IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> carburator BMW e30
comisaru
post Jan 15 2006, 12:35 AM
Post #1


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Am nevoie de sfatul cuiva care se pricepe sau s-a comfruntat cu probleme ale carburatorului la BMW (am un BMW 316 din 1983)
In primul rand nu vrea sa porneasca dupa ce a stat o noapte sau mai mult afara(sau daca porneste porneste f greu,dupa ce-i omor electromotorul si bateria cateva zeci de minute). Cat timp ii dau la automat, motorul nu da nici cel mai mic semn ca ar arde ceva, ca ar vrea sa porneasca; se aude doar motorul invartit de electromotor. Am banuit ca nu-mi baga pompa benzina si ca trage aer pe undeva---n-a fost asta,pompa functioneaza perfect. Am presupus apoi ca mi se evapora sau pierde pe undeva benzina din carburator si-mi raman cuiele ponto(cred ca asa se scrie) blocate---am desfacut carburatorul si ambele "rezervoare"erau pline.
Daca in timp ce vreau s-o pornesc si motorul se invarte sec, cum am mai spus, scap cateva picaturi de benzina in camera carburatorului, masina incearca sa porneasca ceea ce m-a determinat sa cred ca problema este carburatorul care nu-mi da benzina in camera principala si asta m-a facut sa eluimin de pe lista eventualilor"vinovati" aprinderea(in plus ,dupa ce porneste o data,indiferent daca-l las sau nu sa se-ncalzeasca, a doua oara porneste normal,chiar la sfert de cheie.
In sfarsit, dupa ce-mi bag nasul prin carburator si-i verific una-alta:sa nu fie blocat cuiul ponto,sa aiba benzina in "rezervoare"..., daca montez carburatorul la loc,fara sa umblu practic la nimic,masina ca printr-o minune porneste.
Nu mai stiu ce sa-i fac.Ma depaseste problema.Zici ca-i posedata.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pages V  < 1 2  
Start new topic
Replies (20 - 27)
comisaru
post Feb 27 2006, 07:34 PM
Post #21


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (Rotti)
smile.gif sunt curios daca chiar va scadea consumul

Mai intai sa-l fac sa mearga cum trebuie si-apoi o sa-i verific si consumul. Teoretic, ar trebui sa pape mai putin chiar cu jiglere de 1.6.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Feb 27 2006, 09:44 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





am un preten. adica sta la 300 d emetri de mine. are un e21 cu motor 1.6 carburatie. mamanca pamantul masina aia. are grup ca al meu cutie si altelee. dar daca pui un barburator de dacie nova de 1.6(cred ca e dublucorp). nu merge? cred ca trebuie adapatat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 28 2006, 10:02 AM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (comisaru)
Am mai auzit o treaba. Cica-ar fi unii prin Pantelimon pe undeva,pe langa Cora, la un vechi service, care au stand de reparatie a carburatorului cum e ala de la Carfir Brasov. Stiti ceva de asta.Sau puteti sa-mi dati detalii cum sa ajung acolo de la Cora? Ma indoiesc oricum ca ar putea fi reparat pe stand carburatorul meu,in conditiile in care ii trebuie actionarea electrica a calculatorului.Totusi sunt dispus sa incerc si treaba asta.

Dap e un service care regleaza carburatoare dublu corp o sa incerc sa caut un nr de telefon de acolo ca in general era aglomeratie foarte mare.Mai era un stand la serviceul Dacia de dupa Cora Auto Marcus Grup parca ai zice ,dar ala nu stiu daca mai e.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Feb 28 2006, 11:38 AM
Post #24


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



mi-ar fi de mare ajutor, ca sa pot sa-i intreb clar daca se ocupa si de carburatoare de E30.Merci!


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Mar 30 2006, 10:37 PM
Post #25


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135





QUOTE (comisaru)
In paralel, am continuat lucrul la vechiul carburator si, din pacate, no news. Am verificat si varianta "nu-mi mai da pompa debit suficient" prin alimentare directa,prin cadere, dintr-un bidon si nimic.Ce ma supara f tare acum este ca nu mai urca in ture cum urca si cum ajunge la 3000-3500 de ture crapa, da in nas, dar nu mereu. Chestia asta mi se intampla si cand turez motorul fara sa fie in vreo treapta de viteza.Il accelerez,trece de 4000+ de ture, dupa care moare;nu mai scuipa ciocul ala benzina constant,ci cu intreruperi aleatorii.
PS: "Sa mor daca-nteleg ceva" din comportamentul carburatorului asta.

Evrika!!! biggrin.gif/ biggrin.gif/ biggrin.gif/
Dupa zile intregi pierdute desfacand si montand carburatorul dupa nervi si injuraturi am gasit.
E o intreaga poveste: ma uitam pe RealOEM.COM la schemele componentelor carburatorului meu cand, am observat un nenorocit de arculet pe care eu nu-mi amintesc sa-l fi intalnit cnd am umblat pe-acolo. E arculetul de la pompita de benzina, pe care atunci cnd am desfacut-o, am tras de capac (pt. ca garnitura era lipita de corp si de capac), iar in momentul cand s-a deschis, n-am observat ca mi-a sarit arcul de-acolo ](*,) ](*,) ](*,) .
Cum am ajuns acasa m-am dus direct la locul cu pricina, am desfacut capacul, m-am comvins ca am fost atat de idiot incat sa nu-mi dau seama ca membrana aia nu putea sa functioneze normal fara ajutorul arculetului, am montat la loc cu arculetul pus normal si masina are din nou viata.
Asa ca am rezolvat nou aparuta problema si-am ramas cu celelalte doua vechi: pornirea dimineata si consumul. sad.gif


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Mar 30 2006, 10:40 PM
Post #26


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



arculetul cu pricina e cel din pozitia 16
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...079&hg=13&fg=05


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shantzu
post Mar 31 2006, 12:09 PM
Post #27


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3-March 06
From: Ploiesti
Member No.: 206



bv comisare wink.gif poate ajungi azi pe la sala :unibrow:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st July 2025 - 05:07 PM