IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Chiptuning - remapari si diagnoza via OBD !!
Rabanne
post Nov 1 2005, 02:48 PM
Post #1


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.

Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la :

8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial.

Pret: 200 - 280 euro + TVA

Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial.

Pret: 250 - 300 euro + TVA.


Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la:

10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial.

Pret: 200 - 250 euro + TVA.


Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la:

20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial.

Pret: 250 - 400 euro + TVA.


Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie.

Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original.

Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:07 PM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Deja m-a luat somu' de cand am citit titlul topicului laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:21 PM
Post #3


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58





Si ce ar trebui sa intelegem din asta?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:22 PM
Post #4


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Hai sa fim seriosi! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:26 PM
Post #5


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Daca n-ai avut norocul sa ai asa ceva pe masina , sau n-ai avut strangerea de inima sa dai banii pe asa ceva sa fii sanatos.Te rog sa-ti pastrezi parerile pt tine daca nu te intereseaza acest fenomen si sa termini cu offtopicurile.Multumesc anticipat!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:32 PM
Post #6


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP





Pentru mine chestiile astea se bat cap in cap:"creste puterea,scade consumu"
Pai extra-puterea aia cu ce merge?Cu aer?

P.S. Parerile nu le pastrez pentru mine pentru ca este un forum liber am dreptul la libera exprimare si nu cred ca am fost off-topic!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 1 2005, 06:42 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Alexandru, te rog calmeaza-te.

QUOTE
si nu cred ca am fost off-topic!


Primele 2 posturi ce-au fost? biggrin.gif

QUOTE
Pentru mine chestiile astea se bat cap in cap:"creste puterea,scade consumu"  
Pai extra-puterea aia cu ce merge?Cu aer?


Sa stii ca asa e. Eu am chip.
Inainte sa-l pun imi consuma 17-18 in oras, acum imi ia 15-16.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:43 PM
Post #8


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Bine prietene, vad ca insisti .Nu-i nimic , iti explic cum:)
Masina ta merge pe o anumita cantitate de carburant, si o anumita cantitate de aer.Se lucreaza harta in doua locuri: part-throttle, asta insemnand ca clapeta de la admisie este deschisa la 45 de grade maxim, pozitie sesizata de TPS, iar full-throttle inseamna "blana", adica clapa este deschisa intre 45 si 90 de grade.Cantitatea de carburant se scade pe part-throttle in general cu 12-18% , se mai scade si cantitatea de carburant aplicata in frana de motor si iata cum se realizeaza economia de carburant, pentru ca la mersul urban se merge usor din cate stiu, in regim normal.Acum sa trecem la castigul de putere.Pentru aceasta se lucreaza harta la full-throttle, aici se cresc debitele de benzina cam cu 15-20% , de asemenea se creste si avansul pentru o ardere mai buna, iar in cazul motoarelor turbo se creste putin si presiunea in turbina.Si iata cum scoatem si caii in plus.Asadar se opereaza si cresteri si scaderi insa avand in vedere ca masina in marea majoritate a regimului sau de functionare merge in regim normal (part) faptul ca s-au efectuat si cresteri ale valorilor de carburant injectate la full nu va afecta economia de carburant, si astfel masina va consuma mai putin.Ai priceput mestere atotstiutor?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:45 PM
Post #9


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Imi cer scuze! [-o<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:47 PM
Post #10


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58





Atitudine demna de apreciat:)Se accepta.Insa esentialul era sa intelegi mecanismul prin care acest fapt al chiptuningului face consumul mai mic real si cresterea de putere la fel de reala:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:48 PM
Post #11


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



QUOTE (Rabanne)
aici se cresc debitele de benzina cam cu 15-20%

si asta nu inseamna un consum mai mare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:50 PM
Post #12


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Pai se cresc debitele la full throttle adica la blana, ori cu masina 90% din timp mergi la part throttle, adica in regim normal.Economia de carburant in aceasta perioada este suficient de mare pentru a compensa acele eventuale apasari pana la podea ale pedalei:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 1 2005, 08:15 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Stiu eu pe cineva care de cand are chip numai in blana merge cu masina. Si cred ca ii consuma ceva benzina :lilangel:

QUOTE
se mai scade si cantitatea de carburant aplicata in frana de motor si iata cum se realizeaza economia de carburant,


Scazi turatia de la care incepe ECU sa bage benzina in motor la frana de motor? Ca la a mea nu baga benzina deloc in frana de motor pana nu scade RPM sub 1300


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 08:55 PM
Post #14


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP





Pai daca in cantitatea de carburant se scade pe part-throttle in general cu 12-18% si in full-throttle se cresc debitele de benzina cam cu 15-20% inseamna ca tot cam pe acolo ajungi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 08:57 PM
Post #15


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



In fine...tu vrei sa zici ca scade consumu in mers normal...dar cum daca pui chip nu mai mergi normal... laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 1 2005, 08:59 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



la acelasi stil de mers consumul scade..

daca comparam consumul cand mergi linistit fara chip cu cel cand mergem la blana cu chip normal ca e mai mare..

PS: n-am chip de la Rabanne tongue.gif. Sa nu se creada ca ii fac reclama smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 09:46 PM
Post #17


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Alexandru83 cred ca are unele probleme de perceptie.Prietene: scazi cu 18% si cresti in blana cu 20%, mers normal mergi 90% din timp , 10% mergi in blana, daca de 9 ori consumi cu 20% mai putina benzina si de 2 ori cu 20% mai mult , la consumul mediu nu vei avea un consum mai mic?Probabil ca nici acum in mintea ta nu s-au clarificat ideile dar acest forum este deschis si altora;)Darren, in harta exista locatii pentru frana de motor, si crede-ma, iti baga benzina si pana in 1300 de ture si cel mai interesant ca este de circa 2-3 ori mai mare cantitatea decat benzina injectata la relanti;)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Nov 1 2005, 10:18 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6





as vrea si eu sa incerc minunea. poate ma ajutati sa gasesc intai o pompa de benzina rezonabila, si apoi vreau consum mai miiiiiccccccc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 10:24 PM
Post #19


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Nu vreau sa intru in polemici.Gata!
Tu esti expertul si tu stiii mai bine wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 1 2005, 10:52 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (Rabanne)
Alexandru83 cred ca are unele probleme de perceptie.Prietene: scazi cu 18% si cresti in blana cu 20%, mers normal mergi 90% din timp , 10% mergi in blana, daca de 9 ori consumi cu 20% mai putina benzina si de 2 ori cu 20% mai mult , la consumul mediu nu vei avea un consum mai mic?Probabil ca nici acum in mintea ta nu s-au clarificat ideile dar acest forum este deschis si altora;)Darren, in harta exista locatii pentru frana de motor, si crede-ma, iti baga benzina si pana in 1300 de ture si cel mai interesant ca este de circa 2-3 ori mai mare cantitatea decat benzina injectata la relanti;)


nu cred ca e cazul pentru nervi aiurea....Rabanne, cel mai bine il chemi la un test...il pui pe masina si se va convinge singur...si poate iti si da banul pe el... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th July 2025 - 11:36 PM