![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Am spus fiecare cu parerile lor,daca cineva in ziua de astazi vrea sa-si ocupe timpul surubarind,e treaba lui,insa in ziua de astazi sunt multe alte de facut mai interesante,placute,decat sa ma ocup de restaurarea unei masini.Unele greseli,erori s-au facut,chiar crede-ti ca sunt perfecte la motoarele vechi?Daca erau perfecte nu mai exista evolutie,apropo,inca nu mi-a raspuns nimeni de ce au trebuit sa faca 2 ''scobituri'' in zona din spate a capacului culbutori si binenteles si garnitura in acea zona a trebuit facuta dupa forma capacului,banuiesc ca sa aibe pe unde ceda,daca se stia ca se fac temperaturi mari acolo de ce capacul nu la facut mai ingust si normal ca atunci garnitura se fixa mai sus,nu mai era expusa caldurii asa mult,acum s-o luam logic,nu?nu trebuie sa ne bazam ca a stiut neamtu ce sa faca,tot om este pana la urma,eu nu mai vreau sa discut de modelele de bmw de la e36 in jos,pt ca nu are sens.Cand a fost treaba cu taxa in 2008,majoritatea care au avut e30 le-au dat,ca sa ia e36,desigur si aia era o vechitura,dar mult mai avansata decat e30,mai inchegata si normal ca a preferat asa ceva,acum normal ca vrem ceva mai nou,aspiram la ceva mai bun.In momentul de fata o masina buna de la bmw este e46 320d facelift 150cp,o masina fiabila,are si putere,confortabila,raspunde bine la viteze mici,este o masina practica,cu toate ca pe an ce trece va deveni si ea cum devin si astea care le avem,sau sa zic ,o am...,sa nu mai pun la domeniu general sa zica unii si altii......,nu trebuie sa plecam pe ideia,''ei lasa ca neamtu a stiu ce face',raman la ideia ca s-au gandit doar la primul client,sa fie buna primii ani masina,dupa...nu mai conteaza,nu ne intereseaza,cam ceva de genu a fost ideia...
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Pana la urma sti care este problema celor ca tine ?
Au uitat de unde au plecat si nu mai vor auda de nimeni si de nimic. Eu unul nu te mai stresez, pentru ca am vazut ca orice alte pareri, nici macar nu ai vrut sa le auzi. Asa ca " VAYA CON DIOS". |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
S-ar parea ca am avut dreptate: "pentru ca El mi-a vorbit si a zis ca El ne iubeste, ca El va fi tot timpul cu noi, cu toti oamenii . Si ca eu trebuie sa vestesc lumii poruncile Lui, ca El sa poata intra in inimile oamenilor care stau in fata calculatorului si ma urmaresc. Unii oameni mi-au spus ca pupau monitorul cand ma vedeau...“ PS: WTF ?! PS2: da... da... "VAYA CON DIOS"! This post has been edited by MAD520: Sep 24 2010, 04:29 PM -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Salut ,baieti nu ma luati in nume de rau,acum 6 ani eram foarte pasionat de aceasta marca,erau si vremurile atunci,e34,e30..,e28,tin minte cum aducea cineva cate un urs de ex. la dezmembrat eram calare,al bucataleam,unu lua un volanul,altul scaunele,etc,iar aceast forum este mai mult pt. nostalgici,pt. pasionati de bmw old si sincer apreciez vointa intretinerii unui e28,e23,e21,e12 nu mai zic de e24 care....ca rara precum dintii de rata,numai stresul si alergatul dupa piese sh e o munca titanica pt ca majoritatea magazinelor auto nu mai aduc piese asa vechi si de aceia e atat de munca,vreo 2 tipi de aici au e12,deci....e foarte greu,insa cu timpul am devenit mai pragmatic,nu mai imi plac masinile astea,imi plac masinile astea care se ''misca'' usor,servo sa mearga super bine,confortabile,silentioase,de la bmw mai vechi asa as mai lua un z3, sigur normal si un z4,insa m-ar incanta mult un 320d facelift e46(ultimile 2 nu le putem incadra deocamdata la vechi),cam astea ar fi de la bmw,ramane-ti alaturi de mine pt ca inca mai am masina:)....,observ ca nu mai da ulei pe la garnitura dar inca sunt panicat.....
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
De ce ai mai risca sa iei un alt bmw daca nu-s bune? Teoria de fond nu e ca neamtu' e paralel cu tehnica?
