). In demaraje blanuite, consumul instant depaseste 30L (nu am verificat pe OBC cat e cifra exacta), dar situatiile in care voi folosi astfel de demaraje vor fi foarte rare (sper sa-mi treaca nevoia de a vedea cum trage masina in full thorttle).
Apropo, acei 115 cai nush daca mai erau toti (eu asa sper), dar ambreiajul care patineaza din cand in cand mai scade din feeling. Poate imi face cadou mosul un kit de ambreiaj :paranoid:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 08:22 PM
Post #67


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



In concluzie, demarajul s-a imbunatatit simtitor sau este doar o iluzie?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 08:43 PM
Post #68


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Nu e nici o iluzie tongue.gif. Doar daca suntem 3 care suferim de halucinatii colective.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 08:52 PM
Post #69


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Bun!Poate asa i-am lamurit pe unii necredinciosi ca chiptuningul este eficient pe orice fel de masina si ca isi amortizeaza costul din economia de carburant obtinuta:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 09:25 PM
Post #70


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88





QUOTE (316i)
Am vazut ca vinzi chipuri de la multe firme cu nume sonor: Hartge, SKN, lotec , motec etc. . Ai colaborare cu toate aceste firme ? cum garantezi ca e de la ei produsul ? . Ce inseamna custom ? trimiti mail la toti acesti tuneri sau te ocupi chiar tu de modificare ?  . Multumesc anticipat de raspuns


pai il ajut eu in afirmatia facuta . Pe forumul 4tuning.ro este o topica cu vanzare de chipuri la 55euro de catre userul Rabanne. Cred ca tot tu esti. Acolo toate ofertele sunt la modul "am chip de la SKN pt tine"," chip Lotec, pt tine", "chip bla bla "etc.

Hai acum sa-ti dau un citat de pe topica asta de aici

QUOTE (Iulika0069)
.....

Primul chip a fost unul Hartge, care mi-a dat ceva putere, dar mi-a crescut si consumul (cam cu un litru in oras & afara)
Rabanne m-a chemat la o re-chip-uire cu unul SKN care mi-a dat si mai multa putere, dar consumul nu a scazut (~16%)

In final a(m) optat pentru un chip de consum :|, care, culmea, nu mi-a scazut aproape deloc din putere, dar consumul e mai mic cu un litru (~15% / ~9% la 130-140)
Rabanne insista ca konsumul asta mare se datoreaza stilului "defectuos" de condus - mers mai turat si accelerat prelungit in treapta de viteza - io insist ca e din cauza tobei goale si a sondei lambda smile.gif


Deci cum e si pe 4tuning si aici ofertezi chipuri de la marci sonore...

Intreb si eu: colaborezi cu toti sau cum este posibil ?

Eu stiam ca pe piata sunt firme care una vinde soft de la ala, alta de la ala alta de la ala etc etc...

Eu sunt clientul si nu trebuie sa te ataci asa cum o faci pe 316i...
cine este furnizorul misterios ? eu am auzit ca le faci chiar tu ... cel putin asa se auzea la o etapa de curse...

Lamureste-ne si pe noi cum e treaba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:09 PM
Post #71


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



O sa dau chiar acum explicatiile cat mai detaliate pentru a alunga orice dubiu.Anuntul de pe 4 tuning este acolo de ceva vreme si dateaza de la inceputurile activitatii mele de chiptuner,mai precis cand aduceam chipuri presetate de pe ebay.Multiplele tzepe care le-am luat cu chipuri goale sau scoase de pe placi de sunet care faceau masinile sa nu porneasca m-au indemnat sa ma indrept catre un furnizor real de chipuri.Am recurs la Accini care, pentru a lega un acord de client cu ei trebuia sa cumpar minim 5 chipuri, a fost relativ usor sa gasesc 5 clienti intr-un timp destul de scurt.Cu timpul am cunoscut alti furnizori de chiptuning si soft modificat si asa a ajuns la furnizorul de acum care mi-a permis sa-mi largesc gama de masini ce pot fi modificate pana la anul de fabricatie 2004.NU este nici un secret ca si eu pot modifica masini, am absolvit cursurile de cartografiere de la SKN tuning Germany si m-am specializat in marca BMW.Orice client vine la mine ii pot monta pe masina o varianta presetata de la orice mare producator de chiptuning si apoi ceea ce pot face eu.Diferenta este ca eu sunt mult mai atent la modificarea softurilor si aplic experienta care am acumulat-o in mii de km de testare cu BMW-ul meu.Darren are pe masina soft lucrat de mine, nu cred ca s-a plans, daca i-as fi montat ceva presetat in mod cert venea aici si povestea ca nu prea se simte.Iulika are pe masina ceva lucrat de mine, nici el nu s-a plans, el a avut ocazia sa testeze ceva presetat care, dupa cum ati vazut l-a nemultumit oarecum.Synkro are pe masina ceva lucrat de mine acum,a avut in prealabil si el ceva lucrat de SKN insa se pare ca varianta AFM i-a placut mai mult si la performante si mai ales la consum.Asadar reiau teoria:clientii care au prejudecati si au impresia ca un soft facut de un strain este mult mai bun si mai sigur decat unul facut de un roman care timp de 6 luni a urmat cursurile de cartografiere si care a experimentat tot la fel de mult pe sosea pe propria lui masina pana a dobandi indemanarea in a lucra o masina la nivelul la care pot sa le lucrez acum, poate oricand monta pe masina un chip Jim C. sau Hartge sau orice altceva,softuri pentru care furnizorul meu actual are acorduri cu brandurile respective:)Darren imi este un prieten f bun, a avut de ales, sa achizitioneze un chip presetat sau unul AFM.A ales AFM iar eu ca prieten am dat tot ce s-a putut ca sa fie multumit si iata ca este.Chiar l-as ruga sa relateze cum a decurs chiptuningul ca sa nu mai existe nelamuriri, oamenii sa creada ca sunt un inconstient care nu stie ce face si pune in pericol masinile clientilor.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:18 PM
Post #72


