![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Serioooss!? ![]() Nu rada, asa o sa faci si tu la E34 dupa ce ai montat motor ala de 4.0 V8 ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Om trai si om vedea ce o mai fi si ce o sa mai fac la masina ... Fii vesel! ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu puteai să dai o şpăguţă īn loc să faci schimb de motoare pentru ITP? Cred că puteai rezolva cu 200 Ron. |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Legal, nu pot sa fac itp cu alt motor inafara de cel care e trecut in carte, pe langa faptul ca fac o fotografie la seria blocului ( in cazul asta puteam sa vin cu blocul motor original in portbagaj ), nu prea isi mai risca nimeni serviciul/atelierul pentru cat ii dau eu, 200 - 300 ron, am inteles ca de la un timp controalele sau intensificat, la toti le e frica ...
Pentru un joc nu stiu unde, ca nu tine frana de mana egal pe ambele roti, e altceva, chestiile astea se rezolva usor. Seriile conteaza ... Puteam sa fac un soi de itp, dar cred ca ieseam mai bine daca atunci cand ma oprea politia vedea ca am itp expirat. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De ce ai renuntat la motor original? Are probleme? Daca carburator era de vina, sa rezolva..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Carburatorul era de vina, nu tragea cum trebuie, dadea fum negru, consuma exagerat ... Am fost la cativa 'mecanici' care mi l-au mai reglat cat de cat ( ajunsesem sa dau vreo 5 mil. doar pe reglaje si curatarea carburatorului ), o injectie pe vremea aia costa aprox. 7 mil, si asa ca am mai pus cativa bani si am luat un motor cu totul. Dar nu-mi pare rau de banii dati pe el, e foarte bun motorul. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Legal, nu pot sa fac itp cu alt motor inafara de cel care e trecut in carte, pe langa faptul ca fac o fotografie la seria blocului ( in cazul asta puteam sa vin cu blocul motor original in portbagaj ), nu prea isi mai risca nimeni serviciul/atelierul pentru cat ii dau eu, 200 - 300 ron, am inteles ca de la un timp controalele sau intensificat, la toti le e frica ... Pentru un joc nu stiu unde, ca nu tine frana de mana egal pe ambele roti, e altceva, chestiile astea se rezolva usor. Seriile conteaza ... Puteam sa fac un soi de itp, dar cred ca ieseam mai bine daca atunci cand ma oprea politia vedea ca am itp expirat. Eu ştiu staţii ITP unde poţi să iei ITP-ul fără probleme chiar şi īn situaţia asta. |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Interesant, dar acum motorul deja e dat jos, daca era sa fi stiut din timp ...
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Carburator asta pot sa-l reglez foarte bine singur probabil, daca te apuci sa invati cum functioneaza.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Eu ştiu staţii ITP unde poţi să iei ITP-ul fără probleme chiar şi īn situaţia asta. am inteles ca nu tine numai de statia itp respectiva am fost in situatia asta si eu acu 2 ani cand am pus alt motor si nu am putut face itp pana nu l-am omologat omu de la itp mi-a explicat ca ce tine de jocuri in directii,frane slabe,folii pe geamuri sau jante mai mari,el poate trece cu vederea,INSA partea urata e ca tr apoi sa faca poze din fata,si la motor.cei de la itp sunt online cu cei de la rar carora le trimit pozele si dupa o mica analiza,acestia din urma de la rar dau verde ca masina sa treaca.acele poze sunt comparate cu cele de la itp trecut cu 2 ani in urma si daca ei vad ca motorul nu e acelasi(in cazu meu era vizibil ca in urma cu 2 ani era m10 si pusesem m20,deci se vedea ditamai diferenta),trimit raspuns ca masina sa fie blocata ,banuiesc ca sa nu treaca itp pana la omologare motor deci,in mare,degeaba te ajuta omu de la itp,daca nu primeste raspus si de la cei de la rar dupa ce vad pozele facute Sportivu,iti amintesi cand ai facut itp la e12 sau la ARO ca picase netu si nu stiam de ce intarzie omu acolo in birou? ma cam speriasem ![]() zicea cineva ca a avut m30 2.8 si acum a pus 3.5 si nu o sa aibe probleme.ba da,pt ca o sa vada cei de la rar in poza ca pe admisie nu mai zice 2.5-2.8 ci 3.2-3.5 sau cat este ca nu mai retin.si daca stergi acolo cu flexu iar apar dubii,ti-o blocheaza si te tin acolo pana ajunge raru si nu cred ca vrea cineva asta deci gabitzule,cred ca ai ales solutia ca mai ok si fara riscuri -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
bai...nu e vorba ca dai ban statlui ca la o adica vrei alt motor e normal sa platesti
dar motorul ala nu il poti omologa decat pe artizanal cred...ca inaptii sigur nu ti-l scot ca fiind pus si pe e21 odata....decat cu un pic de pile una peste alta lasati omu sa munceasca daca tot vrea el treaba mai complicata....decat atata gargara mai bine mergem sa il ajutam sa il salte |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
dar motorul ala nu il poti omologa decat pe artizanal cred...ca inaptii sigur nu ti-l scot ca fiind pus si pe e21 odata.... Da, motorul nu-l pot omologa decat pe artizanal, desi vine pe aceeasi suporti, aceeasi punte, doar ca scoate 3 cai mai multi decat cel vechi ... Alta faza, am fost acum vreo luna, aproximativ, sa omologhez noul motor la bav, care e tot 1.6 ... Eh, ajung eu acolo, citeste ala seria, se duce la calculator, si imi zice sa fac omologare artizanala pentru ca NOUL MOTOR ARE 55 KW FATA DE CEL VECHI, CARE SCOTEA 65 KW. Motoarele sunt absolut identice, ambele 1.6, m10, doar ca asta noul care-l am pe masina scoate mai putini cai. Ceea ce dupa gandirea mea, ar trebui sa fie aceeasi treaba ca si cum as omologa un motor identic, pentru ca practic, daca am mai putini cai decat cei din acte, caroseria si franele ar trebui sa reziste din start. Niste inapti, redusi, limitati mintali, n-ai cu cine ... This post has been edited by 05aBi: Aug 18 2010, 03:10 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
@db85amd: Īncă există staţii ITP care dau ITP-ul chiar şi dacă nu ai venit cu maşina, pe şpăgi destul de mari.
N-am idee exact cum fac cei de la aceste staţii, īnsă se poate. Nu sunt de acord cu corupţia şi cu luarea ITP-ului pe şpagă atunci cānd vine vorba de piese care influenţează siguranţa, adică de direcţie sau articulaţie, īnsă impozitele astea auto au trecut de limita obrăzniciei, sunt mai mari decāt īn Germania. |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Stiu asta, doar ca motorul nu s-a pus pe e21, decat pe e30.
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Eu am pus m21 de pe e34 pe e28 si era identic. Tot artizanal a iesit, pentru ca se finaliza codul motor cu litera B in loc de A... Si n-ai cui sa explici.
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu sunt de acord cu corupţia şi cu luarea ITP-ului pe şpagă atunci cānd vine vorba de piese care influenţează siguranţa, adică de direcţie sau articulaţie Da dar in .ro pici ITP cand masina are vopsea decojita. In schimb trec toti care au faruri care bat in copaci sau cauciucuri patrate. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Aşa este. Sau pici dacă ai o mică crăpătură īn parbriz. O aberaţie. |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Stie cineva cam pe la ce pret se invarte o injectie de m10 completa ? Ma gandesc serios sa renunt la carburator la BAV ...
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:05 PM |