IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Automate si....Automatizate
Ciupanezu
post Jun 15 2010, 11:59 AM
Post #61


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu ai de unde să ştii câte sute de mii de km aveau maşinile alea şi câte ore de funcţionare.

Piese de electronică? Debitmetru, senzor de la axa cu came, sondă lambda.
Înţeleg că ai schimbat doar rotorul, însă poate nu mergi prea mult cu E28-ul din cauză că ai altă maşină sau pur şi simplu ai avut noroc.
Nu astfel se emit judecăţi cu privire la fiabilitatea unei întregi generaţii de maşini.

Corect este să vezi fiabilitatea unei maşini noi, nu a unor, în mare parte, cazane cu sute de mii de km aduse din Germania pentru că erau mai ieftine decât alte maşini similiare dar în stare bună.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 15 2010, 12:07 PM
Post #62


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Ciupanezu @ Jun 15 2010, 12:42 PM) *
Nimic nu ţine o viaţă, este normal să mai pice câte un senzor.

Da, dar de obicei pica partea mechanica. Daca gandim ca electronica e root of all evil, vreau sa va dau ca exemplu un sistem de injectie motronic, care e mai usor de intretinut si de reparat ca un sistem L-jetronic , care, fata de motronic, are mai putine electronica, dar are in plus o gramada de tevuse, valve, supape, chestii care miros a benzina si/sau ulei, .... . Sa nu va mai spun de carburatoare gen solex 4a1 sau zenith-uri pe care le am eu pe 528.
Electronica a fost foarte important in dezvolare tehnologica la masini, cresterea performatelor, cresterea randamentului, reducere de noxe.

QUOTE (iorgos @ Jun 15 2010, 12:55 PM) *
Nu este vorba doar de parerile dupa internet, este vorba si de cate piese de BMW_uri noi am dat.
...
Corect ca o piesa electronica sa nu tina o viata dar nici sa pice cand iti este lumea mai draga.

Eu la septar, care are o caruta de electronica, am schimbat doar debitmetru pentru ca era uzat mechanic. In rest am schimbat multe piese la mechanica. Poate problema cu electronica e ca nu prea ai sa repari in momentul cand pica.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 15 2010, 12:07 PM
Post #63


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Sunt total de acord cu tine.

Electronica constituie cel mai mare progres din industria auto.
Totul a fost eficientizat prin electronică.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 15 2010, 12:18 PM
Post #64


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Corect nu am de unde sa stiu cate sute de mi de km aveau masinile respective.

Da ai dreptate nu am facut multi kilometri cu masina, dar avand in vedere ca era o masina veche, ar fi trebuit sa cada orice pe masina, si cand colo ce sa vezi, nu a avut nevoie de aproape nimic.

Cu norocul nu mai convins deloc, nu am avut o dacie, ca sa-mi poti spune ca am avut noroc.

Atunci spune-mi tu cum sa judec fiabilitate unei generati de masini, vezi e28-ul si e34, cand ele sunt de referinta in gama BMW, la fiabilitate, tocmai din cauza faptului ca erau forte sarace in electronica?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 15 2010, 12:21 PM
Post #65


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Norocul contează chiar dacă nu e vorba de o Dacia, totuşi vorbim de o maşină la care pot pica sute de piese.

Fiabilitatea nu se judecă în funcţie de câteva exemple.

Eu cred că fiabilitatea BMW-urilor noi şi vechi este similară, ceea ce contează este modul de exploatare şi întreţinere.

E34 nu e deloc foarte sărac în electronică, mai ales cele din ultimii ani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 15 2010, 12:27 PM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V





Bart eu ma refeream la modele mai noi, e32 nu intra in categoria celor mai noi.

Sunt de acord cu tine Ciupanezu, ca electronica este cel mai mare progre in domeniul auto dar si asta are o limita, pe care a atins-o de cativa ani buni.



Daca incepem sa vorbim de noroc si in domeniu auto strain atunci ne-am dus pe copca.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 15 2010, 12:28 PM
Post #67


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Maşinile sunt foarte complexe şi au mii de piese.

Nu crezi că trebuie să ai şi ceva noroc să nu pice chiar nimic în mulţi ani?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jun 15 2010, 02:02 PM
Post #68


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Luna trecuta am fost in Germania cu varul meu (unii il stiti), sa-si cumpere masina.

