Sep 16 2009, 12:23 PM
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
are un amic un e36 compact,adus recent
nu i se aprinde nici o lumina la bord cand aprinde pozitiile,decat iluminarea la butonu de lumini care oricum se aprinde cand pui contactul,,, sigurantele sunt la locul lor,sunt bune...mentionez ca nu se aprind nici ceasurile nici la consola nimic... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
|
![]() |
Oct 22 2010, 07:07 PM
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Nu-mi vine sa cred.. si la scrumiera ai probleme!!
Ontopic: Da, am schimbat si nu am avut nicio problema. |
|
|
|
Oct 22 2010, 07:16 PM
Post
#22
|
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Si cum ai procedat?Pt ca firul este scurt si nu te lasa sa fixezi scoclu cu bec acolo,poate ai taiat firul si l-ai prelungit cu alt fir,pt ca daca firul este scurt chiar nu ai cum sa-l fixezi cu mana. |
|
|
|
Oct 22 2010, 07:37 PM
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
daaa.. l-am taiat si am mai pus 2m ca sa ajung cu el si in portbagaj ca ala e ars si mi-e lene sa-l schimb
Nu am facut nimic nene. Tu nu te-ai gandit ca poate la masina ta este taiat? |
|
|
|
Oct 22 2010, 08:23 PM
Post
#24
|
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Nu este taiat,vb foarte serios,am desfacut toata consola aia sa ma uit la el cand am retapitat cotiera cu piele,era intreg,insa firul ajunge exact pana in acel cilindru unde intra soclu,asta nu ar fi o problema,problema este cand desfaci acolo ,vrei sa schimbi becul si e foarte greu sa-l bagi acolo in cilindru,pt. ca pur si simplu nu poti,trebuie sa bagi o tija lata si subtire pe dedasubt ca sa poti impinge acel soclu in cilindrul acela de plastic,este o munca foarte,foarte migaloasa,la tine cum este?ca sa imi fac o ideie,dupa ce desfaci scrumiera,acel soclu poti sa-l tragi afara cu tot cu fir 5-6 cm?daca da atunci te descurci bine,daca nu,te chinui la fel ca mine,si stiu ce spun....Florine.
|
|
|
|
Oct 24 2010, 05:50 PM
Post
#25
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP |
cred ca am rezolvat problema luminilor din bord! 1) am inlocuit butonul de intensitate a becurilor cu unu de pe un e32:D 2) am desfacut butonul pozitii/faza de intalnire si am facut curat in el, l am dat cu spray de contact si deocamdata nu mai e nici o problema Sper sa nu mai am probleme de acum incolo... This post has been edited by Dani88br: Oct 24 2010, 05:52 PM -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th October 2025 - 02:55 AM |