Presupunand ca ti-ai permite, un Logan 1.5dci nou ar fi ideal pt tine. Are servo, iti da si o usoara senzatie ca se misca si din economia la combustibil poti pune deoparte pentru plata reviziilor. Ce-ti poti dori mai mult? |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Am zis asa,daca ar mai fi sa aleg de la bmw,z3,z4 si e46 320d facelift si Loganelul,merge de rupe,sa nu mai fim va rog carcotasi,taximetristi cu sute de mii km pot confirma asta. |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am zis asa,daca ar mai fi sa aleg de la bmw,z3,z4 si e46 320d facelift si Loganelul,merge de rupe,sa nu mai fim va rog carcotasi,taximetristi cu sute de mii km pot confirma asta. Confirma, dar trebuie vorbit mai tare in asa masina, scartaie din toate incheieturile. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Si totusi e o Dacie...Arata ca un bostan
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am zis asa,daca ar mai fi sa aleg de la bmw,z3,z4 si e46 320d facelift si Loganelul,merge de rupe,sa nu mai fim va rog carcotasi,taximetristi cu sute de mii km pot confirma asta. Totusi nu e clar din exprimarea ta: ce ai alege? Ca ai zis "daca ar fi sa aleg intre ... si Loganelul' si apoi spui ca merge de rupe, dar nu apui ce ai alege. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
...nu-i clar ca logan ?....il ajuta si fat,a.....
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Va rog eu hai sa nu mai fim carcotasi,totusi...e o masina apreciata si in tarile occidentale datorita fiabilitatii,nu o avea ia masaj in scaune,in tetiere,scrumiere cu lumini...(sa schimbam becurile din cand in cand si complicate de mai bine nu mai fumezi,folosesti geamul pt scrum),hai sa schimbam subiectul,va multumesc mult,si apropo nu prea mai miroase a ulei ars...sa fie oare cu succes pusa garnitura?ar fi chiar o minune..desi inca mai ma astept la surprize neplacute.....huh...,huh....
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Va rog eu hai sa nu mai fim carcotasi,totusi...e o masina apreciata si in tarile occidentale datorita fiabilitatii,nu o avea ia masaj in scaune,in tetiere,scrumiere cu lumini...(sa schimbam becurile din cand in cand si complicate de mai bine nu mai fumezi,folosesti geamul pt scrum),hai sa schimbam subiectul,va multumesc mult,si apropo nu prea mai miroase a ulei ars...sa fie oare cu succes pusa garnitura?ar fi chiar o minune..desi inca mai ma astept la surprize neplacute.....huh...,huh.... Este apreciat in occident pentru ca e ieftin, atat. Acolo mai mult ca in Romania sunt oameni care caut o metoda cat mai ieftina de mers de la A la B. Romani, pentru ca nu au drumuri pentru de mers la A la B, isi iau masini scumpe, macar arate bine in parcare si te dai in gropile cu stil. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Corect, e apreciat ca are volum mare in comparatie cu un Polo sau alte piticanii la categoria aceea de pret... -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
E o masina fiabila,confortabila,silentioasa,merge foarte frumos,mie imi place,este reszistenta pt drumurile noastre,este inaltuta,se conduce foarte frumos,cutia unge,vitezele intra cu mare precizie,e ok masina,dar acum deh...romanul mai e si snob,cum am spus mai sus un pic,dar plateste cu varf si indesat snobismul asta,prin stres,nervi,bani dar deh.....orice are pretul lui,sunt oamenicu functii care prefera o asfel de masina,la veniturile lor crede-ti ca nu si-ar putea lua cateva bmwuri sh?ba da dar nu doresc asta,omu vrea sa se deplaseze fara probleme de la a-b,nu ca stai ca nu mai merge un far,aoleo curge ulei,oleao troncane,aoleo creste apa,in general oamenii in ziua de astazi sunt ocupati,nu mai vor sa piarda timpul cu asfel de probleme,apropo este un baiat de aici are un urs nonfacelift la avatar,mai am niste piese pe aici,ceas de bord care arata ora cu limbi,plasticaraia,aveam si un debitmetru de m40 1.8,carcasa filtru de aer m40 1.8,alea cred ca le-am dus pe la tara,daca are cineva nevoie sa-mi dea un semn,le dau asa.
