![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#921
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Depinde de care feeling iti place. De exemplu, la E36 BMW a facut mult sa nu mai scape spatele asa usor, fata de E30. Tehnic e un progres, practic feeling legat de stabilitate e superior in curbe in acceleratie. Practic, sunt oameni care prefer E30 tocmai pentru comportamentul lui.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#922
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Pai tocmai asta ziceam. Sunt oameni si oameni
![]() Nu poti afirma ca "feeling" e mai bun pe o masina. E ceva subiectiv. Unora le place jazz-ul. Altora nu. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#923
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
scoate si E36 si E46 spatele afara stati linistiti ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#924
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
pai parca e un coleg de aici sau de dincolo. |
|
|
![]()
Post
#925
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu recunosc masina...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#926
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Vezi, depinde cum privesti lucrurile. Daca accepti faptul ca sunt oameni si oameni sau nu ![]() Stii vorba aia: fiecare cu ce-i place ![]() Sincer acu, n-am condus nici F1 nici Veyron. Dar m-am simtit mai bine intr-un renault chamade din 94 decat in e46-le meu. Iar chamade-ul avea mai putini cai si mai putine kg decat masina mea. E doar o chestie de cum privesti lucrurile. Masinile intr'adevar au evoluat, dar asta nu inseamna ca "feeling"-ul e superior, daca nu asta vrei de la o masina. Păi da, accept asta, adică sunt oameni care-şi permit anumite maşini şi oameni care nu-şi permit anumite maşini şi preferă să se mintă singuri că acele maşini sunt mai naşpa. Eu aşa văd lucrurile. Cei care sunt īntr-adevăr pasionaţi apreciază şi maşinile vechi şi maşinile noi, īnsă cei care se scandalizează pentru că maşinile moderne au ABS şi sisteme de control al tracţiunii sunt ca īn fabula cu vulpea şi strugurii. De exemplu, mie mi-ar plăcea să am un garaj imens, să am şi un E30 impecabil dar şi un M3 E92 sau un seria 6, la fel şi ultimul tip de Z4 dar şi un 507. Pe lāngă multe alte maşini. ![]() Pot accepta faptul că ai dreptate īntr-o oarecare măsură, adică există şi oameni nebuni care au o obsesie pentru o anumită maşină dintr-o anumită epocă, īnsă ăia sunt un pic dereglaţi. ![]() E adevărat că o maşină veche īşi arată sportivitatea īntr-un mod mai evident, īnsă acest lucru nu este pozitiv sau negativ, este un detaliu printre multe altele. Insonorizarea mai proastă şi lipsa electronicii te fac să crezi că eşti un şofer mai bun, īnsă īn realitate este vorba de un comportament mai slab, o maşină mai greu de controlat decāt una modernă şi un confort mai scăzut. This post has been edited by Ciupanezu: Nov 22 2010, 11:00 PM |
|
|
![]()
Post
#927
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#928
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Un Renault Laguna I, motor de 2000 cmc.
Īnsă am condus multe maşini. Īn afară de E39 mai am acces la 2 maşini, un Golf 5 2.0tdi şi un Fiat Bravo 1.9 Multijet de 150 cp, tata a mai avut un S320cdi pe care l-am mai condus. Am condus şi maşini vechi, ştiu că au un farmec aparte. This post has been edited by Ciupanezu: Nov 22 2010, 11:35 PM |
|
|
![]()
Post
#929
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ok. tu ai dreptatea ta , pt ca pleci de la un bagaj de cunostinte si practica diferit de al meu.
eu am dreptatea mea pt ca evaluez o masina altfel, am alta scara a valorilor. de exemplu, daca un amic ma roaga sa merg cu el sa-si aleaga o masina si se uita dupa anul de fabricatie, nu dupa starea reala a masinii, m-a pierdut, alegerea il priveste, n-am de ce sa mai deschid gura sa-l lamuresc. |
|
|
![]()
Post
#930
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nici pe mine nu mă interesează anul maşinii ci starea ei tehnică şi optică, cei care īşi aleg maşina după anul fabricaţiei şi numărul de km sunt nişte cocalari. O maşină mai nouă nu e neapărat mai bună, la fel cum nici una cu km mai mulţi nu e neapărat mai proastă. O maşină īntreţinută de 200 000 km poate fi īn stare tehnică mult mai bună decāt una de 50 000 km dar de care şi-a bătut joc un cretin. Să-ţi dau un exemplu ca să mă īnţelegi mai bine. De exemplu, un versus īntre primul 911 Turbo şi ultimul model, adică 997. Primul e foarte frumos, valorează mulţi bani dacă ai unul īntr-o stare foarte bună, sunt sigur că e foarte mişto ca maşină, īnsă eu l-aş prefera pe cel mai nou dacă ar trebui să aleg īntre cele două. Cel nou poate fi condus rapid īn condiţii de siguranţă, e mai confortabil, mai performant, mai rapid. E adevărat că cel vechi este mai rar şi īntr-adevăr mi-ar plăcea să am unul, īnsă dacă nu-mi permit să am ambele modele, īl prefer pe cel nou pentru că este mai practic. ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Nov 23 2010, 12:01 AM |
|
|
![]()
Post
#931
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
greu de descris ce gust amar am avut azi cand am condus un e34
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#932
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
adk d c ?
|
|
|
![]()
Post
#933
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
asta ma intreb si eu
|
|
|
![]()
Post
#934
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
per total... de la modul in care o conduci la zgomotul motorului (care se auzea grav in interior - era dizal) , cursa pedalelor (mai ales a ambreiajului), pozitia volanului - rotatiile volanului... tot tot tot, mi-a dat senzatia de masina veche. hai acum o sa-mi spuneti toti ca m-am stricat ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#935
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ori era cam cazanel, ori, cu parere de rau, se cheama c-ai imbatranit.
|
|
|
![]()
Post
#936
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu te-ai stricat, si eu am condus un E30 zilele trecute, unul care e un soi de legenda in Iasi, dar care-mi pare rau sa o spun, e o caruta comparat cu caruta mea
![]() Singurul care as vrea sa-l conduc dar n-am avut ocazia e a lui Shark. E singurul pe aici care-l stiu in stare buna. Sunt curios cum ar fi senzatia comparat cu ce-mi aduc eu aminte de la ursii mei. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#937
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu neaparat ca era cazan, nu m-am legat de partea tehnica, vorbesc per total, pozitia la volan, manevrabilitate, senzatii, design, etc.
![]() probabil ca am imbatranit ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#938
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
si pt ca E46 e mai mica, E34 e mai barca, spre vapor(E32), E34 e mai barbateasca, E46 impaca si capra si varza, mai rar fete / femei sa se dea cu E34, dar la E46 n-am auzit comentarii |
|
|
![]()
Post
#939
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
senzatia de masina veche o ai clar, dupa ce ai mers mult cu una noua.
Si eu cand ma urc in E28 dupa mult timp in toyota ma simt putin ciudat, e un mic efort de adaptare. Dar apoi e o placere. Dar nici revenirea la toyota nu-mi displace dupa ce merg o vreme cu E28, ca pare mai usor de condus. Ca nu vezi unde mergi si unde te afli e alta mancare de peste, ideea e ca mergi usor ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#940
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
in masina veche simti si strada si cotetul, in astea noi simti doar ce te lasa ele sa simti , partea proasta ca se mai intampla sa nu inteleaga bine ce le pui sa faca...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 12:46 AM |