Povestea incepe foarte cunoscut, asa-i? Doar ca el si-a luat un passat cc cu 14.000 km, cu garantie si toate alea. Deci nu cazan. Din intamplare, echipa care o coordoneaza la continental a scris softul pentru sistemul de directie al masinii. Mi-a explicat pe drum cat de complex e sistemul asta. Volanul nu mai revine pe pozitie din cauza mecanicii, e actionat doar de servomotoare. Iar softul care le controleaza e testat si ras-testat sa nu pice. Si nu pica, mai ales ca are si sisteme de backup pentru cazul in care pica vreo componenta electronica.

In concluzie, o masina foarte desteapta. Iar asta doar pentru ca e gandita sa ofere mult mai multa siguranta decat una veche. Si eu sunt pro masini vechi dar... As da oricand mecanica si feed-back-ul unei masini vechi pe un sistem la zi, actual, care are mai multa grija de mine decat 3 imbinari de metal.

Just my 2 cents.

PS: dupa ce am ajuns cu avionul acolo am inchiriat un seria 1 si-am reusit sa-l bagam in limp mode dupa vreo suta de km de autostrada mersi cu 200+ km/h (evident unde puteam, in rest am respectat restrictiile - n-aveam chef nici unul din noi de amenzi), si nu-i prima oara cand citesc/vad bmw-uri noi care intra in limp mode din varii motive.

Ce am subliniat mai sus, e ca masina are grija de tine. Nu-i un lucru rau cand se intampla. Poate ca e frustrant sa nu se mai tureze ori sa mai mearga motorul cat sa iesi de pe autostrada DAR e pentru binele tau. Iar asta nu-si dau multi seama si le injura, stiu un caz concret cu un bizon din iasi cu seria 5 care dupa ce nu mai vroia sa mearga peste 2000rpm, ii spunea ca tre sa mearga la dealer. Omu nu pricepea in ruptul capului de ce. Ca doar e masina noua nene, pemfeu. Poftim. I-am zis sa-si inchida masina s-o lase 5 minute (am citit cand a patit robert asta cu x5-ul, am banuit ca-i aceeasi problema) si cand i-a dat start a pornit iar in parametri normali. Probabil si-a facut o recalibrare ori nu i-a convenit ei ceva pe undeva. In fine.

Sper ca m-am facut inteles.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 15 2010, 02:53 PM
Post #69


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Da xox te-ai facut inteles, dar noi vorbeam de masini de strada nu de circuit, sa dam in ele pana nu mai pot.

Ti-ar conveni sa intre in limp mode asa din varii motive cand tu ai nevoie de masina, ca asa vrea ea? Sincer nu prea cred ca ar fi normar.

Ciupanezu, hai sa fim seriosi ca nu suntem copii de scoala, stim cu toti ca masinile sunt facute din mii si mii de piese, dar cand intervine foarte

multa electronica si nu mai esti tu stapan pe volan "covrig" deja este prea mult. Poate chestia asta tine si de modul de a conduce si perioada in

care ai invatat sa conduci si de masinile pe care le-ai condus.

Oricum daca vrei sa dezbatem chestia asa masini vechi vs masini noi ar trebuii sa ne vedem fata in fata. Asa vorbin sa ne aflam in treaba si nimic nu

rezolvam nimic. Ii terminam topicul lui Dani care sincer nu cred ca a aflat mare lucru despre o posibila achizitie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jun 15 2010, 03:50 PM
Post #70


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





Passat-ul cc e de strada smile.gif merge zilnic la servici cu masina, avem planificat si un transfagarasan cu ea, in fine.

Si de acord, uite ca exemplu: eu dupa E30 nu m-am simtit prea bine in E46. Nu mai simteam nici un feedback nimic de la masina. Plus ca n-o vad toata, obisnuit fiind sa vad portbagajul de la E30, parcarile erau floare la ureche. Asta a mea n-are nici senzori de parcare, asa ca... am fost nevoit sa ma obisnuiesc cu noile dimensiuni.

Ca sa fiu complet la obiect, eu am un M43. Deci fara milioane de senzori sau de electronica. Dar chiar si faptul cu am 6 airbag-uri ma face sa ma simt mai bine cand merg, sa ma simt mai protejat, mai ales dupa accidentul nefericit cu E30-ul. (accident care oricum a fost din vina mea). Plus de asta m-am obisnuit cu ea asa, deja ne cunoastem, deja e alta treaba. Apreciez chiar si ac-ul, mai ales pe caldurile astea.

