![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Ok imi cer scuze,am inteles ideia,ok,gata ma retrag,deci sa inteleg ca am o masina buna indiferent ca are 18 ani....,am inteles,va multmuesc frumos si daca mai am vreo problema,o sa va contactez,imi cer scuze fata de adminii acestui site,dar subiectul a deviat din cauza ca pe langa problemele tehnice si alte probleme care sutn in jurul unei asfel de masini,omul mai trebuie si sa se destainuie,offurile,stresul care mi-l provoaca uneori trebuie sa mi-l descarc,undeva unde sunt persoane care ma inteleg,daca forumul nu are o sectiune speciala in care sa ne vaitam cei dezamagiti?ar trebuii sa tina cont,sa faca si un topic special de asa ceva,ok,imi pare bine ca am mai readus masina asta in stadiul de a ma deplasa cu ea,sper sa mai ma tina garnitura ca,..... sincer chiar ca nu mai am chef sa ma ocup de ea,o las in parcare si pun prelata,nu as mai putea sa ma ocup de alta problema tehnica,sa-mi dea timp sa ma refac,va salut.
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
DACA SE LASA CU JIGNIRI ASTEPT DOAR UN !REPORT SA INCEP SA DAU CONCEDII
![]() asta pt ca nu stau sa citesc toate posturile -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Stai linistit nu se lasa cu nici o jignire........,doar ca unii spun lucruri tottal eronate,nu ma refer aici la sfaturi de mecanica,ma refer asa ca,conceptii,ideii..... |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ok, " doar ca unii spun lucruri tottal eronate,nu ma refer aici la sfaturi de mecanica,ma refer asa ca,conceptii,ideii..... " da-ne un exemplu...nu-i pb, eu nu ma supar, daca e cva de invatat invat d la oricine...
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
domne nu ma pot abtine sa nu remarc ca omul nu se da batut si isi sustine opiniile. bravo. alti useri ar fi abordat altfel problema avand in vedere ce replici ai primit. totusi esti ok. ai niste pareri diferite de ale noastre dar tii la ele si nu le aperi apeland la jigniri. inca un bravo. ia-o incet si ai sa descoperi ca bmw-urile indiferent de varsta sunt niste masini bune iar pe forumul asta sunt pasionati de bmw si nu din cei care se inscriu doar ca sa se dea mari.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca si-ar putea invinge fobia de bmw vechi... |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu īl īnţeleg.
A avut 2 BMW-uri vechi, ambele au avut probleme, nu realizează īncă faptul că o maşină veche necesită o investiţie destul de mare ca s-o aduci la linia de plutire, mai ales dacă cei de dinainte şi-au bătut joc. Are aşteptări prea mari, asta e problema īn primul rānd. |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Trebuie multa rabdare. Daca iei o masina care nu a fost intretinuta corespunzator, incep sa pice toate pe rand. Dar daca o repari cum trebuie, obtii o masina buna, fiabila. Nu poate avea o infinitate de probleme.
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
cateodata iti vine sa spui''o duc la fier vechi si gata'',asa imi vine mie mereu sa spun cand am cate o problema care ma agaseaza,imi ia din timp,ma supune stresului,unui stres insuportabil pt mine,pt ca exista stres suportabil.... Daca te punem in papucii Interceptorului o zi, oare ce se intampla? ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Si eu am avut perioade cand vroiam sa ii dau foc de nervi, dar cand ii vedeam moaca suparata in parcare si il luam la o plimbare si auzeam sunetul frumos de 6 cilindrii, imi treceau toate... -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
6 cilindri.
Cilindrii se foloseste cand spui ceva gen: cilindrii 3 si 5 au cedat. Adica i-ul se pune cand articulezi. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Nu,ca sunt invatat cu persoanele care nu mai au argumente se leaga de gramatica,nu mai au pur si simplu argumente si se leaga de asa ceva,ca sa nu spuna ca nu a zis nimic,e o chestie tipica....,referitor la masini,ce sa mai spun,suntem intr-o continua alergatura in ziua de astazi,oamenii sunt destul de ocupati,de ex. astazi m-am intalnit cu un amic,si-a luat logan in leasing,avea o problema cu asigurarile si m-am intalnit cu el sa discutam despre rezolvarea acestei probleme,el este privatizat,este in alergatura si a zis ca e foarte multumit,nu are treaba,se serveste de masina la orice ora,nu-l intereseaza pe el de mecanici,piese,chesti de genul asta,astea sunt inexistente pt. el si pt multi ca el,doar pt strop gel ridica capota atat,e si asta am vrut eu sa pun in evidenta,ca prin aceste exemple concludente sa ma fac inteles.Normal ca acum exista si oameni habotnici,nu ai scoti din ale lor,de ex. sa-l vad pe acest amic cu un e36 sedan,pai cred ca ar fi dasalata,pusa pe butuci intr-o saptamana,la modul cum ar exploata-o,nu mai vb aici de celelalte modele mai vechi.Si eu,incerc sa ma folosesc de aceasta masina care o am cat se poate de mult,chiar daca e veche,sunt unii cu e36 pe aici,ai vad fumeaza in ele,odata am vazut intr-o asfel de masina scrumiera era plina cu varf de tigari,adica ce vreau sa evidentiez,nu ca fumatul e o grozavie,dar ca aceia se folosesc de ele.Mai am un amic,spala la spalatorie masina zilnic,exteriorul,eu nu am mai sapalat-o la exterior de un an de zile,interiorul da,ok e necesar,dar la exterior nu am de ce s-o spal,nu am o scumpitate de masina sa zici ca trebuie fatuita,aranjata,hai un motor,spalat,curatat ca sa nu-ti fie sila sa inlocuiesti ceva pe acolo,dar asa sa o spal la exterior..,concluzia este,in ziua de astazi sunt prea multe de facut decat sa fim scalavii unei masini,asta vreau sa intelege-ti,ce nu am inteles la aceste bmwuri de ce le-o fi facut atat de complicate,nu stiu,ma uita la unii cu opel vectra a,tarabe si alea dar trag pe ele continu si culmea,le merg motoarele.Si mai e o chestie,sa zicem ca luam una intretinuta,eu trebuia sa o intretin al fel cum a intretinut-o fostul proprietar,ca daca nu,devenea o taraba,adica indiferent ca-mi placea sau nu,in fiecare zi trebuia sa robotesc la ea ca sa nu-mi pice ceva,pai scuzati-ma...e prea scurta viata sa stau toata ziua si sa intretin o masina,va multumesc pt intelegere. |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
ma noi am inteles ce vrei tu sa ne transmiti, inclusiv ca ai hobby-ul de a ..69ute lumea la cap. noi avem ca hobby aceasta marca.
