![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Da ce sa-t spun,cativa se simt cu musca pe caciula,ma cei care nu se simt in largul lor,va analizati ce spune-ti?pe bune acum,ce vreti sa demonstrati ca niste masini de 20 si ceva de ani sunt bune?pai daca ar fi asa bune ai vedea pe strada in fiecare zi,trebuie sa intelege-ti ca exista persoane care nu le place sa surubareasca,sa schimbe o gramada de piese la ele,sau exista o limita,atunci cand ti se ia,cum poate sa-mi spuna cineva de aici ca e30 este o masina fiabila in prezent ca si cum nu as sti cu ce se mananca treaba asta si in plus.... in acea perioada erau mai multe si era de lucru mereu la ele,tin minte in acel timp,as luase un tip un e30 coupe nonfacelift m10 motor(motorul ala care se misca cand e pornit cum se misca motoarele alea de taiat lemne),ca aia a fost luata de la un mos,ca nu stiu ce,la scurt timp sa rupt o bucatica din podea,intra apa,tot la scurt timp termostatul,dupa ambreiajul,el tot imi spunea in acea perioada ca nu o alerg,ca nu stiu ce,ai raspundeam logic ca nu vreau sa stau cu vaselina pe maini dupa....,gandire limitata avand nu a inteles,ca atat era intelectul,atat al ducea minte.Intr-o zi vin in zona unde era,si-l gasesc suparat,ca motorul nu mai are viata si nu stiu ce ,ca trebuie sa ia alt motor.I-am zis ca imi pare rau,dar imi statea pe limba sa-i spun cat la dus mintea,ce sa mai fie de masina aia din '85,eu sunt genu de om sa previn cat pot,imi dau seama ce masina am si imi vad lungul nasului,nu fac pe greuceanu ca mama ce masina am,ca bestiala,forja,deci nu mai sariti asa,intai analizati situatia.
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Mai omule sunt multi cei care nu vor sa se murdareasa pe mainii chiar si eu, dar microbul este microb si nu ai ce sa faci. [size="7"][/size]DA MASINILE VECHI SUNT MAI BUNE DECAT ASTEA MAI NOI. PE PROBATE CAZANUL MEU SI NOUL TAU.[font="Arial"][/font] Si daca vrei sa nu mai ai probleme cu masina de ce nu-ti cumperi tu un Logan nou si esti si tu fericit ca ai scapat de belele. ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Da ce sa-t spun,cativa se simt cu musca pe caciula,ma cei care nu se simt in largul lor,va analizati ce spune-ti?pe bune acum,ce vreti sa demonstrati ca niste masini de 20 si ceva de ani sunt bune?pai daca ar fi asa bune ai vedea pe strada in fiecare zi,trebuie sa intelege-ti ca exista persoane care nu le place sa surubareasca,sa schimbe o gramada de piese la ele,sau exista o limita,atunci cand ti se ia,cum poate sa-mi spuna cineva de aici ca e30 este o masina fiabila in prezent ca si cum nu as sti cu ce se mananca treaba asta si in plus.... in acea perioada erau mai multe si era de lucru mereu la ele,tin minte in acel timp,as luase un tip un e30 coupe nonfacelift m10 motor(motorul ala care se misca cand e pornit cum se misca motoarele alea de taiat lemne),ca aia a fost luata de la un mos,ca nu stiu ce,la scurt timp sa rupt o bucatica din podea,intra apa,tot la scurt timp termostatul,dupa ambreiajul,el tot imi spunea in acea perioada ca nu o alerg,ca nu stiu ce,ai raspundeam logic ca nu vreau sa stau cu vaselina pe maini dupa....,gandire limitata avand nu a inteles,ca atat era intelectul,atat al ducea minte.Intr-o zi vin in zona unde era,si-l gasesc suparat,ca motorul nu mai are viata si nu stiu ce ,ca trebuie sa ia alt motor.I-am zis ca imi pare rau,dar imi statea pe limba sa-i spun cat la dus mintea,ce sa mai fie de masina aia din '85,eu sunt genu de om sa previn cat pot,imi dau seama ce masina am si imi vad lungul nasului,nu fac pe greuceanu ca mama ce masina am,ca bestiala,forja,deci nu mai sariti asa,intai analizati situatia. dar daca stii ce masina ai de ce ii tot dai tu 5 6000000000 de milioane de ture? daca se enerveaza masina aia pe tine si te scuipa jos din masian pe esapament? ![]() ...asta referitor la "varful nasului", cu peventiunile astea ale tale. ba nu merge da totusi ii dai de o cocosezi ![]() supun la vot: dau BAN sau nu? ca numai rezist.. se duce draq forumu' asta! sa nu fi fost criza dadeam cate o sticla de vin pentru fiecare zi de suspendare ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bogdyy, noi, astia cu e28, nu prea ne analizam ce spunem....vezi cum faci sa nu te "analizam" p tine....ca daca esti chiar din pitesti, e parintele la indemana....daca-ti da 2 acatiste sa-ti atinga vibrochenul de asfalt....ti-a stins lumina.
