IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Zuki Samurai
MeHigh
post Jun 2 2016, 11:24 AM
Post #1


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



Salutare,

Intrucat eram pornit pe o masina 4x4 mica din gama Suzuki de ceva vreme, am achizitionat pe 21 aprilie 2016 un exemplar de suzuki samurai.

Asa arata masina cand am cumparat-o, cu mentiunea ca jantele din poze sunt imprumutate:


La circa 2 saptamani de la achizitie, am ajuns cu ea la RAR pentru autentificare:


Dupa care, in aceeasi zi, si la primarie, CEC, Politie pentru procedura de inmatriculare, rezultand:


Si acum ceva detalii despre masina:
- autoturism cu 4 locuri, taxa platita si nerecuperata
- fabricatie 1989
- motor 1324, carburator dublu-corp Aisin la origine, 47KW putere
- troliu 13000 lbs cu plasma sintetica
- overfendere tip wrangler din fibra
- flanse distantiere la roti (nu stiu sigur daca sunt de 32 sau 38mm)
- suspensie noua cu cercei fata mai lungi decat original (e ca un kart de rigida de la suspensia pe foi de arc)
- cauciucuri 235 75 15 montate pe jante Dotz Dakar 15x7J
- prelata originala in stare buna, fara gauri, dar cu fermoarele muci
- inca o prelata, cred ca e after-market pt ca e mai subtire decat cea originala, si asta are fermoarele muci
- radio-CD Sony cu intrare AUX Jack si 2 difuzoare la picioarele pasagerilor din fata
- snorkel din fibra cu ceva probleme
- inchidere centralizata cu alarma
- carlig de remorcare, foarte util la offroad insa inutil in rest, nu am in plan sa tractez ceva cu masina

Ce pot spune dupa 6 saptamani de posesie si utilizare:
- suspensia e criminala daca tin cauciucurile umflate mai sus de 1.5, cunosc toate crapaturile din asfalt de la Orastie pana in Bucuresti (cand am luat masina era 1:00 noaptea, vechiul proprietar tinea rotile umflate la 2.5)
- motorul e lesinat la mersul pe asfalt comparativ cu un turism obisnuit (am facut 6 ore de la Orastie pana la Bucuresti, 80km/h e viteza de croaziera)
- tot drumul a huruit ceva, suspectam diferentialul spate intrucat se auzea mai tare in sarcina si mai putin in frana de motor sau scos pe liber)
- a consumat mult mai putin decat ma asteptam (in jur de 8% pe drumul Orastie-Bucuresti)
- in confiuratia cu rotile 235 intoarce multe capete
- face caldura bine de tot, si repede (in noaptea cand am adus-o, am pornit caldura intrucat era frig afara)
- se conduce foarte usor si placut in oras, rapoartele din cutie sunt foarte bune
- se conduce placut in afara orasului cata vreme NU TE GRABESTI! (de ceai face-o...mai ales cu prelata data jos, in modul plimbare nu ai motive de graba smile.gif )

Cam atat din episodul 1, intrucat nu am acces la toate pozele de la birou.

This post has been edited by MeHigh: Jun 2 2016, 11:28 AM


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Start new topic
Replies (100 - 119)
MeHigh
post Feb 15 2017, 02:11 PM
Post #101


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



se accelereaza si acum daca vrei adrenalina cu blocantul 100%, nu te tine nimic sa nu faci asta. am zis mai sus care e principiul de functionare.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Feb 20 2017, 06:00 AM
Post #102


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





am mai bifat un punct de pe wishlist: am luat hard-topul, din 2 bucati, modelul cu luneta care se prinde de usa portbagajului. Cum ar zice prietenii, de papa-mobil smile.gif)
e si pus pe masina deja, s-a arvunit marti si vineri s-a pus pe masina, norocul meu ca a avut cine sa ma ajute cu alergatura, ca saptamana trecuta am fost la Budapesta iar acum sunt in Pune. Legile lui Murphy functioneaza: caut activ hardtop din septembrie, mailuri, telefoane, si exact cand am plecat din tara pentru 2 saptamani a aparut la vanzare pe net. bine ca s-au legat treburile si am reusit sa il iau.

