![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Til, nu l-as pune nici macar la portbagaj, pina la "padure"....
This post has been edited by brown.shark: Sep 29 2010, 09:44 AM |
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E din Piteşti īntr-adevăr.
La cāt de mult iubeşte Dacia, ar trebui ăia să-i dea o casă chiar īn uzină. |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Agent de vanzari la showroom Dacia Pitesti ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Eu stiu asa,daca neamtul a facut masini pt. cativa ani si dupa nu la mai interesat ceilalti posesori,trebuie sa faci niste improvizatii,ca ex.,cu silocon mi sa dat doar pe capac culbutori ,capacul de sus desigur si doar la imbinarile acelea,scobiturile sa spun mai bine,acolo mi sa dat cu silicon,atat,pe garnitura nu sa dat cu silicon si nici pe capacul de jos al motorului,eu cred ca sa dus aceasta garnitura in vara asta cand se faceau niste calduri mari de tot la motor,plus ce era afara garnitura sa ingustat,la cealalta nu mi sa dat cu silicon,eu am mai spus-o,cum or avea unii curaj sa faca cerculete drifturi cu e36 in 6 cilindri vara nu inteleg..,bine le pun pe butuci si dupa repara la ele,sa nu-mi zica mie ca rezista la asa ceva.Mai ma gandesc neamtul cand a scos masina asta,nu a dus-o si el pe o pista si a forjat-o la limite sa vada ce cedeaza la ele,da bine atunci noua fiind nu or fi fost probleme,mai ma uit la top gear,pai la m5-ul asta nou a luat-o pilotul lor la incercat pe pista i s-au aprins toate beculetele la bord,iar o alta masina m5 model nou i sa defectat unuia dintre cei 3 care fac emisiunea,pai ori e bmwu ori nu e,hai ca acele m5-uri poate aveau la bord cateva zeci de mii de km,dar si una noua noua daca o supune unui test pe pista pateste ceva,in fine eu nu as lua nici rugat un m5,daca ar fi sa aleg de la bmw 320d e46 facelift,sau un seria z,atat,320d au putut s-o faca fiabila,s-o foloseasca posesorul si al cumparaturi,si la drumuri lungi si s-o hamaleasca prin oras,o masina trebuie sa reziste,sa reziste,sa reziste,aia ca rezista e masina,sa nu-ti faca probleme,noroc ca in ziua de astazi sunt atat de multe marci si concurenta asta in domeniul auto a scos marci super fiabile,la kia da 5 ani garantie,5 ani garantie.....,deci aia se bazeaza pe ce se bazeaza,acum sa vb cu cartile pe fata sa nu o mai dam la ocolite..
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Tu chiar crezi tot ce spui, sau vrei doar sa faci conversatie pe aici ?
Sincer nici tu nu sti ce sa mai crezi despre cea ce vorbesti. |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
ia-ti kia diezel si o sa fii fericit. Nu te mai chinui cu jaful asta de BMW ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
e lume pe aici care da de c** si ursu cu 1.8 carburatie.nu iti trebuie 2.5.daca tu nu stii sa dai o masina de c** sau sa faci cerce cu ea asta e alta treaba.
sunt unii care au masini pe aici si nu au probleme cu ele.mai baga un ban,o mai omoara putin dar nu se vaita ca tine. o tii langa cu cercele tale si cu drifturile......... nu ti-ai lua m5 nici rugat?????hai sa fim seriosi.nu te crede nimeni.toata lumea viseaza asa ceva si tie ti-e greata de ele? facem altceva.vii frumusel in bucuresti.te iau la o plimbare cu cotetul meu de bmw de 24 de ani si dupa imi zici si mie cum ti se pare.saracu de el inca se tine bine.nu are rugina,nu bate,nu troncane,nu papa ulei.SI MAI DA SI CERCE SI FACE SI DRIFURI DACA VREA te astept la o tura. poate se mai aboneaza si alti useri intre timp.si te mai plimbi si tu cu un bembeu moca -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
coman cosmin @ pui pariu ca daca-l sui in masina (evident in portbagaj ca doar nu inauntru), masina nu porneste ?....masina aia a ta chiar are personalitate...nu-i pt carat...
