![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
caut motor pt. e12-le meu de ceva vreme.
m-am hotarat la un 2.5 12 valve initial. cam tot ce am gasit e pe la 20 mil. si mi se pare cam scump. m-am mai gandit si la un m30 de 3500 si la m50b25 problema e ca treb. sa ma hotarasc si nu stiu cu naiba ar fi mai bine. am gasit zilele aste un 24 valve nonvanos 2500cc in bani buni si motor bun, verificat, ascultat, etc.. variantele ar fi: 1. 2500 12 v 2. 2500 24 v 3. 3500 12 v acu fiecare are av. si dezavantaje. -daca merg pe varianta 2500 in 12 v am avantajul ca nu tre sa modific nimic. am m20 pe masina. practic il scot pe asta si-l pun pe ala. in plus ar fi senzoriide motronic cu care nu prea sunt lamurit, da in fine...nu e problema majora -in pretul asta pot sa iau m50, chiar daca nu e cuser m50 pe 12 e totusi un motor superior. varianta asta implica ceva modificari: alti suporti, cutia de m20 nu cred ca mai vine( pareri am vazut si pro si contra) -m30b35 pot sa-l iau la 10 mil. cu tot cu cutie, cardan, chiar si grup. am gasit un e34 pe care l-as putea imparti cu varu-meu care are nevoie de interior si piese de caroserie. toata masina neinmatriculata la 500 euro. la sta ma sperie ca nu pot sa-i fac fata cu benzina. masina mea e masina de uz curent!!! deci, astept pareri, poate as ama hotatasc in pana mea... multumesc |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
In primul rand, sa nu uiti optiunea sa pastrezi motorul pe care ai acuma pe masina. Consume ulei, dar merge bine din cat am inteles.
Daca chiar vrei s-o schimb, si vrei senzatii tari ai putea sa pui M30 ala, vad ca e ieftin si in plus ai toate masina donor la dispozitia, sigur nu va lipsi nimic. Consum nu stiu cat o fi, dar cred ca e rezonabil pe un E12 care e totusi o masina relativ usoara. Cel de pe E34 are motronic, sonda lambda (sau nu daca e din primii ani) si consum e destul de bine reglat asa. Cat iti consume E12 acuma? Problema e jug si posibil prinderi pe bloc (parca rotti scria ceva despre asta). La M50 daca as vrea sa profitez de superioritate tehnologica as cauta 2,5 24v cu vanos. De fapt, toate variante sunt bune, vad dilema ta. Tine cu ce ai fi mai multumit si cat de priceput esti, si de bani. This post has been edited by bartro: Feb 16 2010, 05:41 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Este un 730 cu V8 de vanzare pe aici la un pret foarte mic. Poate n-ar fi o idee rea. Plus toate piesele care le poti da sa-ti amortizezi investitia. Si cuplu banui ca-i peste M30 ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Sincer eu as opta pentru m30, deoarece ai toata masina cu a spus si Bart, iar referitor la consum Sportivu te poate lamuri cel mai bine.
O sa ma interesez ce grautate are un e12 comparativ cu un e34. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
[quote name='iorgos' date='Feb 16 2010, 07:27 PM' post='114709']
Sincer eu as opta pentru m30, deoarece ai toata masina cu a spus si Bart, iar referitor la consum Sportivu te poate lamuri cel mai bine. O sa ma interesez ce greutate are un e12 comparativ cu un e34 Visit My Website |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
@bart: 2.3 nu mai pastrez decat daca iau tot m20 ca sa folosesc cateva repere care sunt noi pe al meu oricum nu e trecut in acte. cel mai putin imi consuma vara 12-13 in oras, iarna haleste si 20 pe distante scurte @sox: eu am emotii cu m50 pe e12. cine draq imi pune mie v8 pe e 12, in timp util si fara n modificari? eu nu am masina de rezerva, deci nu se pune problema de "proiect". nu-mi permit efectiv sa fac pionierat. @iorgos: e12 e mai usor cu 100 de kg decat e34 la aceiasi motorizare. cu un 3.5 nu scap sub 20 in oras pe trafic aglomerat. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
@bart: 2.3 nu mai pastrez decat daca iau tot m20 ca sa folosesc cateva repere care sunt noi pe al meu Am zis pastrezi, acolo sub capota ![]() Nu cred ca o sa ia chiar 20% M30B35. LE: Daca nu poti fara masina, 2500 12V e singura solutia. This post has been edited by bartro: Feb 16 2010, 08:35 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De ce nu? Pentru ca 3,0 la e32 al meu cu cutie automata consuma cam 17 - 18% vara, mers distante mici si trafic infern de militari. Pus in paralel aceasi tip de motor dar cu 3,5L pe o masina mai usoara cu 400kg si cu cutie manuala, nu cred ca consuma mai mult. This post has been edited by bartro: Feb 16 2010, 10:49 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
A mea consumă 20% īn Bucureşti.