nu inteleg cu ce te deranjeaza pe tine acest lucru. oricat ne am bate noi capul cu tine nu o sa reusim sa te facem sa intelegi ce inseamna bmw(virgula) si nici tu pe noi ce inseamna din punctul tau de vedere ![]() cred ca cel mai ok ar fi sa te lasam sa vorbesti singur aici si sa nu ti mai raspunda nimeni. in acet fel sunt sigur ca ai sfarsi cu aberatiile(punct) -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am trait s-o aud si pe-asta, BMW e masina complicata.
complicata o fi pisica ![]() Altfel, iti dau dreptate in legatura cu masina practica vs masina care te unge la inima. Si-ti dau dreptate cand spui ca bmw-ul tau e o masina complicata. Avensis-ul fabricat 2008 e mai putin smart la multe chestii decat ea. De fapt ii lipsesc niste chestii pe care le am pana si pe E28 ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Da sunt persoane cu e21 e12 si stau sa ma gandesc de unde mai iau ei piese pt asa ceva,e21 doar unu am mai vazut in circulatie aici si parca se dezmembreaza,al conduce un tip mai in varsta,e cracanat rechinul si niste roti subtiri si copt pe la praguri,bine cred ca mai improvizeaza omu,am mai vazut o faza la un mecanic,avea o harca de 1300 ruginita,si eu i-am zis''cum mergi bre' cu harca asta?'',el de colo,''asta?nu as da-o......,sti cum merge?'' eu:''dute bre' de aici cu harca asta,ca mi-ar fi si rusine,asta mai e masina?'' si binenteles discutia a mai continuat putin,e..nu stiu,mai sunt si asfel de persoane care nu realizeaza ce spun.Motoarele din anii '80 de la bmw mi s-au parut si alea complicate la vremea lor,de ex. 1.8 m10,daca vrei sa schimbi un termostat trebuie schimbat cu tot cu suportul lui,daca vrei sa-l scoti din suport,e o munca de-ti vine sa dai foc la masina,sunt multe alte exemple,nu mai vreau sa le enumar,chestia este ca eu vin si cu argumente clare,pt. ca,cunosc aceste motoare si stiu ce spun.Trebuie sa-ti placa mecanica,sa ai timp sa surubaresti si sa-ti placa masinile vechi,pt ca scuzati-ma,cine ar mai merge astazi cu un e23?o masina din '85 care trebuie sa investesti continu,este o masina foarte veche si consumul este mare,cine?extrem de putini,asta am vrut sa spun,daca are cineva pasiune pt asa ceva tot respectul,dar sa nu-mi spuna ca un e23 de ex. este mai confortabil decat ceva dupa anul 2000...,ar exagera rau de tot.....
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
indicator nivel ulei Pai si ce? Bagi ochiu' pe joja si aia e ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
sincer, cred ca nici n-ai mers ever cu e23. si nici nu vad vreun posesor de e23 sa faca asa pomana inutila..."margaritas ante porcas"
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
dar sa nu-mi spuna ca un e23 de ex. este mai confortabil decat ceva dupa anul 2000...,ar exagera rau de tot..... Si eu as fi tentat sa spun ca masinile noi sunt mai comfortabile. Da, au un plus de comfort pentru felul in care te tin scaunele, in comparatie cu scaunele uzate de rechin. Dar, dupa ultimele experiente (o contributie semnificativa la ultimele doua crize de stomac o pun pe seama toyotei) pot spune cu mana pe inima: E28 e mai comfortabil decat kkt-ul cu aspiratii de limuzina, numit avensis (la stabilitate E28 si avensis sunt la fel). Sa vezi cum danseaza toyota ca o masina mica pe denivelari aproape ca te da cu capul de stalpi, pe cand in E28 (am suspensie noua) aproape ca nu le simti. Am mers si eu 535 M-technik, avea suspensie noua sport, cu toate ca era destul de dura, tot mai bine e cu aia decat cu avensis. Pluteam pe piatra cubica denivelata de la aviatorilor. De E23 ce sa mai zic, e peste E28. Vorba lui shark, nu te-ai plimbat cu asa ceva. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 07:14 AM |