![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
deci ideea de baza e ca E34 525i M20 automat pentru orice tara a fost disponibila cu 4hp22
E34 cu M50 fie el 2.0 sau 2.5 are intradevar 5hp18 e foarte bun site-ul asta dar si ala cu VIN-ul masinii.....mersi iorgos |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Sa mai stergem umpic praful prin acest topic. O sa pun acum niste poze facute duminica trecuta dupa sambata in care ne-am revazut cu David la Circ. Modificari prea multe nu sunt, dar totusi: Intr-un final am scos acele "prize de aer" de pe capota si acele cover-uri de stropitoare de parbriz. Ce sa zic arata mult mai bine, nu ca n-as fi stiut asta dar nu stiam ce voi gasi sub ele. Spre marea mea surpriza capota era in conditii extraordinare si dupa o repriza f, f scurta de polish si ceara la mine in garaj , nici nu zici ca au fost vreodata lipite pe capota!!!. Doar intr-un loc cand sa dezlipit, sa dezlipit si cu o bucata de vopsea cam de marimea unie monede de 10 bani, poate chiar mai mica si acolo a ruginit putin capota. In rest este ok, Am vorbit deja cu cineva sa o revopsesc si ma costa cam 3,5 milioane vechi doar pentru capota cu tinichigerie cu tot. Vopseaua mi-a zis ca va iesi la fel la culoare, doar lacul va fi mai lucios dar cum eu dau mereu cu ceara pe masina si ati vazut cum luceste nu cred ca va fi mare diferenta de luciu. O va vopsi la fel ca vopseaua originala adica vopsea pe baza de polimeri si pe deasupra 2-3 starturi separate de nitrolac. Mi-am schimbat uleiul la cutia de viteze si astept cu nerabdare sa fac rost de bani sa cumpar de la magazinul lui Iorgos mult asteptatele articulatii noi.! - CA NU MAI SUPORT TRONCANEALAAAA!!!! A, era sa uit , mi-am pus folie de ceata pe proiectoare. Am vrut sa-mi pun si pe faruri sa le fac galbene dar nu dau bine cu angel eyes. Daca saptamana asta ramine cum am stabilit, joi sau sambata voi pune arcuri si amortizoare sport pe fata cu ajutorul lui Mad. O voi cobori atat de mult cat este si pe spate, deci va fi foarte low!! This post has been edited by andy_e34: Oct 5 2011, 11:20 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Intr-un final am scos acele "prize de aer" de pe capota si acele cover-uri de stropitoare de parbriz. ![]() Acum pune mana si pe reflectorizantele alea laterale de pe bari, fa jantele la culoarea de fabrica si scoate A-ul de pe spate... Stickerele cu Alpine le lasam la anu', cand se mai incalzeste. ![]() Incepe sa arate a E34. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
cred ca e de ajuns pentru anul asta.
![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Vis-a-vis de "a functionat vrajea", nu avea ce sa fuctioneze. Acele aerisiri nu mi-au plact niciodata, Avea si pe aripi dar pe acelea le-am dat eu jos mai demult. Pe cele de pe capota, am explicat de nu stiu cate ori, ca nu le-am dat jos pentru ca nu stiam ce e sub ele si oricum mi-era frica sa nu fie diferenta de culoare dupa atatia ani de polish si ceara in jurul lor! Stickere-le cu Alpina nu vor pleca niciodata de pe masina!!!! Ele sunt acolo si gata (si oricum, dau f bine)! "A"-ul de pe spate inseamna automat dar nu am gasit acel caracter original de BMW.! Jantele sunt vopsite provizoriu asa, si pana la urma le fac in ce culoare vreau eu, nu? - oricum sint jeante BBS originale de E34. Replica cu "incepe sa arate a E34" nu sunt de acord cu ea. Arata a E34 si este E 34 din totdeauna si nu cred ca e nimeni in masura sa conteste asta si este chiar un exemplar f frumos si f intretinut - NO OFENSE! ![]() This post has been edited by andy_e34: Oct 6 2011, 12:19 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
"A"-ul de pe spate inseamna automat dar nu am gasit acel caracter original de BMW.! Pentru ca nu exista? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Chiar am vrut sa te felicit pentru faptul ca-i renuntat la prizele de aer de pe capota!!! ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
N-am mai scris de multisor in topicul asta, dar acum am noutati. Nu pentru cei ce vin la Circ, care oricum stiu tot si vad masina mai mereu, ci pentru ceilalti membrii ce ar putea fi interesati.