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
se poate
![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
numai ca sa-l lasati sa intre p alee la circ si tot ar trb decontaminat ca un satelit c vine d p marte. |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Da sunt persoane cu e21 e12 si stau sa ma gandesc de unde mai iau ei piese pt asa ceva,e21 doar unu am mai vazut in circulatie aici si parca se dezmembreaza,al conduce un tip mai in varsta,e cracanat rechinul si niste roti subtiri si copt pe la praguri,bine cred ca mai improvizeaza omu,am mai vazut o faza la un mecanic,avea o harca de 1300 ruginita,si eu i-am zis''cum mergi bre' cu harca asta?'',el de colo,''asta?nu as da-o......,sti cum merge?'' eu:''dute bre' de aici cu harca asta,ca mi-ar fi si rusine,asta mai e masina?'' si binenteles discutia a mai continuat putin,e..nu stiu,mai sunt si asfel de persoane care nu realizeaza ce spun.Motoarele din anii '80 de la bmw mi s-au parut si alea complicate la vremea lor,de ex. 1.8 m10,daca vrei sa schimbi un termostat trebuie schimbat cu tot cu suportul lui,daca vrei sa-l scoti din suport,e o munca de-ti vine sa dai foc la masina,sunt multe alte exemple,nu mai vreau sa le enumar,chestia este ca eu vin si cu argumente clare,pt. ca,cunosc aceste motoare si stiu ce spun.Trebuie sa-ti placa mecanica,sa ai timp sa surubaresti si sa-ti placa masinile vechi,pt ca scuzati-ma,cine ar mai merge astazi cu un e23?o masina din '85 care trebuie sa investesti continu,este o masina foarte veche si consumul este mare,cine?extrem de putini,asta am vrut sa spun,daca are cineva pasiune pt asa ceva tot respectul,dar sa nu-mi spuna ca un e23 de ex. este mai confortabil decat ceva dupa anul 2000...,ar exagera rau de tot..... Alo tu unde ai stat pana in momentul asta ? Ai venit dupa alta planeta ? |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Eu am zis de cei care fac cerculete,pe mine nici nu ma intereseaza asa ceva,nici drifturile,pur si simplu nu ma intereseaza,imi place masian cu vana' in ea cand ma grabesc,sa raspunda bine cand apesi acceleratia,si da eu nu vreau un m5,pe cuvantul meu,nu vreau pt ca nu gasesc nimic atragator la asa ceva,chiar vb. serios,150 cp sincer imi sunt de ajuns,daca ma refer la bmw sincer 150 de cp ai vreau pe motorina,trage mult mai spectaculos si frumos,iar de m5 pur si simplu nu ma intereseaza asa ceva,ce-mi ofera masian aia?ca are cateva sute de cp si in afara de asta consum la greu si reparatii la greu,nu-mi trebuie mie asa ceva,mie imi plac masinile fiabile,rezistente,sa se manevreze usor,sa ai optiunea la servo de oras sa se dea usor,finut.Ma uit la asta asa,nu stiu cum sa explic,e bloncoasa asa,si cand schimbi vitezele la turatii mici,se ingatuie un pic de tot ca deh...motorul asta e facut sa-l turezi nene,iar eu merg cu ea la turatii mici,nu-mi place la turatii mari ca e zgomotos,bruiaza,nu,ca stil de mers nu-mi place deloc,pai ce am inebunit la cap sa merg cu el in turatii mari,bruiaza in masina ca deh...astea sunt masinile,face zgomot mult si consuma in plus degeaba,eu v-am spus reusit este 320i facelift motorul de 150cp,ala da,l-au reusit,iar Cosmine....nu mai am incanta sa merg in oldis' din astea,lasa-ma ca sunt satul,mai imi faci si tu oferte din astea,lasa-ma ca imi e lehamite de ele...
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Eu am o intrebare simpla...,sau sa las intrebarea,vreau sa dau un raspuns....,e pacat ca in ziua de astazi cu atata tehnologie si lucruri sofisticate sa te mai ocupi de lucruri simple...,tehnologia inseamna confort,un stil de viata mai bun...,cine vrea intelege ,cine nu...sa ramana asta cu mentalitatea care o are.
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Ramirezz cu chiar ai un BMW, si cand urci in ture chiar " face zgomot "? Daca raspunsul este afirmativ atunci inseamna ca este un BMW. La faza cu M5-ul, cea ce spui tu este dor din auzite de la "mecanici" de doi lei, care nu stiu sa puna o garnitura la loc. Cu masinile old, ti-am mai spus si anterior, daca nu ai avut norocul sa dai de una buna sau macar bunicica asta nu inseamna ca sunt toate la fel. |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Si ce intelegi tu din tehnologia unui e46, 320d de 150 cp ?
Spune-mi concret daca ti se arde o siguranta la masina aia sti unde este tabloul de sigurante ? Sau dai telefon la Asistenta rutiera ? |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Iorgos....da am ''gustat'' ironia...,face zgomot da si pt tine asta e masina da?adica la celelalte dezavantaje nu te uiti,doar ca face zgomot,bruiaza,sunet...nu mai trebuie nimic..dupa tine?of of of.....,ce conceptii,mentalitati,asta este,fieacare cu ale lor.
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Si ce intelegi tu din tehnologia unui e46, 320d de 150 cp ? Spune-mi concret daca ti se arde o siguranta la masina aia sti unde este tabloul de sigurante ? Sau dai telefon la Asistenta rutiera ? Stai sa ne intelegem. La E46 exista si probleme dar si parti bune. Eu merg fara o bucsa la brat pe dreapta si tot ma duce acasa. Cu un M43 nu diesel dar merge. Sigurantele ca sigurantele dar sa vezi ce distractie e sa ajungi la releul de la stergatoare. In fine. ideea e ca am zis pe topicul celalalt ca putem recomanda mecanici buni. Daca el prefera sa plateasca abonament la net decat sa-si aduca masina la starea de plutire e clar ca-i un pusti cretin care n-are ce cauta aici. Io's ai spus ca la primul report dai ban. Eu spun ca ne-am amuzat destul si nu mai e nevoie de report ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Pai eu asta am vrut sa evidentiez ca ni are fiabilitatea pe care o crede el |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
dar sa nu-mi spuna ca un e23 de ex. este mai confortabil decat ceva dupa anul 2000...,ar exagera rau de tot..... Cand ai stat ultima data intr-un e23 ? -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Pai o siguranta nu o fi mare bataie decap ca sa o schimbi.....,cred,dar eu ce am spus mai sus,e o masina fiabila,facuta pt. fiabilitate,facuta sa imbine mai multe,sportivitate,confort,tehnologie,fiabilitate,dovada uite pe strada,sunt oameni la 50-60 de ani care le conduc,de ce?pt ca imbina ce am zis eu mai sus,am mers intr-un e46 din acela,placut,chiar ma impresionat,tu ai o pasiune mai aprte pt. masini foarte vechi,nu toti avem pasiunea asta,daca tie iti place sa te chinui cu piesele,sa umblii atat de mult dupa ele,poate altora nu le place treaba asta,tu esti mecanic poate,ti-o faci tu, ti-o repari,iti place,dar nu condamna si pe altii ca nu are o masina cum ai tu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 06:17 AM |