De azi Bobita are ceva de broscoi, pentru ca hardtopul (si ura portbagajului mai nou) e verde smile.gif)



--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 20 2017, 10:35 PM
Post #103


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Felicitari smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Feb 21 2017, 01:57 PM
Post #104


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



Multumesc! de cand am pus hard-topul sunt 35 de grade aici smile.gif)


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Mar 8 2017, 11:31 AM
Post #105


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





i-am schimbat si cablul de vitezometru si e totul ok acum, cel vechi s-a rupt de la batranete.
ocazie cu care, sambata am mers putin pana la BZ si am testat masina in configuratia cu hard top. Confortul interior a crescut semnificativ pentru ca acum nu mai trozneste prelata, e mult mai liniste in masina. ma bucur ca am facut pasul asta.

nu am apucat inca sa incep lucrul la blocant...nu stiu cand voi avea timp pentru el.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Mar 14 2017, 10:29 AM
Post #106


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



coi-ncidenta sau nu, de la schimbarea hard-topului masina consuma curent cand sta degeaba. O sa iau la verificat bornele sa vad cine suge, ca intr-o saptamana a descarcat bateria Exide de 100 la aproape 11.8v, de abia-mi palpaiau becurile, de invartit motorul nici vorba. am crezut ca e batrana Exide si si-a dat duhul, dar nici vorba, ca i-am pus bateria ei de 55Ah cu care a pornit, am folosit-o doua zile si iar a stat o saptamana. Doar ca de data asta, fiind o baterie mica, pe asta a supt-o complet, nu mai era curent in ea nici sa aprinda becurile din bord la contact.

Nu e alternatorul, ca l-am verificat si incarca 14.3-14.4 constant cu sarcina pe el, fara sarcina, pe loc, in mers etc.
Nu e nici bateria, ca tine curent de azi pe maine, iar pe perioada iernii, cand au fost gerurile mai mari nu mi-a facut nicio figura bateria Exide, era totul ok la partea electrica, si nu am modificat nimic de atunci pana acum...

dupa ce ii dau curent porneste la sfert de cheie si incarca bateria descarcata, nu mai face figuri decat daca o las sa stea ceva vreme (nu vorbim de 1-2 zile)


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Mar 14 2017, 07:26 PM
Post #107


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Pai poate ca din cauza asta a bagat la vanzare hardtopul. laugh.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 15 2017, 10:00 AM
Post #108


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Poate un bec mic de torpedou, interior?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Mar 15 2017, 04:20 PM
Post #109


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





esti optimist Bart cu becul in torpedou smile.gif))
nu e becul de la interior ca nu are nici unul, e chelie la tabla smile.gif)
o sa ma uit daca ramane vreun semnal, pozitie, orice conectat, inclusiv pompa de benzina, radio, bricheta etc, le iau pe rand cu multimetrul...


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Mar 30 2017, 10:01 AM
Post #110


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



inca un update:
- problema cu bateria vine de la radio-cd, care din senin s-a hotarat sa consume curent in stand-by, astfel incat intr-o saptamana golea complet bateria mica de 55Ah a samuraiului sau aproape complet bateria mare de 100Ah. Solutia provizorie, pana dau jos casetofonul (si asa inutil) a fost sa ii tai plusul permanent de la baterie (prin deconectarea bornei dedicate) astfel incat acum nu mai are decat plus prin contact.
- multumita indicatiilor de la un specialist in Vitara, am schimbat pompa de frana cu una de Chitara, insa problema mea cu frana la a doua pedala nu era de la pompa ci de la pistonasele spate. Le-am comandat si voi revizui franele spate cu ocazia asta.
- daca tot am fost la valcea saptamana trecuta, am vazut montajul servo pe Samurai cu motorul ca al meu, am inteles cam ce prindere e necesara suportului de pompa servo si planuiesc sa ma ocup de asta in weekend (sistem servo complet de vitara). Deja am scos toate elementele de pe Vitara pentru transplant: caseta, pompa, vas, suporti, ax coloana directie. Ah, si lichidul din instalatie, ca nu am desfacut niciun furtun cand am dat jos toate cele, le-am luat pachet.
- reparatii planificate la esapament, inlocuit garniturile de la imbinari etc.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Apr 27 2017, 09:28 AM
Post #111


