BMW E28 525i, Un cazan |
BMW E28 525i, Un cazan |
Nov 4 2013, 10:27 PM
Post
#1
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Probabil uni dintre voi stiu masina de pe vremea cand era la vanzare pe mercador la pretul de 1200 apoi la 600 urgent si 550 cash luata de mine (irelevant pretu)Destul de lung drumu de la Oradea la Bucuresti atat cu trenu cat si cu 4roti. Masina are tinichigeria si vopsitoria facuta acum 4 ani au aparut ceva pete de rugina la suprafata , pe capota lacul se exfoliaza in rest arata foarte bine exterior oem, la interior mai trebuie un pic de tot bibilit check control functional,trapa manuala,inchidere centralizata dar cu 1 butuc spart si face figuri inchiderea se inchide singura din senin trebuie sa am mare grija... Motorul invarte inca nu e pus la punct cum trebuie abia i-am facut schimbu si vor mai urma bujiile noi si ce mai trebuie pus termostat(am impresia ca e blocat pe deschis acul din bord nu ajunge nici 1 data la jumate sta un pic peste zona de rece)intinzatorul de lant sa`l schimb pompa de apa consumabile dinastea....,fisele sunt schimbate + capacu+rotorul (mersi til pt ajutor). Are itp are asig pe acte este un batranel nascut prin 40 si ceva daca nu ma insel. Masina s-a vandut intre frati deci nici o data instrainata. Motivul vanzari impozitul prea mare la 2.5 900+ ron pe an. Am un amortizor pe stanga fata care e mort dea binelea...Per total masina este mai silentioasa decat 2.0le care`l am (nu bate ca ala din toate incheieturile ) si va ramane in familie ca si celalat. Cei drept are si ea nevoie de atentie a fost lasata cam de izbeliste. O problema destul de enervanta este ca aeroterma merge doar pe treapta 4 si abia sufla
Am si cele 2 capacele dar nu le pot pune...incercat cu podu palmei de mi-am inrosit palmele, am pus vaselina pe butuci dar degeaba nu intra si mor de ciuda ca pe net vad o groaza de e28 cu jante de e34 si la mine canci....am impresia ca e28turile din 86 au alte jambe si fuzete fata de cele din 84...ori s-au pus flanse habar nu am mor de ciuda ! Acum esti happy David ? PS ! 0 RUGINA LA OALE This post has been edited by Halogen: Nov 4 2013, 10:30 PM |
|
|
Nov 5 2013, 08:11 AM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,474 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
arata bine,si pretul a fost bun,sa o stapanesti sanatos
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Nov 5 2013, 10:11 AM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE |
Da, multumesc! Sa te bucuri de ea! -------------------- |
|
|
Nov 5 2013, 11:00 AM
Post
#4
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Poate nici nu are termostat, am mai vazut 'imbunatatirea' asta la o masina. Daca avea si probleme cu vasc, mai creste posibilitate.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 5 2013, 03:15 PM
Post
#5
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Credeam ca am lamurit motivul pentur care nu intra capacele BBS pe fata Vezi ce faci cu capacele de rulment, ori le turtesti in 4 laturi, ori cauti unele mai scurte. Astea stock nu lasa sa intre capacul jantei.
