IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

25 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW, o masina groaz-ni-ca, mai ales E36!
xox
post Sep 22 2010, 02:00 PM
Post #61


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



QUOTE (bartro @ Sep 22 2010, 12:55 PM) *
Nu sunt scumpe, reno-uri, poate reusesti sa pacalesti pe cineva.


Asa, da-i idei fight (12).gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 22 2010, 02:25 PM
Post #62


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (xox @ Sep 22 2010, 03:00 PM) *
Asa, da-i idei fight (12).gif

'pacalesti'. Mai bine asa?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdyy
post Sep 22 2010, 03:40 PM
Post #63


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52





Am fost plecat cu ea astazi,niste emoti....,cu garnitura....,incerc sa nu o mai turez mult,dar ce sa fac ca motorul asta nu prea raspunde la turatii mici bine,e nasol si ma descurc greu,o mai accelerez si o las pe liber,sa nu mai ''fortez'' motorul,trebuie menajata,nu?si altii mai viseaza drifturi si cerculete cu asfel de masini...,sa viseze,macar nu-i costa nimic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Sep 22 2010, 03:54 PM
Post #64


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



cred ca tu ai o mare problema cu acceleratul asta.


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdyy
post Sep 22 2010, 03:59 PM
Post #65


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52



Salut Cosmine,am probleme cu acceleratul ca sa menajez masina,sa nu mai supun motorul la anumiteturatii,ca si asa uite ce patesc,daca ar fi o masina ok,normal ca mi-ar place sa merg si eu mai sportiv,dar nu pot,nu vreau ca in scurt timp sa mai am deaface cu mecanicii si iar sa ma umplu de nervi,mai bine previn.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Sep 22 2010, 04:09 PM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





sincer cred ca asta e problema ca nu o turezi,nu stii ca motoarele BMW sunt de turatie?+ ca o sa ai debit si ungere mai buna,ia incearca sa mergi 2-3 zile si sa schimbi la 3500 -4000 + ca daca nu ai vanos sa te ajute tu esti in cuplu abia de la 3500 in sus.oricum limitarea e in 6500 deci la 3500 e ca si cum ai merge cu un dizel la 2500 ture(dizelul are cam la 4500 limitarea).A si daca mergi prea subturat poti in timp sa ai depuneri de calamina .

This post has been edited by alex230ro: Sep 22 2010, 04:09 PM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdyy
post Sep 22 2010, 04:23 PM
Post #67


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52



Stiu Alexe foarte bine ca acest gen de motoare au cuplu mare de la 3500 turatii in sus,asta mi sa parut ciudat si nu mi-au placut modul lor de a functiona,am m50 vanos,ca tot ai abordat discutia de acest motor,mi se pare atat de enervat modul lui de a merge de nu l-am inteles,imi plac motoarele fasnete asa,cum o apesi,cum pleaca,nu din astea sa le turezi si abia atunci misca si ele ceva,si atunci deh si consum,dar nu am zis niciodata de consum, sa consume si 15 17 as fi preferat dar sa fie fiabil si sa nu-mi faca probleme cu toate ca multi au dat si pisicutele de 1.6,pt ca era o probleme consumul,altii le-au bagat pe gaz ca nu le-au mai putut vinde la pretul dorit,dar eu nu am zis nimic de consum,m-am vaitat de fragilitatea lor atat,plus ca anumite cunostinte mi-au zis ca sa le dau gratis o masina din asta nu si-ar dori-o,mai ales ca sunt speriati de consum,nu mai zic de vechime si nu mai zic de problemele tehnice,cate am inghitit eu cu masina asta cred ca un conducator normal care prefera o masina normala m-ar fi facut nebun la cap.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Sep 22 2010, 04:36 PM
Post #68


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



tu ce consum vrei sa ai la un motor de 2000 cm si 150 cai? gandeste-te ca 1,4 de Logan cu 75 cai ia cam 10 in Bucuresti...
2,5-ul meu ia cam 15% si are inca 1100 cm si peste 100 cai in plus.Ca idee BMW-ul e masina care se simte cel mai bine la drum lung.Incearca sa mergi mai turat cu masina un pic ,de ex eu in oras merg cu a 2-a sau a 3-a nu mai dau a 4-a decat rar.Asa sunt facute motoarele astea cu Vanos arata tot ce stiu de pe la 4000 in sus smile.gif mie imi place cum merg.Oricum subscriu la ce au zis colegii vinde-o si ia un Matiz sau ceva de oras mai micut,si cand o sa ai bani iti iei iar un BMW ca a 2-a masina.Personal cu a mea prefer sa merg la drum intins sau seara prin oras nu are rost sa ma enervez aiurea .A sa nu uit daca zici ca raspunde greu la acceleratie mai verifica pe acolo,la M54 de ex este un oarecare lag din soft (eu l-am pacalit dar cu bani multi laugh.gif ) la M50 cred ca mai intinzi cablul de acceleratie biggrin.gif

