![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Nasol rau, cea ce sa intamplat.
![]() |
|
|
![]()
Post
#602
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
pana la e46/e39(in care mi-e asa sa fac atata investitie),am gasit asta:
http://www.autovit.ro/bmw-520-C22750751.html imi place,impozit mic ca e pana in 2000cmc,a fost revopsita in vara la BMW Constanta,al carui fost proprietar lucreaza acolo.acum e a unui preot din slobozia,o are din octombrie. am vb si cu fostul din CT,zice ca era foarte zgariata si d-aia a revopsit-o.nuanta OEM.nu are pic de rugina,instalatie ac curatata la bmw CT tot in vara,nu bate nu troncane nimic...plm,daca nu erau drumurile naspa spre slobozia acu mergeam sa o vad,incerc de maine incolo si la bani,a zis ca mai lasa,,,,eu zic ca la 1600-1700 e pomana dotari nu are,decat ac si 2xairbag,dar stiu cum se monteaza niste geamuri electrice si o bucata de piele sub fund ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#603
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
imi mpare rau. ![]() as merge pe indreptare de plafon. schimbat cu totul, nu stiu daca-l mai scoti ca-n fabrica. plafonul da rigidiate masinii, iar acolo unde tai si sudezi n-o sa mai fie bine niciodata. doar ok. poate alt e12 si transplant de piese de pe asta, ca stii ce ai pe ea. |
|
|
![]()
Post
#604
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
imi mpare rau. ![]() as merge pe indreptare de plafon. schimbat cu totul, nu stiu daca-l mai scoti ca-n fabrica. plafonul da rigidiate masinii, iar acolo unde tai si sudezi n-o sa mai fie bine niciodata. doar ok. poate alt e12 si transplant de piese de pe asta, ca stii ce ai pe ea. da,si eu m-am gandit la asta...stiu din experienta de taiat masini si dus la remat,cand tai stalpii se detensioneaza asa cum sa zic,deci plafon taiat si pus altul nush cat de bine pica acolo,tr sa il tii un pic incordat pana sudezi etc...mai bine lipsa trapa decat alte balarii.. in fine,e cam prematur sa vb de acu,intai sa iau alta sa am mobilitate si treb sa se usuce un pic vremea sa ma pot apuca sa o desfac iar toata pt revopsit ,,,,mai devreme de aprilie siggur nu ma apuc de ea.. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#605
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
daca se pun niste bare la usi paralele cu pragul, sa nu se contorsioneze caroseria atunci cand tai plafonul, nu prea are ce sa se mai contorsioneze
ma rog, acum depinde si de tinichigiu, cu ce aparate lucreaza, etc dar in principiu ideea e ca se poate face aproape orice cu cineva priceput This post has been edited by 05aBi: Feb 5 2012, 02:39 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#606
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
mi-a revenit o idee...vazuta la Sab 2011 la Romaero,trape de la webasto,undeva la 2000ron cu montaj cu tot,erau niste trape superbe,tot cu 2 pozitii,de sticla,cu deschidere in exterior la pozitia aia in care normal intra sub plafon.si mai mari,si spre spate...asa am sa fac:D -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#607
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu pot spune decat bine ca nu erai tu in masina cand a picat zapada
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Ce nasol...
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#609
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu am cedat psihic....zici ca eram drogat,ca lusem pastile de nervi ...nu m-am enervat nici un gram! pt ca daca incepeam sa ma enervez probabil faceam infarct...cum ai zis,faptul e consumat,puteam sa fac orice ca tot nu se repara...
THIS IS IT,am avut mereu curajul sa afirm asta ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#610
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu prea e un bun moment pentru cuvintele de mai jos,insa,cam multi ma intreaba pe FB/YMess cum va fi noul look?..pt ca am promis ca va fi mai nebunie masina ![]() Lista de mai jos e copy/paste din o alta lista muuult mai lunga,scrisa de mine acu ceva luni,pe care o analizam si urma sa o pun in practica spre primavara..acu se pare ca e un moment mai bun ![]() Multe sunt kitschuri,nu OEM-uri,insa de efect,asa cum mi-a placut mereu ![]() -lupe cu Bi-Xenon pe farurile de scurta (cele din interior de lunga vor ramane doar de aspect) -senzori parcare fata/spate -trapa webasto (cum am zis mai sus oferta lor a fost de cca 2000ron cu montaj inclus,si fac tot posibilul sa o am pe masina) -buze super-polishate la RC-urile pe 17'' -vreau sa matur cu baia de ulei pe sol deci...arcuri taiate din flex si amortizoare mai intarite si cu tija scurtata (MAD STYLE ![]() -perdeluta spate electrica -antena electrica -mult visatele scaune crem electrice de e32/e34 -alarma Viper cu pornire motor -oglinda interior electrocrome e39 -bara rigidizare fata/spate Wiechers -telefon E38-E39,sa vad care imi pica mai ok,si cum il incadrez -nu conteaza cum vor da,insa VREAU OGLINZI RABATABILE ELECTRIC de e39! -iau in calcul astuparea clantelor