modificari si solutii pe timp de criza :D, nici nu va da prin cap! |
modificari si solutii pe timp de criza :D, nici nu va da prin cap! |
Jun 1 2010, 07:02 PM
Post
#1
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP |
Este vorbe de un 524td e34 din 1989 cu sistemul de injectie modifica, in linkul ce urmeaza veti vedea si un video facut de mine astazi:
http://www.youtube.com/watch?v=LbG4INpF0Ks Ce parere aveti? -------------------- |
|
|
Jun 1 2010, 07:20 PM
Post
#2
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP |
Ma scuzati ptr dublu post nu stiu cum am facut asta, va rog sa stergeti pe celalalt.
-------------------- |
|
|
Jun 1 2010, 07:26 PM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Simpatic Are si sunetul ROMAN Diesel ) Si de mers cum merge? Pompa e de raba? |
|
|
Jun 1 2010, 07:59 PM
Post
#4
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP |
nu de saviem ), pompa e bagat tot nou in ea costa putin
porneste fara bujii la prima cheie Acum ce era sa fac, un cap hidraulic la pompa originala rotativa costa 20 mil cel turcesc, iar unu original bosch parca vreo 40 daca tin eu bine minte... asa ca asta m a costat vreo 250 ron cam asa....+ manopera 100ron sa imi bage elementii si ventilele in ea, in concluzie zic eu ca se merita, oricum toata lumea stie ca o pompa in linie porneste mai usor ca una rotativa, ti am zis nu am nevoie de buji. Acum ce sa zic, mi au dat multe batai de cap reglajele deoarece motorul e mai bine de 2 ori mai mic decat cel de saviem + sa ii fac pinion (nu m a costat nimic doar timp) si sa ii fac loc pe motor si cam atat. Te salut! This post has been edited by Dani88br: Jun 1 2010, 08:07 PM -------------------- |
|
|
Jun 1 2010, 08:12 PM
Post
#5
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
dar cureaua de distributie mi se pare mie sau nu e cu "dinti"? ai masurat presiunea pe care o scoate pompa pe fiecare injector in parte? nu e rau ce-ai facut tu acolo, e o inginerie, intrebarea e daca masina mai merge cum mergea cu pompa originala, daca trage, zi-ne si de performante cum s-au modificat. pompa e de turbo-diesel?
LE am vazut la sfarsit ca e cu dinti, eram curios si cum porneste hardughia cu pompa asta, poate mai pui filme. This post has been edited by MeHigh: Jun 1 2010, 08:17 PM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Jun 1 2010, 10:02 PM
Post
#6
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
E interesant, pompe de saviem am o gramada acasa. Nu stiu daca difera pompa de injectie intre saviem turbo sau cel fara. Si cu electrovalva ce-ai facut? Alea au opritor mecanic |
|
|
Jun 1 2010, 10:08 PM
Post
#7
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP |
O sa pun dar astazi am fost prea ocupat..., de pornit porneste foarte usor chiar si fara bujii, si da,pompa este de turbo diesel cat si de aspirat, nu am masurat nimic, am pus niste injectoare de rezerva pe pompa, asta fiind pe bancul de proba, am vazut ca deschid frumos si am zis sa incerc.
De performante nu pot spune nimic, nu am cardan...( s a rupt intermediarul pana fac rost de altul sa ies cu ea o sa mai dureze, oricum promit ca o sa mai urc filmulete. Ca sa stie toata lumea, cu o pompa in linie motorul porneste foarte usor fata de cea rotativa, putere are cata vrei dar nu se tureaza asa repede si brusc ca una rotativa,urca mai incet dar sigur. @ Tomado cu opritorul si acceleratia nu am facut nimic deocamdata, nu sunt puse astazi deaba am pornito,la acceleratie deja am agndito cum o sa fie, si la opritor vreau sa ii pun un motoras electric sa actioneze acolo sau un cablu de soclu de dacie sau de oltcit isi face treaba si ami bine si mai simplu, acum ce sa zic multi ar considera ca e o tiganie, ideea este sa merg cu ea si sa porneasca la sfert, cealalta deodata a luato dracu, dadeam la automat de imi veanea rau la cald pana pornea,la rece pornea la sfert uneori, sau dadeai cateva secunde acolo, oricum cu timpul se agrava rau de tot This post has been edited by Dani88br: Jun 1 2010, 10:14 PM -------------------- |
|
|
Jun 1 2010, 10:22 PM
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 |
Pai pune-i si cardan de Saviem si inca 2 roti pe puntea spate si ai ROMW.