This post has been edited by alex230ro: Sep 22 2010, 04:41 PM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdyy
post Sep 22 2010, 07:30 PM
Post #69


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52



Alexe hai sa terminam cu fitzele astea,adica sa nu fim macar rationali un pic,cum sa nu luam in calcul consumul?toata lumea asta nu stie cum sa mai faca economii,as pun masinile pe gaz si noi discutam asa ca si cum nu am traii in tara asta,sau ca si cum am fi mai cu mot,omule nu trebuie sa pui la domeniul general vorbele userilor de aici,sau parerile lor cand este vorba de anumite inconveniente,aici este o comunitate mica care se intelege unul pe altul,hai sa vorbim de mare populatie care au masini si prefera masinile cu un consum redus,uite ce vremuri sunt,toata lumea se vaita.Poti face un test si intreaba un om normal care conduce un Cielo de ex. daca ar vrea masina ta si ai sa vezi ce raspuns iti da,nu ne invidiaza nimeni,mai rau ne compatimesc,eu nu m-am vaitat niciodata de consum,am preferat sa-mi consume mai mult dar sa fie o masina fiabila,sa-mi mearga,am avut2 bmwuri si crede-ma ca am ajuns la punctul sa nu mai aud de asa ceva,inteleg defectiunile unei masini vechi dar nici chiar asa frate,uite acum am venit am fost sa ma intalnesc cu cineva,masa ei de masina tot mai miroase ceva a ars asa,nu ca inainte dar tot,am trecut in fuga la intoarcere pe la service,mi-au zis ca sa am rabdare ca mai este ulei de data trecuta si pana se arde tot,ma enerveaza in mama ei de masina si cu neamtul care a proiectat-o si ziua cand a pus pe proiect caramida asta,am mers in taxiuri,in alte masini,bai parca alea sunt masini si astea tractoare,nu se poate in masa de masina ,le-am zis si la astia de la service,ei au zis ca nu mai sunt sanse sa curga,chiar ma scos din sarite,am inceput sa vb acolo cu sa-mi .....b..g si sa ma.... in ea de masina,in spate acolo la motor,in partea cuparbrizul de ce au facut scobiturile alea 2 nu inteleg,dai in masa de proiectanti,pana nu fac ei figuri si fitze din astea sa creada lumea ca ei sunt mari ingineri si mai rau le complica,au facut scobiturile alea 2 ca sa aibe unde sa cedeze garnitura,iti vine sa-ti ...bagi ceva in masinile lor,ca in afara de niste scaune care se pozitioneaza in n pozitii,o trapa care si aia la fel si niste scrumiere amplasate smechereste in acea perioada nu sunt buni,amajuns la concluzia ca o gagalice din aia de motor de 1000cmc de opel corsa vechi e mai fiabil decat mastodonul astora greoi,firav si puturos,daca mai curge pe la garnitura,desi aia mi-au zis ca nu are cum,eu trebuie sa o vand asa cu defectul asta,ca nu se mai poate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Sep 22 2010, 10:18 PM
Post #70


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





TU DE CE AI LUAT MASINA ASTA TOTUSI???
vinde-o mai repede daca nu mai corespunde cerintelor tale


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 22 2010, 10:36 PM
Post #71


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Eu am un 316i, de 105 cai, pe care-l folosesc zi de zi. In bord consumul indicat este 8.5%. La pompa, probabil ca e undeva peste 10, dar nu ma intereseaza. Pun benzina in ea, pentru ca am nevoie sa ma duca de la punctul A la punctul B.

Motivul pentru care nu ma plang de consum e faptul ca ma duce unde vreau, cum vreau.

Motorul meu in 4 cilindri e la fel de fiabil ca motorul tau in 6 cilindri daca ai grija de el. Asta inseamna, dupa ce iei masina, sa asculti ce-a zis Farfuridi: “Ori sa sa revizuiasca, primesc! dar sa nu se schimbe nimica; ori sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale !”

Intelegi amice? Sau hai sa-ti spun pe limba ta: Cum iti asterni, asa dormi. Capisci?


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Sep 22 2010, 11:30 PM
Post #72


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



gogule tu te vaiti de consum?
eu merg zilnis in bucuresti si am consum undeva intre 15 si 20.depinde de toanele mele.nu ma vait de consum.nu imi bat joc de masina.o intretin.cam ce face oricine de aici.........

da chiar.de ce dracu ti-ai luat bmw daca nu iti place?esti cool in el?pacat de masina aia a ta.NU MERITA UN ASA PROPRIETAR.


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Sep 23 2010, 07:26 AM
Post #73


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Lasati-l in pace.

Specimene ca el sunt in toata Romania.