Ergo: discutia nu-i masini vechi vs masini noi. E vorba de o pasiune. E vorba de placerea de a conduce.

Amandorura va place sa va aruncati in discutii inutile dar care sunt pe langa subiect. Mai imi spunea Ciupanezu ca sa-mi vad de viata mea, cand el comenteaza peste tot. Chiar nu-mi pasa, nu-i vorba de viata mea ori a lui a altora. E vorba de pasiune, de feeling. Ce-ti face placere si ce nu, iar intre pasiune si necesitate e o limita care unii o cunosc, altii nu.

Iar in capul meu compromisul inseamna una, cand impaci si pasiunea si necesitatea, in capul altora linia nu e asa fina. Amandoi aveti dreptate din punctul vostru de vedere, dar daca nu v-ati ancora in stereotipuri si ati accepta si celalalt punct de vedere, am ajunge toti mai departe.

Dixit.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 15 2010, 09:07 PM
Post #71


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (iorgos @ Jun 15 2010, 03:53 PM) *
Da xox te-ai facut inteles, dar noi vorbeam de masini de strada nu de circuit, sa dam in ele pana nu mai pot.

Ti-ar conveni sa intre in limp mode asa din varii motive cand tu ai nevoie de masina, ca asa vrea ea? Sincer nu prea cred ca ar fi normar.

Ciupanezu, hai sa fim seriosi ca nu suntem copii de scoala, stim cu toti ca masinile sunt facute din mii si mii de piese, dar cand intervine foarte

multa electronica si nu mai esti tu stapan pe volan "covrig" deja este prea mult. Poate chestia asta tine si de modul de a conduce si perioada in

care ai invatat sa conduci si de masinile pe care le-ai condus.

Oricum daca vrei sa dezbatem chestia asa masini vechi vs masini noi ar trebuii sa ne vedem fata in fata. Asa vorbin sa ne aflam in treaba si nimic nu

rezolvam nimic. Ii terminam topicul lui Dani care sincer nu cred ca a aflat mare lucru despre o posibila achizitie.


Eu de maşini de stradă vorbesc.

În limp mode poate intra din cauza combustibilului, unei sonde lambda, unei bobine, chestii destul de banale.

Şi totuşi era vorba de o maşină închiriată, aşa că nu o poţi compara cu o maşină personală.

Gândeşte-te câţi km parcurge maşina aia şi în ce regim.

Ca să încheiăm discuţia, eu nu sunt împotriva maşinilor vechi şi nici nu vroiam să pornesc o discuţie maşini vechi vs. maşini noi.
După părerea mea, o maşină veche în stare impecabilă din punct de vedere tehnic e foarte mişto, dar nu ca maşină de zi cu zi.
O maşină modernă este mai potrivită traficului aglomerat din perspectiva mea.

Şi eu am condus noul seria 5 şi nu mi-a plăcut faptul că feedback-ul din volan era 0, însă maşina aia era atât de mişto în rest încât aş cumpăra-o şi mâine dacă mi-aş permite.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 16 2010, 12:02 AM
Post #72


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



CITAT(Ciupanezu @ Jun 15 2010, 09:07 PM) *
Eu de maşini de stradă vorbesc.

În limp mode poate intra din cauza combustibilului, unei sonde lambda, unei bobine, chestii destul de banale.

Şi totuşi era vorba de o maşină închiriată, aşa că nu o poţi compara cu o maşină personală.

Gândeşte-te câţi km parcurge maşina aia şi în ce regim.

Ca să încheiăm discuţia, eu nu sunt împotriva maşinilor vechi şi nici nu vroiam să pornesc o discuţie maşini vechi vs. maşini noi.
După părerea mea, o maşină veche în stare impecabilă din punct de vedere tehnic e foarte mişto, dar nu ca maşină de zi cu zi.
O maşină modernă este mai potrivită traficului aglomerat din perspectiva mea.

Şi eu am condus noul seria 5 şi nu mi-a plăcut faptul că feedback-ul din volan era 0, însă maşina aia era atât de mişto în rest încât aş cumpăra-o şi mâine dacă mi-aş permite.


Poate ca ai sa razi, dar o masina veche care se afla in starea in care se afla si masina ta, in cazul de fata un e28, pot sa garantez intr-o anumita masura ca e28 e mai fiabil decat e39.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jun 16 2010, 01:23 AM
Post #73


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



QUOTE (xox @ Jun 15 2010, 04:50 PM) *
Amandoi aveti dreptate din punctul vostru de vedere, dar daca nu v-ati ancora in stereotipuri si ati accepta si celalalt punct de vedere, am ajunge toti mai departe.

