![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Probabil uni dintre voi stiu masina de pe vremea cand era la vanzare pe mercador la pretul de 1200 apoi la 600 urgent si 550 cash luata de mine (irelevant pretu)Destul de lung drumu de la Oradea la Bucuresti atat cu trenu cat si cu 4roti. Masina are tinichigeria si vopsitoria facuta acum 4 ani au aparut ceva pete de rugina la suprafata , pe capota lacul se exfoliaza in rest arata foarte bine exterior oem, la interior mai trebuie un pic de tot bibilit check control functional,trapa manuala,inchidere centralizata dar cu 1 butuc spart si face figuri inchiderea se inchide singura din senin trebuie sa am mare grija... Motorul invarte inca nu e pus la punct cum trebuie abia i-am facut schimbu si vor mai urma bujiile noi si ce mai trebuie pus termostat(am impresia ca e blocat pe deschis acul din bord nu ajunge nici 1 data la jumate sta un pic peste zona de rece)intinzatorul de lant sa`l schimb pompa de apa consumabile dinastea....,fisele sunt schimbate + capacu+rotorul (mersi til pt ajutor). Are itp are asig pe acte este un batranel nascut prin 40 si ceva daca nu ma insel. Masina s-a vandut intre frati deci nici o data instrainata. Motivul vanzari impozitul prea mare la 2.5 900+ ron pe an. Am un amortizor pe stanga fata care e mort dea binelea...Per total masina este mai silentioasa decat 2.0le care`l am (nu bate ca ala din toate incheieturile
![]() ![]() Am si cele 2 capacele dar nu le pot pune...incercat cu podu palmei de mi-am inrosit palmele, am pus vaselina pe butuci dar degeaba nu intra si mor de ciuda ca pe net vad o groaza de e28 cu jante de e34 si la mine canci....am impresia ca e28turile din 86 au alte jambe si fuzete fata de cele din 84...ori s-au pus flanse ![]() ![]() PS ! 0 RUGINA LA OALE This post has been edited by Halogen: Nov 4 2013, 10:30 PM |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
arata bine,si pretul a fost bun,sa o stapanesti sanatos
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Da, multumesc! Sa te bucuri de ea! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate nici nu are termostat, am mai vazut 'imbunatatirea' asta la o masina. Daca avea si probleme cu vasc, mai creste posibilitate.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Credeam ca am lamurit motivul pentur care nu intra capacele BBS pe fata
![]() Revin dupa ce citesc si restul povestii ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Til nu cred ca toti care`si pun pe e28 jante de e34 turtesc capacele de la rulmenti ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Nov 5 2013, 08:11 PM |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Euro...ings/#6777789_4 conform schemei de mai jos , capacul se poate scoate asta e un lucru bun DAR se pare ca rulmentul ramane descoperit cea ce e nasol si nu voi face prostia de al scoate. Am elucidat si misterul e acelasi capac fuzeta bla bla. Probabil baieti scot capacu ala si aia e...mai rumegam si gasim o solutie
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Euro...ings/#6777789_4 conform schemei de mai jos , capacul se poate scoate asta e un lucru bun DAR se pare ca rulmentul ramane descoperit cea ce e nasol si nu voi face prostia de al scoate. Am elucidat si misterul e acelasi capac fuzeta bla bla. Probabil baieti scot capacu ala si aia e...mai rumegam si gasim o solutie Cand am schimbat, cu ani in urma, rulmentii fata de la e28 535i, am descoperit ca exista un model nou de capac, mult mai plat, fata de capacul original (care era mai tuguiat). Parerea mea ar fi sa comenzi doua capace noi la BMW. Aproape sigur vei primi modelul nou, care nu iti mai face probleme de interferenta cu janta. Daca apuci sa discuti cu Cosmin, care are acum fostul meu e28, l-ai putea ruga sa dea jos o roata fata si sa-ti trimita o poza cu capacul de rulment. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Euro...ings/#6777789_4 conform schemei de mai jos , capacul se poate scoate asta e un lucru bun DAR se pare ca rulmentul ramane descoperit cea ce e nasol si nu voi face prostia de al scoate. Am elucidat si misterul e acelasi capac fuzeta bla bla. Probabil baieti scot capacu ala si aia e...mai rumegam si gasim o solutie Cand am schimbat, cu ani in urma, rulmentii fata de la e28 535i, am descoperit ca exista un model nou de capac, mult mai plat, fata de capacul original (care era mai tuguiat). Parerea mea ar fi sa comenzi doua capace noi la BMW. Aproape sigur vei primi modelul nou, care nu iti mai face probleme de interferenta cu janta. Daca apuci sa discuti cu Cosmin, care are acum fostul meu e28, l-ai putea ruga sa dea jos o roata fata si sa-ti trimita o poza cu capacul de rulment. Multumesc pentru pont. Am sa vb cu cosmin cand il mai prind pe net ca pe la circ nu mai apare ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si eu la ce mananc bors aici si intre patru ochi cand zic sa turtesti sau sa cauti altele scurte? Ca sa fiu mai concret, primul hint ar fi sa te duci la un E34 si sa-i iei capacele de rulment ![]() EDIT: Uite si dovada a ce zic eu + ce zice 535. In link-ul tau la piesa 4 apar un PN taiat si altul nou. Tipic pentru situatiile descrise de 535. Una ended, bagat alta. Vezi PN-ul taiat de la piesa 4, la ce masini se potrivea? Raspuns: http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=31+21+1+130+124+ PN-ul actulizat se potrivea la: http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=31+20+6+777+789 Deci fugutza la primul care-ti iese in cale din urmatoarele si devalizeaza-i fata. E31, E32, E34, E36, E38, E46, E85, E86, Z3 Ai de unde alege. Preferabil ca respectivele sa fie de dezmembrat, nu in parcare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
O bujie, ceva?... Nimic?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Vezi ca la fel aveam si eu inchiderea centralizata se inchidea singura dupa un anumit interval de timp. Este un switch pe care-l poti selecta sa nu mai faca asta. Si mai are un switch (de fapt doar unele au) care-i comanda inchiderea daca primeste un soc (inchis portiera, sut in roata, etc). Se poate controla si ala.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Vezi ca la fel aveam si eu inchiderea centralizata se inchidea singura dupa un anumit interval de timp. Este un switch pe care-l poti selecta sa nu mai faca asta. Si mai are un switch (de fapt doar unele au) care-i comanda inchiderea daca primeste un soc (inchis portiera, sut in roata, etc). Se poate controla si ala. La mine lipseste un butuc pe dreapta fata asta nu influenteaza cu nimica inchiderea ? ![]() O bujie, ceva?... Nimic? Sa vina salariu si cumparam si bujii noi Bosch si cele 2 curele de la alternator si servo acum am pornito si scartaiau din toate incheieturile ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Poate faci rost si de o matura sa cureti presul din fata usii, ca poate vin vremuri grele, macar sa te asiguri de un loc caldut... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
La mine lipseste un butuc pe dreapta fata asta nu influenteaza cu nimica inchiderea ? ![]() Pai nu, de ce s-o influenteze? Tijele de la inchidere se prind pe tijele de la inchidere. Butucu' are acelasi rol, doar ca-i actionat de cheie nu de un motoras. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am schimbat astazi bujiile, am pus bosch WR8DC +3(la toate masinile numa modelul asta am pus) sunt bune e o diferenta, urmeaza fise bujii cand vin banuti de sarbatori asa cadou de mos craciun pt el . Bine inteles ca bateria era descarcata...daca nu l-am mai pornit pe animal de vreo 3 saptamani 1 luna ciuciu curent noroc ca am facut o investitie in cabluri de curent
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Masina am scoso la vanzare. Masina, drum pana la oradea bani de benzina piese de schimb timp si nervi asa un pret in mare 1500 Euro Negociabil . Mai ofer si piese de schimb pentru masina. Motivul vanzari o sa am nevoie de bani pentru a plati taxa de inmatriculare la saptar daca ma ajuta domnu sa-l cumpar. Posibil sa scot si 2.0le la vanzare si sa le vand la pachet. Nu mai imi doresc sa tin n`spe mi de masini si sa bag bani in ele. Incerc sa ma rezum la 1 si atat! Iar 7le ar fi exact ce cautam ...de cand am vandut ursu ala parca`s blestemat sa nu gasesc un bmw vechi pe gustu meu. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Masina am scoso la vanzare. Masina, drum pana la oradea bani de benzina piese de schimb timp si nervi asa un pret in mare 1500 Euro Negociabil . Mai ofer si piese de schimb pentru masina. Motivul vanzari o sa am nevoie de bani pentru a plati taxa de inmatriculare la saptar daca ma ajuta domnu sa-l cumpar. Posibil sa scot si 2.0le la vanzare si sa le vand la pachet. Nu mai imi doresc sa tin n`spe mi de masini si sa bag bani in ele. Incerc sa ma rezum la 1 si atat! Iar 7le ar fi exact ce cautam ...de cand am vandut ursu ala parca`s blestemat sa nu gasesc un bmw vechi pe gustu meu. ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 05:29 PM |