Mai are o singura sansa de salvare. hang.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdyy
post Sep 23 2010, 09:01 AM
Post #74


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52





Iorgos ma abtin sa nu zic ceva......de cea ce ai tu in avatar,ma abtin,ma abtin poate mai au si altii si fara sa vreau spunand despre......acea masina jignesc si pe altii care pe acest forum au asa ceva,nu vreau sa dezvolt subiectul,e28pt. mine este inexistent,nu-mi irosesc timpul cu pareri despre aceasta masina,asa,sa revin,eu nu m-am plans de consum deloc,dar daca ati citit cu atentie am spus ca pt multe persoane conteaza consumul si la un 316i,multe sunt pe gaz,daca cineva de aici a spus ca este multumit de consumul unui 316i nu este ceva concludent,eu am spus de multi posesori de bmw modele vechi care le-au bagat pe gaz sau le-au vandut din cauza consumului,eu as vrea sa o dau din cauza lipsei de minima fiabilitate,nu, pt mine din punct de vedere al functionalitatii m50 b2.0 m50b2.5 nu-mi place deloc cum merge,celelalte mai vechi cum era pe urs 2.0 si 2.5 cand deschideai capota aveai impresia ca e un cuib de serpi acolo,furtune intortocheate,ce era pe acolo de luai cu mainile pe cap si folosind multe furtune automat ca se si fisurau,m50 este frumos ca design,macar nu mai sunt ''mate'' pe acolo,din cate am auzit e46 2.0 facelift ar fi fiabil si e mai ''lucrat'' lla calitatea plasticurilor,e mai deosebita,ce sa mai zic,este greu cu astea vechi.Apropo de garnitura,am obs. ca nu mai miroase a ars dar tot stau asa cu teama,la temperaturile alea care se fac la motor,parca topeste tot,si nu inteleg de ce au facut capacul ala asa lat,ar fi putut sa-l faca mai ingust si normal ca atunci garnitura capac culbutori era amlasata mai sus,cu cat e mai amplasata mai jos cu atat suporta temperaturi cat mai mari,dar de ce sa le faca asa,sa fe cat mai multe probleme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Sep 23 2010, 12:29 PM
Post #75


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Dar ce are E28-ul meu, si nu un restul de E28-uri dupa forum.

Pentru ca esti foarte praf, iti aduc la cunostinta ca E28-ul are motor de urs. tongue.gif , si este foarte fiabil.

Pentru fiabilitate iti recomand o locomotiva sau baga bani in masina, dar cu cap nu oricum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Sep 23 2010, 02:49 PM
Post #76


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



Daca si motorul de urs nu e fiabil, daca e intretinut nu stiu care motor mai e...si eu merg turat, nu schimb sub 3000, nu-mi place sa-l chinui subturat, si la cati km fac eu nu ma deranjeaza consumul de 15 in oras si 8-9 in afara...
Stii? Care e cel mai fiabil motor? Ala cel mai simplu construit si fara prea multa alectronica...Si motorul de urs, cu toate ca are o gramada de furtune nu te lasa in drum oricare dintre ele s-ar fisura sau crepa, ca pierzi lichid, ca prinde aer fals, ca o fii ca o pati, te duce acasa...


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdyy
post Sep 23 2010, 05:18 PM
Post #77


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52



Adriane hai nu mai vb. de motoarele care s-au pus pe urs,2.0 ala de urs primul tip motronic era praf la fiabilitate,calorifere mereu sparte,sau fisurate si ma repet cu atatea furtune pe acolo numai belele aveai,stiu de la altii de pe vremea cand am avut ursul,mie nu mi-au placut motoarele alea de nici un fel,mai era 2.3 de e30 care l-au scos din fabricatie in '86,2 ani l-au fabricat si banuiesc ca au avut motive bune ca sa-l scoata din fabricatie,si ala tot asa,cu matele alea pe acolo....,hai ca nu mai vreau sa vorbesc de o pasiune demult apusa pt. mine,cum o fi fost ele,proaste,stricaciuni,ce o sa-mi aduc aminte entuziasmul acela inainte sa-l iau,sa ramana in amintiri,prezentul este cu aceasta masina e36 care....si asta are problemele ei....si inca destul de multe..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Sep 23 2010, 05:40 PM
Post #78


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





supun la vot: dau BAN sau nu? ca numai rezist.. se duce draq forumu' asta!


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Sep 23 2010, 05:56 PM
Post #79


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



eu nu ii vad posturile de cand mi-ati spus cum se da Ignore. zic sa nu ii dati ban, deja pt mine e o sursa de amuzament.
si ca sa ii fac topicul muci complet, azi nu m-am barbierit. pentru ca m-am trezit tarziu dimineata, si nu am vrut sa intarzii la birou.
va mai zic mai tarziu, deocamdata atat.

Nebarbieritul, adica eu.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Sep 23 2010, 06:01 PM
Post #80


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Si eu la 2.0 L-jet al meu numai belele am avut cu el, mi s-au rupt 2 furtune, unul de la apa si unul de la aer daca iti vine sa crezi ... consuma mai mult decat o dacie 1310 ...
Norocul meu ca nu am motronic ca nu stiu ce faceam daca mi se spargea vreunul din calorifere, apropo, in locul caloriferelor originale nu merg cele din spatele frigiderului ?

This post has been edited by 05aBi: Sep 23 2010, 06:04 PM


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 10:14 PM