Dixit.



Iar dau reply-uri care nu le citeste nimeni.

Uneori chiar ma intreb de ce-mi mai bat capul cu un forum. De fapt ma intreb in general de ce-mi bat capul cu oameni care nu vor intelege niciodata ca o masina nu conteaza. Conteaza cum gandesti.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 16 2010, 07:12 AM
Post #74


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V





Ciupanezu sa le luam pe rand ca sa ne intelegem.

1) La o masina mai veche nu iti intra in limp mode din cauza benzinei, sonde, bobine sau alte chesti. Ori merge ori nu.

2) Nu conteaza ca este o masina inchiriata sau personala, este o masina si atata.

3) Nu are nici o legatura cati km parcurge masina si nici modul de functionare.

4) O masina veche, nu trebuie sa fie in stare impecabila din punct de vedere tehnic ca sa fie misto, trebuie sa functioneze si atata, pentru asta a fost gandita, sa mearga si sa mearga.

5) Iar noul seria 5, daca nu are feedback, pentru ce sa-l iau, doar ca arata misto, si sunt in ton cu moda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 16 2010, 10:47 AM
Post #75


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (xander @ Jun 16 2010, 12:34 AM) *
eu am si e28 si e39, folosesc e28 ul ca masina de zi cu zi si e39 le la drum lung in weekend si concedii doar
prefer mai mult e28 pt zi cu zi din 2 motive
1vizibilitate mai buna si mai simplu de parcat si strecurat prin trafic
2 costuri de intretinere mai mici
nu vad de ce nu ar fi buna o masina veche pt zi cu zi
intradevar mi ar place sa am e28 ul bibelou si sa il scot o data pe luna din garaj dar deocamdata nam garaj si nici bibelou nu e dar e o masina foarte buna


Eu chiar nu am nici o problemă cu vizibilitatea din E39, iar parcările sunt foarte simple, cu orice maşină te obişnuieşti după ce o conduci o vreme.

Sunt de acord în privinţa celui de-al doilea motiv, adică ai preferat să gândeşti raţional şi să foloseşti maşina cu care poţi merge mai ieftin zilnic.

Pentru că o maşină veche, dacă o loveşti, va fi mai greu să o aduci la aceeaşi stare faţă de o maşină mai nouă.
Şi pentru că o maşină mai nouă e un pic mai confortabilă decât una mai veche, iar pentru un om asta trebuie să conteze, calitatea vieţii.

În plus, o maşină veche oferă o siguranţă mult mai redusă decât una modernă, aşa că pentru a merge zilnic contează şi asta.
De ce să-ţi rişti viaţa zilnic când poţi beneficia de o siguranţă mai mare?
E clar că poţi muri şi într-o maşină modernă, însă şansele sunt mai mici.

QUOTE (05aBi @ Jun 16 2010, 01:02 AM) *
Poate ca ai sa razi, dar o masina veche care se afla in starea in care se afla si masina ta, in cazul de fata un e28, pot sa garantez intr-o anumita masura ca e28 e mai fiabil decat e39.


Eu sunt sigur că este la fel de fiabil, am încredere în marca BMW, însă n-ai de unde să ştii dacă este mai fiabil.
De când am pus-o la punct, nimic nu mi-a mai picat, merge impecabil.

QUOTE (iorgos @ Jun 16 2010, 08:12 AM) *
Ciupanezu sa le luam pe rand ca sa ne intelegem.

1) La o masina mai veche nu iti intra in limp mode din cauza benzinei, sonde, bobine sau alte chesti. Ori merge ori nu.

2) Nu conteaza ca este o masina inchiriata sau personala, este o masina si atata.

3) Nu are nici o legatura cati km parcurge masina si nici modul de functionare.

4) O masina veche, nu trebuie sa fie in stare impecabila din punct de vedere tehnic ca sa fie misto, trebuie sa functioneze si atata, pentru asta a fost gandita, sa mearga si sa mearga.

5) Iar noul seria 5, daca nu are feedback, pentru ce sa-l iau, doar ca arata misto, si sunt in ton cu moda?


1. O maşină veche te poate lăsa în drum la fel de des precum o maşină mai nouă intră în limp mode.
De ce te interesează aşa mult acest limp mode? Crezi că aşa păteşti zilnic cu o maşină modernă? Te asigur că te înşeli.