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Fiabila, o fii, daca faci maxim 10mii km pe an, confortabila nu cred chiar sunt proaste scaunele dupa un drum de 300km te dor picioarele si spatele, atata ca ai spatiu in ea, e ca un dulap plutitor, rezistenta e ca e noua dar dupa 3 ani dupa ce iese din garantie sa vezi cum incepe sa bata...am observat ca romanul pe langa ca e plangacios cand da de greu mai e si barfitor si mistocar sa nu zic altfel, daca este unu ce are o pasiune un hobby trebuie sa rada ca el, ca o fii masini, timbre, tablouri etc... noi ceilalti care preferam sa schimbam ceva la masina decat sa ne plimbam curul prin mall-uri sau la cafele in petrom-uri suntem considerati snobi, nu inteleg care e problema altuia ce fac eu cu banii, atata timp cat nu fur si ii castig prin munca mea prefer sa ii stric pe ce vreau eu, nu pe revizii la dacia renault, daca mie imi place sa ii stric pe o masina veche care imi place si ma simt bine in ea, prefer sa fac o plimbare in bmwul meu decat sa ma plimb intr-un bostan dulap sau ce o fi Loganul, chiar daca ies mai scump... nu inteleg care e problema altuia ca doar nu le-am cerut lor bani de benzina si de piese si in general cand sunt intrebat de ce imi place sa merg cu o masina ce consuma 15 in oras le raspund Pt ca imi permit...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Va rog eu hai sa nu mai fim carcotasi,totusi...e o masina apreciata si in tarile occidentale datorita fiabilitatii,nu o avea ia masaj in scaune,in tetiere,scrumiere cu lumini...(sa schimbam becurile din cand in cand si complicate de mai bine nu mai fumezi,folosesti geamul pt scrum),hai sa schimbam subiectul,va multumesc mult,si apropo nu prea mai miroase a ulei ars...sa fie oare cu succes pusa garnitura?ar fi chiar o minune..desi inca mai ma astept la surprize neplacute.....huh...,huh.... ...sau poate mecanicul s-a saturat sa t vada si n-a mai pus ulei....deci nu mai are c sa miroasa. iar despre logan....lasa-ne, E UN COTET !!! n-ai vrea tu sa t duci p forum la loganisti si sa-i disperi si p ei ??? This post has been edited by brown.shark: Sep 25 2010, 05:31 PM |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Da mai Adriane,dar nu mai sunt vremurile sa ne pierdem asa timpul ca acum 30 de ani ,nostalgia de alta data,suna-i mecanicul Marin,te duce-ai la curte la el sau venea la bloc si se incepea lucru la masina,parca era o moda atunci,acum vremurile sunt altele,tehnologie,totul modern,din ce in ce mai modern,uite vb. astazi cu un vecin,are un ford fiesta din 2008,il da lui fisa si a zis ca el ia una noua ca nu se mai renteaza masina second,ca are garantie 3-5 ani de zile nu ai treaba cu ea si ca el gandesc multi,poate majoritatea,este treaba ta ce faci cu masina ta,e30 320i(motronic sau jetronic) nonfacelift...,nonfacelift...,apropo nu mi-au placut niciodata barile nichelate si cauciucul acela care nu sta niciodata etans pe bara,prins in partile leterale ale barilor de ''mustatile'' alea de plastic,si nichelul acela de pe bandouri,eu am avut facelift '88 e30 coupe,imi aduci aminte de acele vremuri,au fost si au apus.Ce sa zic sunt in timpul vitezei al tehnologiei in total progres si rapid,nu mai e timp de clasic.Apropo de ulei,Shark i-am dat si o ''vitamina'' dupa ce i-am pus garnitura,un anume tratament motor:),adica a fost si ca o completare la uleiul pirdut..,nu ca as fi pierdut mult,dar asa...,momentan nu mai face figuri,nu pot sa stau relaxat ca este imprevizibila dar...am icneput sa ma folosesc de ea ca inainte,sper,sper sa ma tina inc aun an aceasta garnitura,as zice mersy...pt motoarele astea,nu am pretentia la mai mult....,a si inc aceva tot nu mi sa raspuns,nemtii de ace au facut scobiturile alea in spate la m50 b2.0 ?nu stie nimeni..,ei bine eu stiu,de fitza..... ![]() |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Imi plac masinile vechi cromate, stralucitoare, as vrea sa il vezi al meu cat e de perfect la elemente, nu lipseste nimic...Imi plac mai mult ursii cromati decat cei facelift cu elemente de plastic...e mai clasic cel cromat si mai rar
![]() La mine nu e nostalgie, imi place sa mesteresc la el in timpul liber si am inceput sa ii invat toate problemele si fitzele si sa le rezolv treptat...E o masina fiabila, ce am schimbat, reparat nu s-a mai stricat de cand am masina, am luat masina in stare perfecta mecanic si nu am avut treaba cu directia cu suspensia pana acum...decat ca am schimbat caseta de directie, in rest ulei si benzina...si anul asta am refacut motorul si dupa un drum de 3000km vara asta sunt multumit de el si de consum si de performante( Vmax pe autostrada spre mare 210 cu 4 oameni si bagaje, consum mediu pe cei 3000km 8,5, si nu am mers ca pensionarii unde a fost loc i-am dat de io sarit fulgii)...nu mai vreau alta masina...Cu serviciul fac fiecare luna 2000-3000km cu fiaturi si forduri si nu-mi dau nici o senzatie decat de teama, nu au nici una franele si stabilitatea bmwului...nu sunt un incuiat mintal, nu am condus la viata mea doar dacie si apoi bmw...mi-au trecut multe masini prin mana mai noi mai vechi pana sa ajung la ce imi doream demult si mam oprit aici... Pe viitor cand voi avea o familie imi voi lua un E39...e ultimul model de BMW neplasticat si care arata frumos, de acolo s-au stricat bmwurile, desi voi pastra si ursul pt plimbari... This post has been edited by Adrian Pintea: Sep 26 2010, 10:58 PM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bogdyy @ daca nu ti-ai dat seama singur, nu s-a deranjat nimeni sa-ti rapunda pt ca era inutil....tot nu pricepeai. as intelege sa ceri explicatii daca ai fi pus poze, intrebari corect scrise si pertinente, daca ti-ai fi schimbat singur a 2-a ora garnitura....chiar ma mir ca nu-ti dau colegii ban ca ocupi locul geaba p forum.
This post has been edited by brown.shark: Sep 26 2010, 11:43 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th September 2025 - 12:02 AM |