This post has been edited by brown.shark: Sep 23 2010, 07:54 PM |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu stiu ce aveti cu bogdyy. A gresit (ca a cumparat un BMW vechi). Nu dati cu piatre pentru ca e dezilizionat. Chiar il inteleg si aproape simt o legatura cu el. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
ramirez, cu parare de rau, iti spun ca iti meriti soarta. ia-ti un clio symbol second si ai scapat de batai de cap...si noi la fel
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Lasa ca ii mai fiabil un logan sau un clip , bagi motorina naspa se fute un injector care costa 9-10 mil plus vreo 100euro sa-l programezi sa ii recunoasca codul ECU...eu la urs mi-am facut motorul brici cu banii astia cu tot cu furtune si alte maimute, oi vedea cu banii astia sa refaci un motor de-asta nou "ultima generatie"...
2.3 s-a fabricat in 1975-1985, 2,0 in 1975-1993, 2,5 in 1985-1993, nu sunt motoare fiabile, is mai fiabile alea de e36 care s-au fabricat din 1990-1997 -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
ma refeream la un benzinar.....1.4i de pe solnitza, golan, clio etc e un motor ok si ii satisface omului nevoile...e clar ca nu are omul vreo pasiune pt bmw asa ca de ce sa se mai chinuie cu masina asta....da-o frate si ia-ti altceva...si vb peste 1-2 ani ca sa ne spui si noi ce impresii ai
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Chiar il inteleg si aproape simt o legatura cu el. ![]() ![]() Nebarbieritul, adica eu. ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
o5abi merge cu caloriferul ala, dar doar daca ii umbli acolo la presetupa. altfel o sa se volatilizeze antigelul in conducte si nu mai poti sa mergi cu masina. ce e important e sa te ocupi de problema, eu m-am ocupat, azi m-am trezit mai devreme, am pus ambele maini pe brici si da-i in sus, da-i in jos. acu e trai, nenica, ace, brice si carice, altfel curge cafeaua in cana. aia de la aparat, ca n-am ibric sa o fac eu singur.
cum e vremea pe la tine Tudor? -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
o5abi merge cu caloriferul ala, dar doar daca ii umbli acolo la presetupa. altfel o sa se volatilizeze antigelul in conducte si nu mai poti sa mergi cu masina. Eu de aia pun calgon in sistemul de racire la masini de peste 100 de cai. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
A zis cineva mai sus ca eu am schimbat la 5 mii ture,iara nu a citit cu atentie,am spus ca am schimbat dupa ce am pus garnitura capac culbutori,trebuia sa fac o proba nu?nu sunt genu sa forjez masina,nicidecum,insa sunt destui care cred ca sunt la volanul unui bolid si se cred zmei,insa si consecintele sunt pe masura,mecanici,piese,nervi,etc,e problema lor.Iar referitor la motoare din anii '80 ,fiecare cu parerile lui,dar daca nu m-am luptat cu schimbatul unor furtune,coliere,ba alea nu tineau ca nu erau comandate din.. nu stiu ce colt al lumii,nu-mi spune-ti mie ca stiu cu ce se mananca si e30.....,dar deh fiecare cu,gusturile lui. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
N-am avut L-jet, dar arate groaznic intradevar. Motronic e mai simplu. Apoi au inceput sa pune capace peste matele.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Problema stii care ii??? Lumea isi cumpara e21, e30, e28 pt ca le place si sunt pasionati de acel model, asadar mie mi-a placut ursul si am cautat unul cat mai ok la tabla si dpdv mecanic...Eh de cativa ani a aparut o moda, s-a umplut de cocalari care sa se dea smecheri si-au luat pisica sa se dea mari ca ei au BMW,majoritatea 1,6 sa consume putin...Daca nu eram pasionat de urs imi luam un Audi 1,8T tot masina de dat in gura si rezistenta, nicidecum un e36...Si de ce te plangi? Ca nu il poti vinde? sau ca il vinzi pe mai putini bani decat ai dat pe el? asta este...schimba-ti masina si nu mai face pe romanul plangacios care cum da un pic de greu face greva si se plange, in loc sa faca ceva sa ii fie mai bine asteapta altii sa faca, tu ce astepti...oricum in ziua de azi nu se mai vand masini, nicidecum BMW cu motoare mari, decat daca vrei sa iei pe el un pret mic si prinzi pe vreun copil "pasionat" de 18 ani, care sa nu vada problemele masinii si sa o cumpere orbeste...Sau a fii mai simplu cu 500euro iei alt motor in stare buna, si asa o sa ai o masina normala...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
Am reusit sa citesc TOT!!!