Revin dupa ce citesc si restul povestii -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 5 2013, 08:11 PM
Post
#6
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Til nu cred ca toti care`si pun pe e28 jante de e34 turtesc capacele de la rulmenti tare mie ca difera fuzetele ori alte jante cu et mai mare sau mai mic....Da un pret de nimic sincer. Multam de urari termostat la urmatoru salar. Destul de greut sa bagi bani in 2 fiare si sa mai ti si in casa si utilitati dar nu ma las pagubas . Mai ales ca in 3 ani se vor implini 30 de ani de la fab ultimului model Uni carcotasi se intreaba pai le mai ai tu peste 3 ani ?) raspunsu este da ! This post has been edited by Halogen: Nov 5 2013, 08:11 PM |
|
|
Nov 5 2013, 08:32 PM
Post
#7
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Euro...ings/#6777789_4 conform schemei de mai jos , capacul se poate scoate asta e un lucru bun DAR se pare ca rulmentul ramane descoperit cea ce e nasol si nu voi face prostia de al scoate. Am elucidat si misterul e acelasi capac fuzeta bla bla. Probabil baieti scot capacu ala si aia e...mai rumegam si gasim o solutie
|
|
|
Nov 5 2013, 09:16 PM
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 |
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Euro...ings/#6777789_4 conform schemei de mai jos , capacul se poate scoate asta e un lucru bun DAR se pare ca rulmentul ramane descoperit cea ce e nasol si nu voi face prostia de al scoate. Am elucidat si misterul e acelasi capac fuzeta bla bla. Probabil baieti scot capacu ala si aia e...mai rumegam si gasim o solutie Cand am schimbat, cu ani in urma, rulmentii fata de la e28 535i, am descoperit ca exista un model nou de capac, mult mai plat, fata de capacul original (care era mai tuguiat). Parerea mea ar fi sa comenzi doua capace noi la BMW. Aproape sigur vei primi modelul nou, care nu iti mai face probleme de interferenta cu janta. Daca apuci sa discuti cu Cosmin, care are acum fostul meu e28, l-ai putea ruga sa dea jos o roata fata si sa-ti trimita o poza cu capacul de rulment. |
|
|
Nov 5 2013, 09:37 PM
Post
#9
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Euro...ings/#6777789_4 conform schemei de mai jos , capacul se poate scoate asta e un lucru bun DAR se pare ca rulmentul ramane descoperit cea ce e nasol si nu voi face prostia de al scoate. Am elucidat si misterul e acelasi capac fuzeta bla bla. Probabil baieti scot capacu ala si aia e...mai rumegam si gasim o solutie Cand am schimbat, cu ani in urma, rulmentii fata de la e28 535i, am descoperit ca exista un model nou de capac, mult mai plat, fata de capacul original (care era mai tuguiat). Parerea mea ar fi sa comenzi doua capace noi la BMW. Aproape sigur vei primi modelul nou, care nu iti mai face probleme de interferenta cu janta. Daca apuci sa discuti cu Cosmin, care are acum fostul meu e28, l-ai putea ruga sa dea jos o roata fata si sa-ti trimita o poza cu capacul de rulment. Multumesc pentru pont. Am sa vb cu cosmin cand il mai prind pe net ca pe la circ nu mai apare Frumos e28 ai avut .... |
|
|
Nov 5 2013, 10:47 PM
Post
#10
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Si eu la ce mananc bors aici si intre patru ochi cand zic sa turtesti sau sa cauti altele scurte? Ca sa fiu mai concret, primul hint ar fi sa te duci la un E34 si sa-i iei capacele de rulment Nu bag mana in foc ca merge, dar daca jantele merg ok pe E34, avand in vedere ca mecanica/articulatiile la E34 sunt f asemanatoare cu E28, e foarte probabil ca diferenta sa fie la capac. Ramane de vazut daca capacul de E34 merge la E28. EDIT: Uite si dovada a ce zic eu + ce zice 535. In link-ul tau la piesa 4 apar un PN taiat si altul nou. Tipic pentru situatiile descrise de 535. Una ended, bagat alta. Vezi PN-ul taiat de la piesa 4, la ce masini se potrivea? Raspuns: http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=31+21+1+130+124+ PN-ul actulizat se potrivea la: http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=31+20+6+777+789 Deci fugutza la primul care-ti iese in cale din urmatoarele si devalizeaza-i fata. E31, E32, E34, E36, E38, E46, E85, E86, Z3 Ai de unde alege. Preferabil ca respectivele sa fie de dezmembrat, nu in parcare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 21 2013, 09:34 AM
Post
#11
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE |
O bujie, ceva?... Nimic?
