![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
e posibil sa fie si prafuite, cred ca o sa le faca un overhaulling total, dar la vara, nu p frigul asta, eu l-as face, mai ales ca sa schimb masticul ala tare cu ceva foarte soft, e o modificare buna pt viata farului.
oricum, cu proiectoare dreptunghiulare nu da rau deloc, parca se imbunatateste / completeaza fata. |
|
|
![]()
Post
#562
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
In mod evident cele existente nu mai iluminez cum au facut odinioara. Una e prafuit, celalt are o gaurica in sticla cauzat de o piatra si s-a coroda oglinda. O sa curat pe cel prafuit, si deja am cerut oferta pentru celalt. E interesant, pe bmwfans.info pare sa fie mai ieftin un far galben fata de un far clar.
Dar nu ma astept la o imbunatatire fenomenala. Cum asfalt si gropi sunt negre in Romania, lumina galbena nu este foarte bun pentru vizibilitate. Asfalt in Franta deseori e / era mai deschis la culoara si probabil acolo bat bine. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#563
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Azi am avut spor. Era si necesar, pentru ca la frana dreapta spate am ajuns fier pe fier, o placuta de frana era uzat 110%.. De la vara anul trecut aveam in portbagaj placute noi ATE si kit de reparatie pentru etrierele. Am mai facut o incercare undeva la toamna, dar atunci nu am reusit sa desfac etrierele. Am tot dat cu degripant, si azi am avut noroc, s-au desfacut ambele etrierele. Bineinteles era cat un pistonas din cele 2 blocate la fiecare etrier. S-a si simtit asta, nu prea merge frana pe spate, si cand mergea, apoi mergea infranat masina. Am reusit sa scot pistonasele blocate, lasand etrier pe disc, placuta la locul lui pe pistonas bun, si la cel blocat fara placuta. Am apasat pedala de frana pana a iesit cel blocat cat se poate de mult. Apoi am dat jos etrier si ca sa scot de tot pistonas blocat, am tinut pe cel bun blocat cu o constructie de o cheie fixa si 2 chei ajustabile care au tinut cel fix blocat peste pistonas bun. Din fericire, pistonase blocate nu erau ruginite decat foarte putin la margine. Le am frecat cu smirghel fin udat cu lichid de frana pe margina unde era un pic de rugina, apoi am curatat si frecat in etrier in cilindru bucata pana la garnitura de la etrier, unde era rugina. Am inlocuit garniturile, montat pistonas, montat protectie de praf noi (cele vechi erau cam rupte), am montat totul la loc, pus placute noi, si acuma am super frane ![]() Am reusit si in sfarsit sa dau jos bloc de M30 care de luni de zile o plimb in portbagaj ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
banuiesc ca ai degripat si aerisitoarele...
mai ai capacele originale la ele ? |
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
S-a dus aderenta pe spate
![]() |
|
|
![]()
Post
#566
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
banuiesc ca ai degripat si aerisitoarele... mai ai capacele originale la ele ? 2X da ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#567
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
tomado e28 owner - sincer, tehnic vorbind, etrierele pe care le are bart sunt mai smechere / complicate ca la e28....
![]() bartro - atunci, ASAP, mai faci cva gimnastica intr-o zi, dai roatili spate jos,indepartezi capacele definitiv, speli cu benzina (2-3 cm3), cu o siringa aerisitoarele inauntru pe canal, cu ce curge pe etrier speli p unde a curs lichid d frana, cu o pompa de roti sufli ca sa se usuce, bagi tot cu siringa aia ulei de cutie in canalul central al aerisitorului, apoi, inloncuiesti capacele originale cu 2 capace de pix tip BIC, taiate la lungime cat sa acopere TOTAL aerisitoarele, si hexagonul, sa se reazeme p etrier. capacele de BIC, dupa ce le faci la dimensiune, le umpli full cu vasilina cat mai rezistenta la caldura. ce da p afara stergi cu destu' si pui la loc in cutie ca mai trb. e ?... ![]() PS; daca n-ai pompa de roate, sufli cu un furtun de la spalatoarele de parbriz, plamani ai d la bici... This post has been edited by brown.shark: Feb 13 2011, 10:24 PM |
|
|
![]()
Post
#568
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
S-a dus aderenta pe spate ![]() Nu stiu cum ai putut sa mergi asa; facea groaznic la franare, tremura toate masina in chinuri. Am franat cu frana de mana mai mult de cand a aparut problema (apasand un pic frana ca sa se aprind becuri). N-ai rezolvat nimic cu plimbat pistonas, sa formeaza intre piston si etrier un strat de rugina, sa umfla, ai remediat doar temporar problema. Daca nu folosesti masina 2 saptamani probabil e blocata iar. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#569
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Eh, ma gandisem intr-o vreme sa-mi pun de 540i/740i/750i, dar m-am linistit... Vineri l-a oprit pe frati-miu cu Logan-ul, toata familia in masina, avea 65km/h in dreptul indicatorului de intrare in localitate (care evident era intr-o curba la ceva distanta de prima casa). E mai sanatos sa merg mai incet si atunci franele actuale sunt foarte bune pentru 2.4td.
