IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Probleme frana
Mihai_AMD
post Feb 17 2011, 08:20 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



de vreo 2-3 saptamani,am sesizat o greseala,ca sa-i zic asa,la sistem franare la mine,E12..
adica,cand opresc mai in forta,sanu nu neaparat in forta,dar nu lin oricum,mi se pare ca nu se opreste cum trebuie,inainte opream mai bine de la 60 la ora sa dau un ezemplu,acum am impresia ca nu mai se opreste brusc masina,ea tto se duce si eu sunt cu pedala apasata.e ca si cum franezi cu motorul oprit,pedala e tare ,apasata insa masina nu se opreste ok.insa atunci pedala sta sus,cand franezi cu motoru oprit,mai ales daca faci 2-3 pedale e sus de tot.
e,la mine e undeva la jumate apasata.
sa fie nevoie de o aerisire?se poate ca asa din senin sa fi tras aer pe undeva? imi pare imposibil...
Contexte:
-placute fata sunt noi,daia le-am schimbat,am zis ca de la placute e
-saboti spate noi,din vara
-discuri fata vechi,insa nu au grad nici 1mm,am mers cu masini care aveau grad mare si ingheta frana
-pompa de frana e ok,nu pierde lichid,de altfel are garnituri noi,puse acu 1 an
-lichid frana nu scade
-tulumba de frana ok,din moment ce nu sufla,am mai avut acu 3-4 ani prob cu o tulumba care cred ca se crapase membrana in ea ca sufla,ca si o roata care se desumfla
---....si in final,tamburii spate precizez ca sunt uzati,au 2mm grad,si din cauza asta nu am putut regla sabotii bine,ca daca i reglam aproape de tambur,cum trebuie,nu mai intra tamburul pe saboti din cauza buzei de uzura...dar sa nu franaze ok ca sunt tamburii uzati!?...asa mult conetaza parereal lor?daca aveam discuri si spate mai ziceam ca frana spate are ceva prompt de spus....

This post has been edited by db85amd: Feb 17 2011, 08:21 PM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Pages V  < 1 2 3  
Start new topic
Replies (40 - 47)
Adrian Pintea
post Jan 20 2012, 07:24 PM
Post #41


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



QUOTE (db85amd @ Jan 20 2012, 11:35 AM) *
QUOTE (bartro @ Jan 20 2012, 11:26 AM) *
Ma gandesc daca nu esti prea pretentios. Diferenta este mare?
E12 al meu nu franeaza 2 zile la fel. Uneori mai usor, altedata trebuie apasat un pic mai tare. Dupa ce am mers mult prin oras, iar devine mai sensibila pedala. Dar franeaza suficient, mereu. Nu am facu nici un fel de interventie la frane fata decat montat furtune noi, la frane spate am curatat pistonase si am pus garnituri noi, pentru ca erau vreo 2 blocate.

LE: Tu ai frane pe vacuum de admisie, nu? Tulumba e ce trebuie? Poate e un pic subdimensionata.

@adrian,daca se duce pedala incet la fund vezi ca iti scapa pompa lichid,nu scade din vas? eu asa am patit,pana am fost nevoit sa schimb kit garnituri la pompa
@bart,pai tulumba e de e12,originala,,,ca alta nu imi incape acolo am socotit eu,,,
o sa incerc cu alta tulumba poate in week,sa vad daca e diferenta


nu imi pierdea lichid din vas, pompa era buna, am schimbat doar tulumba si e ok de 3 ani, am trecut si ITPul cu franele, frane beton pt o masina fara ABS...Membrana la tulumba s-a dus cand mi-a taiat unul calea si am franat cum am putut sa il evit, banuiesc ca era pe duca si a fost momentul cand a cedat...Dupa ce franat brusc de sa oprit si motorul in intersectie, aveam pedala foarte tare si sus nu o puteam apasa, apoi incet si-a revenit in 100m si nu mai aveam franele dinainte, cand eram la semafor si tineam piciorul pe frana incet imi cobora pedala pana jos si scadea relantiu probabil lua aer fals prin crapatura si mi-o baga in admisie ( inseamna ca supapa unisens e dusa) dar acum e ok am pus tulumba de 325 si de 3 ani tine


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jan 20 2012, 08:01 PM
Post #42


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





ce mi-am amintit...cand scot mufa de aer din tulumba,cu motorul oprit,fasaie tare face un PSSS mare...deci presiunea mi-o tine un sistem,daca aveam membrana de la tulumba fisurata nu rasufla si nu avea nici un efect cand trageam afara furtunul din tulumba?implicit supapa unisens e ok ca altfel nu tinea presiunea in sistem
shit!.....si parca as fi vrut sa fie membrana sparta,sa pun alta tulumba si sa inchei balciul smile.gif

This post has been edited by db85amd: Jan 20 2012, 08:02 PM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Jan 21 2012, 09:22 PM
Post #43


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



Daca tot ai piese incearca pompa de frana, poate scapa pe la garnituri


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jan 21 2012, 10:54 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Si eu aveam probleme cu frana, am schimbat pompa+servo+discuri+placute+furtune+etrieri si s-a rezolvat laugh.gif Pedala am lasat-o...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jan 21 2012, 10:54 PM
Post #45


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





CITAT(Adrian Pintea @ Jan 21 2012, 09:22 PM) *
Daca tot ai piese incearca pompa de frana, poate scapa pe la garnituri

nu prea imi da mana acu pe vremea asta sa schimb pompa/aerisesc franele...
plus ca daca dadea pe la garnituri mi se ducea pedala in jos si scadea lichidul,cum am mai patit...

s-o ia naiba de treaba,azi dimineata am fost pana la Pitesti,a pornit super bine la prima cheie,si chiar si cand s-a incalzit erau franele beton...smile.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fistaccio
post Feb 6 2012, 08:28 PM
Post #46


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 251
Joined: 18-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 2,335
Car: E21
Engine: M10 1.8 98CP



la mine se intareste repede pedata, adik la prima pedala am frana dar daca mai am nevoie dupa de ink o pedala, e tare ca naiba si nici nu franeaza, la mine ce ar putea fi ?

This post has been edited by fistaccio: Feb 6 2012, 08:29 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Feb 6 2012, 09:58 PM
Post #47


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



servofrana posibil.sa nu ai apa/condens in ea.


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Feb 11 2012, 09:36 AM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Sigur, trebuie schimbat lichidul de frana, are si el un termen de functionare, dupa cum a spus si Bart.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th October 2025 - 12:50 PM