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



avem servo directive acum, s-a montat usor dar mesteru s-a coit prea mult cu alte trebi si m-a tinut mult sa dea 2 suduri la suportul pompei servo. viata e mai usoara cu servo-directive la caruta smile.gif
mai am de pus amortizorul de directive si de schimbat toba finala.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 3 2017, 08:59 AM
Post #112


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



m-am distrat in weekendul de 1 mai cu alti 3 prieteni, am urcat pe Tabla Butii in muntii Baiului. Samuraiul s-a comportat excellent, dar in conditii de namol mare (>50cm) isi spune cuvantul lipsa blocantului, mai ales pe portiuni unde suspensia e flexata si nu apasa cu putere pe una din rotile spate, asadar urmatoarea investitie e blocantul. pun si cateva poze sa spuna povestea iesirii inceputa la 11:30 AM Duminica si incheiata la 0:30 AM Luni smile.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 3 2017, 07:58 PM
Post #113


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





misto pe tabșa butii smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 4 2017, 01:10 PM
Post #114


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



da, a fost foarte misto. dezavantajul masinii grele (a fost si vechiul meu terano cu noi) ne-a tinut in loc pe alocuri, astfel incat am ajuns in gol alpin aproape la apus, s-a lasat repede ceata/nor si am inceput sa orbecaim dupa drum. din cele 4 masini complet echipate, la 2 s-a stricat troliul (la una releele, la cealalta s-a rupt sufa de otel) si a inceput sa fie si mai lent ritmul de avansare, intrucat le troliam si pe ele. totul e bine cand se termina cu bine, am ajuns cu totii sanatosi acasa, masinile intregi mai putin ce mentionam mai devreme legat de trolii, in rest fara pagube sau alte probleme majore.
inca o data, muntele dovedeste ca e schimbator in ceea ce priveste vremea, intrucat am plecaT PE ploaie din Bucuresti, cand am ajuns la Siriu era soare iar pe drum s-a schimbat de mai multe ori vremea, din soare in ceata, apoi in ploaie, iar ceata, iar soare si tot asa.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 4 2017, 10:53 PM
Post #115


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



nu ne jucam, facem treaba:
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 11 2017, 10:37 AM
Post #116


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



aseara am montat difful, insa lucrarea nu e finalizata intrucat nu am apucat sa schimb si rulmentii la planetare. In teorie fac azi asta, si cu putin noroc poate reusesc sa montez si planetarele inapoi pe masina. am apucat sa ii pun si furtunul original de admisie aer, acum nu mai arata ca la Romstal sub capota, e OEM totul smile.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 12 2017, 11:50 AM
Post #117


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





am pus si planetarele, rotile si ce mai era, cu rulmentii noi. deocamdata totul e ok, voi iesi in probe cat mai curand sa vad minunea smile.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 16 2017, 01:06 PM
Post #118


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



am facut niste teste sambata in subcarpati, se comporta mult mai bine acum pe urcari prin noroi. ramane sa testez si cand e urcare pe pietre, cu flexare, ca nu prea am avut parte de asta weekendul trecut.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post May 17 2017, 09:27 AM
Post #119


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



daca tot am schimbat rulmenti si am montat blocant, in probe am indoit in amortizor fata, pe care am reusit sa il cumpar ieri (Kayaba gas) si urmeaza sa il Montez inapoi pe masina, ca procesul de instalare e extreme de simplu, si un caine cu 3 picioare il poate schimba.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post May 17 2017, 09:31 AM
Post #120


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Bai voi nu sunteti intregi, ma uitam la pozele alea si m-a durut o incheietura tongue.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th June 2025 - 05:40 PM