@ramirezzzzz: ai dreptate omule nu, mare ghinion sa ai luat, o asa masina de sa iti sfie frica sa mergicu ea in pericol la fiecare pas sper ca macar ai extinctor ca doamne fereste de necazuri cu asa hal de motor vroiam sami iau si io unu dasta dar bbine ca am citit ce necazuri ai tu o sa am grija mama lor de M50, noroc ca am M52 almeu nu curge inca poate ar trebui sa iau garnitura ca doamne fereste nu stii niciodata cu rablele astea vechi. si ai zis bine ca nemtii sunt prosti nu stiu ce o fi fost in capu lor mai am un rechin dinala cum nu iti place tie dar mai vechi si ziceam ca au fost prosti nemtii ca au pus ditamai scunele care miroseau urat a bmw vechi si le-am aruncat pe toate si am pus scaune sport ca nu mai puteam sa stau in ele la curbe si mai si miroseau si am aruncat si mocheta ca si aia mirosea si era grea nu mai zic de izolatia de pe podea care avea o tona si am aruncato si pe aia ca era inutila doar ca sa miroasa si sa fie grea si am aruncat tot ce au pus ei ca prostii prin masina acum ma chinui sa scot antifounul din interior ca au pus prea mult si o sa tai elemente de caroserie din interior care sunt degeaba si pe urma iam dat 6500 si sa dus motoru ca am dat de mai multe ori si o sa pun dar poate unu de reno williams ca am auzit ca trag foarte bine si sunt fiabile moatoarele de reno @ceilalti: poate ca ar trebui sa va ganditi de 2 ori inainte sa postati. Sa ganditi pozitiv. Nimic nu este intamplator. Poate este un "semn", un mesaj din partea divinitatii (cam codificat ce-i drept, dar cu o minte luminata si ceva antrenament se poate descifra). Poate ca ar trebui sa ne luminam mintile si sa ne facem curaj sa renuntam la cazanele astea infecte, periculoase si mai ales prost gandite, si sa pasim in era evolutiei si a civilizatiei rasfatandu-ne trupurile si sufletele in masini cat mai noi, economice, fiabile, ieftine si ecologice. @me: WTF ?! This post has been edited by MAD520: Sep 24 2010, 01:01 PM -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
![]() Inca un dezavantaj major al marcii bavareze: ma doare stomacul. De ce? Din cauza bmw-urilor astora complet lipsite de fiabilitate apare un cetatean (posibil turmentat) cu user in dubla consoana (suparat pe buna dreptate), creeaza un topic de acest gen, imi fac curaj sa ma iau la tranta cu klingoniana lui veche si cu ce s-a mai scris pe aici... si acum, de la atata ras... ![]() LE: 7 pag, am rezistat mai mult ca altii, tre' sa recunoasteti ![]() This post has been edited by tomado e28 owner: Sep 24 2010, 01:51 PM |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
@Xander - eu nu am incercat cu sare, mi-e frica sa nu pierd apa si sa se intareasca acolo sarea, se face asa ca drobul ca si in solnita cand e cald tare afara vara tot asa mi se face si nu mai pot sa pun in salata, mai bine pui ceva mia uleiios ca sa unga acolo, cred ca poti pune linistit 3-4 linguri din alea mari de ciorba cu ulei de masline, sau un ulei de transformator, orice numai sa fie vascos, astea nu ingheata iarna. am pus eu d-ala de la Bunica la rotitele de la aeroterma, si am facut rahatul praf, acum e plin de scartaituri in masina din cauza aluia. Bunica masii, ca nu fac si taranii aia o treaba calumea, clar nu e bun decat la prajit uleiul ala. in schimb am gasit unul super bun, OLP - ceva parca ii zicea, si cu ala am scapat de scartaitul oglinzilor din afara masinii ca inainte cand dadeam prin gropi se auzea cum zdrangane ceva acolo dar am dat cu din ala care e asa ca o miere mai murdara si nu mai face acum, foarte bun e asta. si mai am ceva, cred ca de la suspensiile sport (ca asa am luat masina, cu suspensii din astea de-ti zgaltaie ficatii) mi se desfac niste coliere din alea cu surub pe la motor si mi-e frica sa nu se desfaca de tot, si sa imi intre cine stie ce pisica pe acolo, ca sunt groase cauciucurile alea care le tin colierele stranse si ar putea sa intre un pisic mai mic sau un dihor ceva, UNDE GASESC NISTE COLIERE CARE SE SIGILEAZA SA NU SE MAI DESFACA?!
si unde naiba e Sportivu ca el parca stia din astea, ca mai m-am ajutat cu el odata cand mi s-a stricat incalzirea la oglinda retrovizoare si nu mai mergea nici lumina inauntru, nu stiu dar a fost urat tare ca imi ingheta oglinda retrovizoare da m-a ajutat si acum merge, doar ca nu se mai opreste, e calda mereu. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:54 PM |