2. Ba contează foarte mult. Nefiind o maşină personală, nu a fost condusă şi îngrijită la fel ca una personală. Se poate compara vreodată o maşină de firmă cu una personală? Foarte, dar foarte rar. Majoritatea celor care au pe mână maşini de firmă le ucid, acelaşi lucru se întâmplă cu cele închiriate.

3. Fiabilitatea este influenţată de km parcurşi şi de regimul de funcţionare.

4. Acum depinde şi ce standarde ai. Dacă nu e în stare impecabilă, înseamnă că vei petrece mult timp sub ea decât în ea, că te va lăsa în drum, nu pera e bine aşa.

5. Am zis că nu are feedback în volan, în rest e o maşină genială.

This post has been edited by Ciupanezu: Jun 16 2010, 10:49 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 16 2010, 11:42 AM
Post #76


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Ciupanezu, asa nu ajungem la nici un numitor comun asa ca trebuie sa ne intalnim la o "BERE". laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 16 2010, 11:55 AM
Post #77


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Sau Cola. laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 16 2010, 12:25 PM
Post #78


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V





OK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Jun 16 2010, 12:56 PM
Post #79


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



si au trait fericiti pana la adanci batraneti laugh.gif


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Jun 16 2010, 01:04 PM
Post #80


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



QUOTE (Ciupanezu @ Jun 16 2010, 10:47 AM) *
Eu chiar nu am nici o problemă cu vizibilitatea din E39, iar parcările sunt foarte simple, cu orice maşină te obişnuieşti după ce o conduci o vreme.

Sunt de acord în privinţa celui de-al doilea motiv, adică ai preferat să gândeşti raţional şi să foloseşti maşina cu care poţi merge mai ieftin zilnic.

Pentru că o maşină veche, dacă o loveşti, va fi mai greu să o aduci la aceeaşi stare faţă de o maşină mai nouă.
Şi pentru că o maşină mai nouă e un pic mai confortabilă decât una mai veche, iar pentru un om asta trebuie să conteze, calitatea vieţii.

În plus, o maşină veche oferă o siguranţă mult mai redusă decât una modernă, aşa că pentru a merge zilnic contează şi asta.
De ce să-ţi rişti viaţa zilnic când poţi beneficia de o siguranţă mai mare?
E clar că poţi muri şi într-o maşină modernă, însă şansele sunt mai mici.



Eu sunt sigur că este la fel de fiabil, am încredere în marca BMW, însă n-ai de unde să ştii dacă este mai fiabil.
De când am pus-o la punct, nimic nu mi-a mai picat, merge impecabil.



1. O maşină veche te poate lăsa în drum la fel de des precum o maşină mai nouă intră în limp mode.
De ce te interesează aşa mult acest limp mode? Crezi că aşa păteşti zilnic cu o maşină modernă? Te asigur că te înşeli.

2. Ba contează foarte mult. Nefiind o maşină personală, nu a fost condusă şi îngrijită la fel ca una personală. Se poate compara vreodată o maşină de firmă cu una personală? Foarte, dar foarte rar. Majoritatea celor care au pe mână maşini de firmă le ucid, acelaşi lucru se întâmplă cu cele închiriate.

3. Fiabilitatea este influenţată de km parcurşi şi de regimul de funcţionare.

4. Acum depinde şi ce standarde ai. Dacă nu e în stare impecabilă, înseamnă că vei petrece mult timp sub ea decât în ea, că te va lăsa în drum, nu pera e bine aşa.

5. Am zis că nu are feedback în volan, în rest e o maşină genială.



dupa ce conduci ceva timp un TIR si pe ala il parchezi usor
eu faceam comparatie intre cele 2 modele
la e39 nu ai vizibilitate in imediata apropiere a masinii iar parcarile cu spatele in locuri inguste fara PDC sunt amuzante laugh.gif


iar ca costuri in caz de accident nu are cum sa fie mai ieftine piesele la una dupa 2000 fata de o masina din 80si ceva

la confort si siguranta normal ca una mai noua e mai buna
de asta lucrurile evolueaza, ca sa fie mai sigure si mai simplu de folosit
daca nu ar fi fost cazanele astea vechi cele noi nu erau asa de evoluate, confortabile si pline de electronica laugh.gif
masinile mai noi le vad ca o imbunatatire a modelelor vechi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th June 2025 - 08:15 PM