Greutate - 1547 kg Motor de generaţie mai nouă cu Dublu Vanos. Cutie automată. Eu cred că se duce lejer īn 20% īn Bucureşti un M30B35. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Motronic e destul de avansat, tu parca ai 8 cilindri, cand m30 are 6 ...
Deci, daca tai un sfert din motorul tau astfel incat sa ai v6 ti-ar lua cam 17% nu ? ![]() This post has been edited by 05aBi: Feb 16 2010, 11:30 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
.... Deci masina mea mai grea (1625kg) cu motor batran de 3,0 si cutie automata consuma un pic mai putin decat a ta. LE: M52B20 vanos 200E : http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...st&p=113803 mai putin Ecu. This post has been edited by bartro: Feb 17 2010, 09:35 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Deci masina mea mai grea (1625kg) cu motor batran de 3,0 si cutie automata consuma un pic mai putin decat a ta. LE: M52B20 vanos 200E : http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...st&p=113803 mai putin Ecu. m52 nu e motorul ala din aliaj cu probleme de ...sulf?? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Motronic e destul de avansat, tu parca ai 8 cilindri, cand m30 are 6 ... Deci, daca tai un sfert din motorul tau astfel incat sa ai v6 ti-ar lua cam 17% nu ? biggrin.gif E mai puţin avansat decāt injecţia de pe maşina mea, mai ales că am şi dublu vanos. Din moment ce sunt motoare diferite, diferenţa n-ar fi proporţională. Ştii ceva dar nu chiar tot. ![]() Nikasil-ul reacţiona cu sulful din benzina proastă, fapt care ducea la distrugerea blocului. Problema a persistat pānă īn '98. Cele fabricate īncepānd cu nu ştiu ce lună din '98 nu mai au această problemă. Deci masina mea mai grea (1625kg) cu motor batran de 3,0 si cutie automata consuma un pic mai putin decat a ta. LE: M52B20 vanos 200E : http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...st&p=113803 mai putin Ecu. Dar n-ai 3.5 litri. ![]() Probabil că nici nu mergi la fel, eu merg turat oriunde am loc. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
In manual scrie ca in oras un m30b35 ia 17% urban iar 8% extra urban.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
In manual scrie ca in oras un m30b35 ia 17% urban iar 8% extra urban. Manual e irelevant pentru conditiile de Romania, mai ales bucuresti. Daca te uiti pe http://www.spritmonitor.de ce consum au unii la masini iti vine sa te muti in Germania. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Eu as pune 2.7 eta sau 2.0 m20 daca tot zici ca e masina de zi cu zi, obligatoriu cu motronic. Scapi cu un 12-13 % in oras zic eu. 2.3-ul haleste mult, dar si trage |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
2,5 M20 sau 3,5 M30 sincer nu cred ca ar fi diferenta foarte mare de consum intre ele,undeva la maxim 2 litri,acum tu stii mai bine ce si cum.Ca fiabilitate M30 mi se pare un pic in fata lui M20.Vanos si alte nebunii nu stiu daca se merita.
Legat de consum,conteaza extrem de mult si in ce stare e motorul va dau exemplul meu: -BMW E30 323i fostul motor in stare destul de buna,debitmetru sigilat mers in general in trafic mixt(sa zic 30-40% aglomerat restul liber) maxim 15% minim catre 12 -BMW E46 325ti actualul la fel motor cu km putini,mers mai mult in trafic lejer ,momentan am 12,6% pe bord real undeva pe la 13% cand a fost frig cred ca 15% in ambele cazuri stilul de mers normal-schimbat normal in 3000-3500 si unde se putea dat cate un 5-6000. daca ai mult de mers in aglomeratie cred ca M20 2,5 e recomandat,altfel M30 as zice. PS:inca ceva important,daca am de parcurs o distanta mica nu folosesc masina ![]() Era un citat in manualul de Oltcit ceva de genu parcurgerea unor trasee mai mici de 5 km(??!) poate duce la cresterea consumului cu pana la 300%!!!!! logic motor cu racire pe aer dura ceva pana il incalzeai ![]() This post has been edited by alex230ro: Feb 19 2010, 07:59 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
@rotti 2.7 eta am inteles ca e cam lenes-are cuplu dar se tureaza greu ca dizelu
sub 2.5 nu as mai incerca. @alex si eu am fost multumit de 2.3 pana i-am umblat in debitmetru dupa o "inundatie" in vara. 12-13 in oras mers normal |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 08:17 PM |