![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
Am zis sa imi prezint si eu masina pe forum, este un e30 10/92 la care lucrez de ceva timp.
Am cumparat masina cu motorul stricat, invartise cuzinetii la o biela si l-am refacut complet cat s-a putut sa nu ajungem la sume fabuloase. Piese noi : segmenti, cuzineti biela + palier, set garnituri, prezoane chiulasa, kit ambreiaj, kit distributie, radiator racire. Piese sh : arbore cotit std + biela, cap inalta presiune po mpa injectie tds(masina nu pornea dupa ce se incalzea motorul),turbina + galerie evacuare e28 524td (ceva mai mare decat turbina de e30 + ca turbina de pe masina avea axul rupt si ungerea anulata ) Mai am de rezolvat la ea cateva probleme cu rugina, suport cric stanga fata si ceva pe la incuietoarea portbagajului. De cateva zile lucrez la instalatia electrica a masinii de care sincer m-am cam saturat. O parte din dotarile masinii ce tin de partea electrica : Abs, A/C, OBC, pilot automat, 4 geamuri electrice, incalzire in scaune + banchete, alarma BMW + inchidere, radiocasetofon BMW Reverse RDS. Pt toate am folosit doar instalatii originale E30 si totul s-a conectat fara 1cm de fir neoriginal . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 04:26 AM |