![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#901
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
...ti-ar fi buna....mie...
![]() ce an de fabricatie ii dai ? |
|
|
![]()
Post
#902
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Nasul aduce intr-o oarecare masura cu cel de pe e23/e24
Capota se ridica la fel cum se ridica la e23/e24 Farurile sunt de e21/e12 Design-ul stergatoarelor sunt de e21/e12 facelift 1980 estimez eu, si totodata trebuie sa spun ca mi se pare urata. ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#903
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Bai sigur e anii '70. Cam asa erau liniile sportivelor pe atunci. Remember DeTomaso? Totusi ceva imi da cu virgula. Ce propulsor are? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#904
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
69. n-ai gusturi rele deloc...
|
|
|
![]()
Post
#905
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Ah, la naiba, am uitat de e3/e9. Acum mi-a venit in cap ca masina aia e practic un e3 modificat.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#906
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
...si asta o fi urat... scuze, replica era pt poza asta d mai jos. acunm sper sa nu inteleaga cineva ca am spus ca ar fi glas urat. [attachment=32668:alt_cotet_3.jpg] toate ca toate.. culoarea m-a dat pe spate ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#907
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
05aBi = farurile / tot ansamblul de stergatoare, semnalele de pe aripi fata sunt italienesti.
|
|
|
![]()
Post
#908
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Eram sigur ca-mi da ceva cu virgula
![]() Si da, masinile alea erau ceva deosebit, si-au fost multe in perioada aia care au devenit legende, cel putin pentru anii '80. Cu modelele astea am crescut, e si normal sa-mi placa ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#909
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
aia perioada de masini, nu azi, toate la fel
ca sa nu mai discutam ca fetele erau naturals, pantofii de piele 100% si benzina cam moka fata de azi... This post has been edited by brown.shark: Nov 22 2010, 01:51 AM |
|
|
![]()
Post
#910
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Yup, the golden age. Ultimul supercar din era asta de aur mi se pare una foarte intarziata, McLaren F1. E ca un ceva foarte modern dar cu influente vechi si... practic e inginerie bruta. Poate ultimul supercar pentru puristi. Ceva cu care poti sa te simti conectat, nu pagani zonda sau alte exercitii de vointa. N-o pot compara cu un Corvette sau Mustang, pentru ca Diablo ar fi mai apropiat de design-ul erei. Dar cumva F1 e pentru Testarossa cum a fost Marzal pentru Pantera. Pfuai, prea repede trece timpul si ajungem la din astea: http://www.youtube.com/watch?v=CLGygbCr3sg -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#911
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Yup, the golden age. Ultimul supercar din era asta de aur mi se pare una foarte intarziata, McLaren F1. E ca un ceva foarte modern dar cu influente vechi si... practic e inginerie bruta. Poate ultimul supercar pentru puristi. Ceva cu care poti sa te simti conectat, nu pagani zonda sau alte exercitii de vointa. N-o pot compara cu un Corvette sau Mustang, pentru ca Diablo ar fi mai apropiat de design-ul erei. Dar cumva F1 e pentru Testarossa cum a fost Marzal pentru Pantera. Pfuai, prea repede trece timpul si ajungem la din astea: http://www.youtube.com/watch?v=CLGygbCr3sg McLaren F1 avea motor de M8 putin modificat. ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#912
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Yup, the golden age. Ultimul supercar din era asta de aur mi se pare una foarte intarziata, McLaren F1. E ca un ceva foarte modern dar cu influente vechi si... practic e inginerie bruta. Poate ultimul supercar pentru puristi. Ceva cu care poti sa te simti conectat, nu pagani zonda sau alte exercitii de vointa. N-o pot compara cu un Corvette sau Mustang, pentru ca Diablo ar fi mai apropiat de design-ul erei. Dar cumva F1 e pentru Testarossa cum a fost Marzal pentru Pantera. Pfuai, prea repede trece timpul si ajungem la din astea: http://www.youtube.com/watch?v=CLGygbCr3sg McLaren F1 avea motor de M8 putin modificat. ![]() Trebuie sa te corectez. ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_8_Series Originally envisioned as a Ferrari competitor, only a single prototype BMW M8 was ever produced, equipped with a special 550 bhp (410 kW; 558 PS) version of the S70 engine, essentially a bored out version of the M70 with experimental multi-valve cylinder heads. A common misconception is that this engine powered the McLaren F1. However, when this was suggested to McLaren's designer Gordon Murray, the idea was rejected because the engine was too heavy and long for the McLaren F1. A completely new BMW engine was designed which has a closer resemblance to the later Euro S50B30 BMW M3 engine. This post has been edited by ReLLaXX: Nov 22 2010, 09:53 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#913
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Deci blocul motor de pe McLaren f1 e de fapt un s70 care are la baza design-ul m70, doar ca e mult mai usor, fiind din aluminiu. Iar in locul chiulaselor de m70, au fost puse 2 chiulase de s50b30, motorul avand in total 48 valve, in loc de 24.
Interesant, nu stiam asta. ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#914
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Deci blocul motor de pe McLaren f1 e de fapt un s70 care are la baza design-ul m70, doar ca e mult mai usor, fiind din aluminiu. Iar in locul chiulaselor de m70, au fost puse 2 chiulase de s50b30, motorul avand in total 48 valve, in loc de 24. Interesant, nu stiam asta. ![]() Blocul de pe F1 nu are la baza nici M70 nici S70, referirea era facuta in legatura cu motorul de pe M8. Tot motorul de pe F1 a fost facut de la 0. Ca seamana cu unele de serie de la BMW, asta e altceva. Doar seamana. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#915
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Totul e să ai bani, ai ce cumpăra şi īn ziua de azi.
De fapt, probabil e greu să alegi oferta fiind atāt de variată. |
|
|
![]()
Post
#916
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu-i acelasi feeling, plus ca astazi, cu toate sistemele de asistare electronica a soferului, condusul nu mai e condus.
|
|
|
![]()
Post
#917
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Sistemele de asistare electronică pot fi dezactivate, iar feeling-ul este superior, maşinile au evoluat din aproape orice punct de vedere.
|
|
|
![]()
Post
#918
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bine. |
|
|
![]()
Post
#919
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#920
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
feeling-ul este superior, maşinile au evoluat din aproape orice punct de vedere. Vezi, depinde cum privesti lucrurile. Daca accepti faptul ca sunt oameni si oameni sau nu ![]() Stii vorba aia: fiecare cu ce-i place ![]() Sincer acu, n-am condus nici F1 nici Veyron. Dar m-am simtit mai bine intr-un renault chamade din 94 decat in e46-le meu. Iar chamade-ul avea mai putini cai si mai putine kg decat masina mea. E doar o chestie de cum privesti lucrurile. Masinile intr'adevar au evoluat, dar asta nu inseamna ca "feeling"-ul e superior, daca nu asta vrei de la o masina. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:48 PM |