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



hm... carcotas din fire cum sunt zic

1. dovedeste ca ai o hartie la mana ca ai luat curusuri la SKN. Eu nu cred ca face asa ceva SKN ei la randul lor cumparand soft de la alte firme (ca si Upsolute austria , ABT si alte nume sonore de pe piata )

2. conform sitului din semnatura ta am ajuns pe situl Vimota.lt (la lituanieni) si acolo tu zici "I put the chip made by Vimota on my E30 325iX 87' and really I have no words for it"

3. te cred bun pe soft facut la urs si pisica ... dar parca nu ti-as da pe mana sa faci tu soft la E46 al meu... am nevoie de o firma cu experienta..
Repet nu am nimic cu tine, sunt doar un client carcotas care ar face chip cu 220-250euro daca ar fi convins... daca nu Aspad, Dimsport sau TCM scrie pe mine (i-am ordonat alfabetic pe principalii concurent de pe piata de chiptuning Romaneasca)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:26 PM
Post #73


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Vimota este un bun prieten, iar ce am postat a fost doar marketing.Sa fii sanatos in ceea ce priveste parerile tale, nu te obliga nimeni sa cumperi de la mine.Cele peste 30 de masini care le-am lucrat graiesc de la sine in ceea ce ma priveste si ce priveste calitatea lucrarilor mele si mai ales experienta.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:33 PM
Post #74


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88





si cu SKNul cum ramane ? ca nu ai raspuns ... ai hartie de la ei ca te-ai scolarizat acolo ? (repret pentru ceilalti: eu am convingerea mea ca nu exista asa ceva de la firma SKN)

eu te declar specialist pe E30 si E36 ... dar cred ca la alte marci esti inca novice (dovada fiind faptele )

3. masina mea e prea noua pt tine (cred) si de aceea ma indrept spre unul din cei trei enumerati . Zici sa ma feresc de dimsport... ce sa aleg intre upsolute si aspad ? vreau sa traiesc dezamagirea ... unui chip facut pe afara .


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:36 PM
Post #75


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Pai nu a zis nimeni ca-ti pot lucra masina:)De altfel eu lucrez doar BMW-urile pana in 95 fabricate , de dieseluri nici nu ma ating pentru ca nu am facut cursuri in acest sens:)Hartiile mele sunt deja chestiuni personale care nu te privesc.Acele cursuri exista si sunt valabile doar pentru reselleri.Sunt deja fapte care nu te mai privesc:)O sa te rog sa citesti din nou penultimul post pentru ca am cateva adaugiri.Totusi n-am inteles-o pe aia cu novice - dovada sunt faptele care fapte?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 10:44 PM
Post #76


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



QUOTE (0.33liter)
si cu SKNul cum ramane ? ca nu ai raspuns ... ai hartie de la ei ca te-ai scolarizat acolo ? (repret pentru ceilalti: eu am convingerea mea ca nu exista asa ceva de la firma SKN)

eu te declar specialist pe E30 si E36 ... dar cred ca la alte marci esti inca novice (dovada fiind faptele )

3. masina mea e prea noua pt tine (cred) si de aceea ma indrept spre unul din cei trei enumerati . Zici sa ma feresc de dimsport... ce sa aleg intre upsolute si aspad ? vreau sa traiesc dezamagirea ... unui chip facut pe afara .


Am o rugaminte la tine, citeste te rog aici: http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=85
Daca vreti sa va certati, exista PM, yahoo, mail, discutie & intalnire face to face. (Va recomand OMV Tunari, am vazut un episod incantator aseara acolo).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:45 PM
Post #77


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



parerea mea e ca tot nu ai raspuns la intrebari.. mi-ai spus doar ca nu faci diesel si o inteleg. fiecare cu portia lui si tu ai ales benzinare (pe care nu le contesc ca le faci bine E30 si E36)
am pus totusi niste intrebari si te-ai eschivat de la raspunsuri...
te las sa recitesti topica si ma duc la culcare...maine dimineata la birou trebuie sa ajng devreme.. intru de acolo si mai discutam (sper ca nu deranjeaza pe nimeni discutia aceasta pe forum care deja aduce a chat intre mine si rabane)

PS: sa-mi zici si mie unde-mi recomanzi chip intre aspad si TCM ?


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:47 PM
Post #78


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88





@Darren > eu chiar nu vad asta ca o cearta si cred ca si rabanne a inteles ca nu vreau cearta. Sunt clientul care intreaba si consider ca aici intre noi membrii forumului putem discuta o data un lucru si il gasesc si altii gata scris. Nu ? Eu credeam ca aici e altfel decat dincolo...


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:52 PM
Post #79


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Citeste mai atent ce am spus legat de cursuri si hartiiIti recomand sa nu mai faci reclama altora pe topicul meu ca prea bate la ochi. Rog moderatorii sa ia masuri pentru ca este clar ca acest user a luat aici partea concurentei si are un interes total in a denigra topicul meu.Rog sa-i fie sterse posturile.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:57 PM
Post #80


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



N-am auzit pe cineva sa se planga de masinile lucrate de mine, atunci cand va veni acea persoana atunci sa te apuci sa pui la indoiala ceea ce fac eu sau colaboratorii mei.Deocamdata iti dai cu parerea in mod negativ despre un chiptuner ale caror lucrari toti le lauda.Dubios, dubioasa si reclama care o faci au atata ardoare pentru Aspad:)Mare m.... acela care face astfel de mizerii:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th July 2025 - 04:09 PM