-------------------- |
|
|
Nov 21 2013, 11:21 AM
Post
#12
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Vezi ca la fel aveam si eu inchiderea centralizata se inchidea singura dupa un anumit interval de timp. Este un switch pe care-l poti selecta sa nu mai faca asta. Si mai are un switch (de fapt doar unele au) care-i comanda inchiderea daca primeste un soc (inchis portiera, sut in roata, etc). Se poate controla si ala.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Nov 21 2013, 08:06 PM
Post
#13
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Vezi ca la fel aveam si eu inchiderea centralizata se inchidea singura dupa un anumit interval de timp. Este un switch pe care-l poti selecta sa nu mai faca asta. Si mai are un switch (de fapt doar unele au) care-i comanda inchiderea daca primeste un soc (inchis portiera, sut in roata, etc). Se poate controla si ala. La mine lipseste un butuc pe dreapta fata asta nu influenteaza cu nimica inchiderea ? O bujie, ceva?... Nimic? Sa vina salariu si cumparam si bujii noi Bosch si cele 2 curele de la alternator si servo acum am pornito si scartaiau din toate incheieturile bine si umezeala mare in atmosfera . poate si un termostat nou vedem cate finante raman....Cam atat o sa primeasca...nu de alta dar o sa mai cumpar un "cazan" Si o sa fie genial 1 salariu 3 cazane. Dejea am stabilit de la 1 ianuarie fiecare luna cate o piesa la fiecare masina oricat de mica ar fi |
|
|
Nov 22 2013, 01:31 PM
Post
#14
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE |
Poate faci rost si de o matura sa cureti presul din fata usii, ca poate vin vremuri grele, macar sa te asiguri de un loc caldut... -------------------- |
|
|
Nov 22 2013, 04:19 PM
Post
#15
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
La mine lipseste un butuc pe dreapta fata asta nu influenteaza cu nimica inchiderea ? Pai nu, de ce s-o influenteze? Tijele de la inchidere se prind pe tijele de la inchidere. Butucu' are acelasi rol, doar ca-i actionat de cheie nu de un motoras. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Nov 22 2013, 06:41 PM
Post
#16
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
|
|
|
Dec 17 2013, 01:45 PM
Post
#17
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Am schimbat astazi bujiile, am pus bosch WR8DC +3(la toate masinile numa modelul asta am pus) sunt bune e o diferenta, urmeaza fise bujii cand vin banuti de sarbatori asa cadou de mos craciun pt el . Bine inteles ca bateria era descarcata...daca nu l-am mai pornit pe animal de vreo 3 saptamani 1 luna ciuciu curent noroc ca am facut o investitie in cabluri de curent )) si am mutat 2.0le si l-am pornit. Apoi i-am desfundat injectoarele si evacuarea pe bulevard pe la mine, devenisem subiect intre vecini ca pe langa faptu ca`s nebun si ca am terminat benzina in 2 ture ca al meu vecin cu 1.9 benzina de e46 si 120 de ponei ma bate grav la o liniuta pacat ca doar la statistici am ramas dar nu e timpu pierdut
|
|
|
Dec 18 2013, 12:56 PM
Post
#18
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Masina am scoso la vanzare. Masina, drum pana la oradea bani de benzina piese de schimb timp si nervi asa un pret in mare 1500 Euro Negociabil . Mai ofer si piese de schimb pentru masina. Motivul vanzari o sa am nevoie de bani pentru a plati taxa de inmatriculare la saptar daca ma ajuta domnu sa-l cumpar. Posibil sa scot si 2.0le la vanzare si sa le vand la pachet. Nu mai imi doresc sa tin n`spe mi de masini si sa bag bani in ele. Incerc sa ma rezum la 1 si atat! Iar 7le ar fi exact ce cautam ...de cand am vandut ursu ala parca`s blestemat sa nu gasesc un bmw vechi pe gustu meu. |
|
|
Dec 18 2013, 06:58 PM
Post
#19
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp |
Masina am scoso la vanzare. Masina, drum pana la oradea bani de benzina piese de schimb timp si nervi asa un pret in mare 1500 Euro Negociabil . Mai ofer si piese de schimb pentru masina. Motivul vanzari o sa am nevoie de bani pentru a plati taxa de inmatriculare la saptar daca ma ajuta domnu sa-l cumpar. Posibil sa scot si 2.0le la vanzare si sa le vand la pachet. Nu mai imi doresc sa tin n`spe mi de masini si sa bag bani in ele. Incerc sa ma rezum la 1 si atat! Iar 7le ar fi exact ce cautam ...de cand am vandut ursu ala parca`s blestemat sa nu gasesc un bmw vechi pe gustu meu. -------------------- Baby Six
|
|
|
Dec 18 2013, 08:18 PM
Post
#20
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th September 2024 - 04:26 AM |