la usi,am vazut la un golf2 ,si sarea usa sofer 2cm la deschidere din telecomanda (cu geam rezerva in portbagaj cand ramai fara telecomanda ![]() -proiectoare cu lupe si xenon(tr sa caut ceva lupe care sa mi se incadreze in marimea astora originale) -semnale albe pe fata,de e28,or fi ele scumpe pe ebay dar..merita ![]() -INCERC -si ULTIMELE DE PE LISTA,cele mai scumpe/de munca: -COLOANA DE VOLAN DE E39,ELECTRICA ![]() ![]() ![]() -imbracat coaja bord+manere usi+cal+torpedo si ce mai trebuie,in piele crem Nu mai zic ca am o lista cu ce vreau sa pun NOU de la reprezentanta BMW gen nas fata,scrisul 520i,sigla BMW spate, Nu ramane decat ca bunul Dzeu sa imi dea putere si timp sa le fac,oricum stiu de pe acum ca mare parte din munca va fi noaptea,ca ziua sunt la munca -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#611
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
imi pare foarte rau pentru cele intamplate mihai
capul sus si privirea inainte |
|
|
![]()
Post
#612
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-imbracat coaja bord+manere usi+cal+torpedo si ce mai trebuie,in piele crem Cu toate ca gusturile nu sa discute, eu cred ca ai luat cam multe pastile. Ma rog, daca iti place tie, go ahead. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#613
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
-imbracat coaja bord+manere usi+cal+torpedo si ce mai trebuie,in piele crem Cu toate ca gusturile nu sa discute, eu cred ca ai luat cam multe pastile. Ma rog, daca iti place tie, go ahead. nu am luat deloc,daca mai iau si pastile,ii fac si plafonul crem ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#614
|
|
![]() Bayerische Motoren Werke ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 29-July 10 From: Dambovita / Gaesti Member No.: 3,473 Car: e 36 Engine: M40 B18 is 143 cp ![]() |
off coane..mare pacat.....dar nu te da pe tine in spate un astfel de necaz...la cat te stiu eu pe tine...abia te ambitioneaza sa o faci si mai si........... deci la vara o vedem asa mergand cu baia taras pe astfalt....... ![]() -------------------- PIESE SI ACCESORII B.M.W. Faruri,stopuri,tobe,scaune,geamuri,volane bmw si universale sport,bandouri,proiectoare,capote,aripi,discuri de frana,jante aliaj 15,16,17,18,jante tabla,plastitice interior,motor,praguri,bari fata spate,geamuri oglinzi,cauciucuri,butoane,oglinzi interior,OBC-uri,difuzoare,filtre de aer bmw,semnalizari clare,fete de usi,eleroane,arcuri,amortizoare,carlige remorcare,motoare bmw..... FB/alexandru fieraru tel .0728130057 |
|
|
![]()
Post
#615
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Mihai, te-ai gandit vreodata cum ar fi... un e12... cabrio?
![]() |
|
|
![]()
Post
#616
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ha, modificari din astea ca la americani?
Desi daca ma gandesc bine probabil ca lui Mihai i-ar iesi un mod din asta, ori chiar ceva lowrider... -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#617
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mihai, te-ai gandit vreodata cum ar fi... un e12... cabrio? ![]() E o idee. Ar fi ceva de lucru la ranforsari, apoi coviltir gasesti tu pe undeva ![]() Ranforsarile oricum trebuie sa le faci temporar, ca sa nu se torsioneze masina dupa ce tai acoperisul . -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#618
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
no way ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#619
|
|
![]() Bayerische Motoren Werke ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 29-July 10 From: Dambovita / Gaesti Member No.: 3,473 Car: e 36 Engine: M40 B18 is 143 cp ![]() |
dar un e 12 cu un 3.5 ???? daca tot o sa iasa cam grava....sa ameteasca suruburile de la bbs-uri si sa se ovalizeze buzele polishate .........
abia astept sa o vad din nou la vara in PETROM ..sa bem o cafea asa langa ea.... -------------------- PIESE SI ACCESORII B.M.W. Faruri,stopuri,tobe,scaune,geamuri,volane bmw si universale sport,bandouri,proiectoare,capote,aripi,discuri de frana,jante aliaj 15,16,17,18,jante tabla,plastitice interior,motor,praguri,bari fata spate,geamuri oglinzi,cauciucuri,butoane,oglinzi interior,OBC-uri,difuzoare,filtre de aer bmw,semnalizari clare,fete de usi,eleroane,arcuri,amortizoare,carlige remorcare,motoare bmw..... FB/alexandru fieraru tel .0728130057 |
|
|
![]()
Post
#620
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
dar un e 12 cu un 3.5 ???? daca tot o sa iasa cam grava....sa ameteasca suruburile de la bbs-uri si sa se ovalizeze buzele polishate ......... abia astept sa o vad din nou la vara in PETROM ..sa bem o cafea asa langa ea.... nu imi place 3.5-ul,m30 ma refer,ca aspect..nu prea e motor de prezentare,sa salti o capota sa se vada ceva frumos..daca schimb motorul,pun m50/m52,ceva plasticos la exterior ![]() ![]() si daca nu schimb motorul,o sa polishez admisia si capacul de culbutori si ce mai trebuie pe acolo -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 01:07 AM |