Acum vreo 2 saptamani am reusit sa-mi fac ITP-ul, desi mai avem cam o luna de mers cu ea pana sa-mi expire, dar parca imi statea pe creier. Acum il am si pentru 2 ani de acum incolo stau linistit. Masina a trecut pot spune cu brio, desi ii spusesem inginerului mecanic de la ITP ca-mi cam "troncane" pe fata articulatia! - Nu mi-a gasit decat bucsele de la basculele inferioare si bieletele antiruliu - si bucsele mari de punte spate dar a zis ca inca mai merg. In rest totul ok: noxe 0.42 de euro 2, ok la sonda lamda(1,28), ok la hidrocarburi, ok la cam toate capitolele, frane, directie, etc. Frana de mana nu prea tine insa, decat daca tragi mei tare de maneta si sincer nu inteleg de ce, pentru ca eu oricum nu o folosesc si oricum e automata si o tin intotdeauna in "P". Am facut de curand si un service total al masinii cu ajutorul lui Iorgos si-i multumesc si pe aceasta cale. Ulei motor 15w40, filtre aer, combustibil si ulei, bujii noi ngk(cele vechi de pe masina le-am pastrat ca erau impecabile), si un o-ring de la valva-supapa de suprapresiune in rampa de injectoare. Ulieul de servo si de cutie automata nu necesita inca schimb, ele avand inca o frumoasa culoere roz aproape tranparenta si un miros placut. Poate spre toamna sau inceputul iernii. Cat de curand voi cumpara si articulatia pe fata si bucsele si bieletele antirului pe spate si "fuguta" la Interceptor sa le schimbe ca de-abia m-asteapta!. O sa urc si niste poze noi in curand This post has been edited by andy_e34: Apr 8 2012, 08:59 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
un o-ring de la valva-supapa de suprapresiune in rampa de injectoare credeam ca nu se mai fabrica acest tip de o-ring, cautand o perioada asa ceva, nu am gasit pe nicaieri, raspunsul fiind acelasi peste tot -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
cauta o-ring de injector de cielo.eu asa am pus la e12.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Frana de mana nu prea tine insa, decat daca tragi mei tare de maneta si sincer nu inteleg de ce, pentru ca eu oricum nu o folosesc si oricum e automata si o tin intotdeauna in "P". Tocmai asta e cauza, daca nu il folosesti, nu mai tine. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
@BARTRO :Tocmai asta e cauza, daca nu il folosesti, nu mai tine.
Bart, probabil ca asa este. Pentru Gabi: - Du-te la Iorgos si cumpara-ti o-ring . Este undeva intre 20-30 Ron This post has been edited by andy_e34: Apr 9 2012, 10:15 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pe vremuri era recomandat, la masini cu discuri de frana pe spate, sa mai mergi din cand in cand o distanta scurta cu frana de mana usor tras. Procedura asta tine saboti si tamburi cat de cat curate. LE: vorbesc serios, nu e gluma. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Asa,... cum am promis , am facut o sesiune foto si acum o sa urc pozele. Masina a suferit o schimbare estetica din chrome packet in shadow line.
Crede-ti ca e mai bine asa? This post has been edited by andy_e34: May 4 2012, 08:30 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
..... si am pus si un airbag - volan nou!
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
e misto shadow pe e34. masina arata f. bine. husa de volan nu-mi place deloc.
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
eu as vopsi partea neagra de la capacele de la jante...in alb ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
N-arata rau nici asa capacele parca-i da un plus de contrast.
In rest arata foarte fain shadow line. Rosu cu negru, combinatie buna. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Merci!. Ma cam plictisisem de crom care sta de 20 ani pe masina si la mine de aproape 5 ani, si vroiam o schimbare estetica, iar cromul incepuse sa aiba mici zgarieturi. Acum insa va trebui sa fiu atent sa nu se curete shadow-ul desi am facut treaba la mine in garaj, "profi" cu smirgher, lavete abrazive si filler, si apoi negru mat.
This post has been edited by andy_e34: May 5 2012, 02:17 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 09:44 PM |