Fara gluma, e interesanta adaptarea, mai baga filme! |
|
|
Jun 1 2010, 10:25 PM
Post
#9
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Bine ca sunt compatibile De ce sa fie tiganie? Eu sunt curios cum va trage...
|
|
|
Jun 1 2010, 10:38 PM
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 |
N-am zis nimic de tiganie, e moldonemtzeasca treaba |
|
|
Jun 1 2010, 10:57 PM
Post
#11
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
...realizata la Braila
|
|
|
Jun 1 2010, 11:07 PM
Post
#12
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
saracul motor merge .......da numai el stie cum
e34 original e cu pompa electronica si cu 2 calculatoare si merge mai frumos si mai rotund decat cele cu pompa mecanica si daca te superi chipuiesti calculatoarele si ai mai multa putere cu modificarile care le ai facut pe acolo nu as pleca la un drum lung |
|
|
Jun 2 2010, 08:45 AM
Post
#13
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cu pompa asta pot sa mergi si pe biodiesel
Daca avansul si debit sunt ok, trebuie sa merge. O singura intrebare,face fata la turatie atins cu motor de masina mica? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jun 2 2010, 02:14 PM
Post
#14
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Asta o sa aflam dupa probe Si Saviem-ul mergea la turatii peste 3500, dar pana la cat nu mai stiu... |
|
|
Jun 2 2010, 03:02 PM
Post
#15
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP |
pana in 3000 de ture se intinde la drum, tot in turele alea mergeam si cu saviemul.
@ xander, prietene eu am facut destule motoare la la anii mei, debia fac 22, in legatura cu calculatoarele alea nu prea ai ce face tu la un TD cu mama cipului iti garantez eu, pompa electrica are reglaj din capacul ala de sus la debit si relanti, aceleasi reglaje ca si pompa mecanica, nu merge deloc mai rotund, tot ce fac calculatoarele alea si pompa electrica este sa masoare aerul intrat in motor(cu sonda aia de pe admisie) ca sa se ambaleze fara sa dea fum, de ex atunci cand tu esti cu pedala de podea, pompa e posibilitatea sa nu fie ambalata si ea maxim, la un moment dat pana isi ia motorul turele ca sa arda motorina cum trebuie fara fum, daca umblii cu balarii de cipuri nu faci nimic, o sa dea fum ca o mecanica, ii da motorina in bot in functie de cum calci, si de obicei pompele mecanice dau fum, btw, eu am pus cap hidraulic de pe pompa electrica pe una mecanica, merge fara probleme la interior unde e capul hidraulic nu este nici o diferenta, decat 2 arculete are in + mecanica fata de electrica si ti am explicat si treaba cu calculatoarele in rest nu are nimic in + sau in - fata de motorul clasic, doar ceva mai multa instalatie electrica pe el si senzori si sa nu uit potentiometru la acceleratie, scapi de cablu la pedala de acceleratie. Salutare PS: a fost doar prima pornire cand am facut filmuletul, erau toate ravasite pe acolo, murdar, reglaje prea putine si tot asa..., am pornito astai a luato la prima cheie fara probleme, asa ca nu vad probleme de ce nu as pleca cu ea la drum? pe vremuri cand motoarele de aro aveau pompe de tractor si faceau unii tara cu ele vad ca nu i a mai lasat in drum... Tot ce ai vazut aici este o imprevizatie cei drept,ca sa ma misc cu ea nu sa o tin de muzeu in curte, pana fac si eu rost de bani ptr alta pompa de injectie -------------------- |
|
|
Jun 2 2010, 03:39 PM
Post
#16
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
mai fa cateva filme, unul cu pornirea la rece, unul cu ea la cald, si cand pui cardanul si cu masina in mers.
eu sunt curios de unde stie aceasta pompa cand incepe turbina sa lucreze, astfel incat sa bage mai multa motorina la injectie. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Jun 2 2010, 04:14 PM
Post
#17
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Intr'adevar merge putin neregulat dar pana la urma daca o reglezi si zici c-o tii asa ca sa te poti misca de colo-colo pana ii pui injectia ei, nu vad de ce n-ar fi ok.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Jun 2 2010, 04:54 PM
Post
#18
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Si SAVARINA are turbo Si tot pe la 2000 deschide... |
|
|
Jun 2 2010, 08:34 PM
Post
#19
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Dacă este doar o chestie temporară, nu mi se pare o ţigănie.
|
|
|
Jun 2 2010, 08:50 PM
Post
#20
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP |
e temporara sau nu, cine stie, daca imi place 100% cum se comporta, oricum nu ma duc cu ea la curse asa ca nu imi pasa sa se infiga in ultimul hal...
MERGE MOTORUL NEREGULAT DEOARECE ASA SUNT APROAPE TOATE POMPELE DE INJECTIE IN LINIE,cremaliera si regulatorul sunt de asa natura, orice ai face la relantiul o sa fie oscilant indiferent pe ce motor pui aceasta pompa sau de ce reglaje ii face. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th September 2024 - 09:22 PM |