LE: Poi nu a blocat de la inceput. Cand s-a decis sa faca figuri aveam de parcurs 200km fara posibilitate de amanare, asa ca am mers cum a fost. De facut facea groaznic intr-adevar... Nu stiu daca s-a remediat sau nu definitiv, dar din octombrie pana acum n-a dat semne ca ar fi papat din placute, iar de blocat nu am simtit sa mai blocheze... Nici de mers nu am mai mers mult cu masina. Vom trai si vom vedea. This post has been edited by tomado e28 owner: Feb 13 2011, 10:26 PM |
|
|
![]()
Post
#570
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
tomado e28 owner - sincer, tehnic vorbind, etrierele pe care le are bart sunt mai smechere / complicate ca la e28.... ![]() Si pe fata au 4 pistonase fiecare, nu vreau sa stiu ce ma asteapta acolo ![]() Eu cred ca orice BMW franeaza suficient de bine (pentru putere cu care a iesit din fabrica) daca discuri si placute folosite sunt de calitate, si daca sistem hidraulic si servo sunt tehnic ok. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#571
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
tomado e28 owner - sincer, tehnic vorbind, etrierele pe care le are bart sunt mai smechere / complicate ca la e28.... ![]() Si pe fata au 4 pistonase fiecare, nu vreau sa stiu ce ma asteapta acolo ![]() vezi mai sus ca te-am "intristat'.... keep up the good work... ![]() |
|
|
![]()
Post
#572
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
vezi mai sus ca te-am "intristat'.... Deloc. Ma gandesc asa, eu o sa mor la un moment dat. N-are rost sa fac sa tine masina mai mult decat traiesc eu. Cum a fost facut acuma, au tinut 35 de ani si nu s-au blocat. Si in mod sigur voi umbla la frane mai des ca fostul proprietar, deci le mai misc din cand in cand. Cel mai greu s-a desfacut piulita de la conducta de frana, anyway. M-as concentra mai bine pe tabla si motor, ca acolo sunt semne mai clare de degradare. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Si cu posteritatea cum ramane?
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#574
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
vezi mai sus ca te-am "intristat'.... Deloc. Ma gandesc asa, eu o sa mor la un moment dat. N-are rost sa fac sa tine masina mai mult decat traiesc eu. Cum a fost facut acuma, au tinut 35 de ani si nu s-au blocat. Si in mod sigur voi umbla la frane mai des ca fostul proprietar, deci le mai misc din cand in cand. Cel mai greu s-a desfacut piulita de la conducta de frana, anyway. M-as concentra mai bine pe tabla si motor, ca acolo sunt semne mai clare de degradare. si c daca , lasi masina la copii, mostenire, e frumos. tomado - ai avut belele pt ca n-ai folosit o inelara nedecalibrata pt aerisitor si cheie de conducte pt teava...si n-ai dat cu diesel inainte... This post has been edited by brown.shark: Feb 13 2011, 10:56 PM |
|
|
![]()
Post
#575
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
si c daca , lasi masina la copii, mostenire, e frumos. Nu vreau sa ajung sa ma injura familia ca le am lasat cu o vechitura cu mega consum si giga impozit ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#576
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
n-o mai da d gard ca soon e tax free...n-ai luat-o tu de fraier....
|
|
|
![]()
Post
#577
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
Mie la e12 mi-a luat o zi sa schimb garniturile la etrierii de pe fata, dar am avut noroc cu conductele ca s-au desfacut usor, la fel si aerisitoarele....
Am dat afara pistoanele blocate cu aer comprimat:) Daca pe cele de pe spate le-ai facut la bordura cu alea de pe fata cred ca e mai greu..... -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#578
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Pana sa ajunga bart cu masina bibelou si tax free, incarunteste ![]() Deh, am folosit ce era mai bun din ce aveam la dispozitie... De dat am dat cu motorina si cu spray degripant dar tot degeaba. Daca ai fi vazut cat chin a fost sa se desfaca ce a mai ramas din teava si aerisitorul in menghina... Erau ruginite in ultimul hal. A fost unul din momentele cand preferam sa nu stiu ce inseamna masina. Mi-e ca facem chat room aici si ne amendeaza bart, mai ales ca e in ograda lui ![]() |
|
|
![]()
Post
#579
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu-i bart d'asta, si oricum mai citeste un coleg, mai invata cva....
|
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
nu-i bart d'asta, si oricum mai citeste un coleg, mai invata cva.... ce parere ai? Bart a dat cu ambraziv fin pe pistonase. e corect? te intreb, pt. ca am citit pe forumul celalat, ca nu se face asa ceva. era un baiat acolo care era impotriva acestui procedeu. cica dauneaza grav. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:19 PM |