![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1801
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
si eu am problema asta la urs sau daca o alerg rau o arde aiurea pana se mai raceste...deci ori daca e prea muncit ori daca e rece... sa ma uit la disc? Tie iti mai trebuie pedala si o pista. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1802
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
nu stiu ce sa iau: stage 2 sau stage 3 stage 2 - Horsepower Rating: 439 HP / Torque Capacity: 387 ft/lbs (~525Nm) stage 3- Horsepower Rating: 498 HP / Torque Capacity: 452 ft/lbs (~610Nm) eu tind spre stage 2 pt ca se incadreaza bine la puterea masinii mele, nu cred sa am nevoie vreodata de stage 3 diferenta mare de bani nu e, nu asta e problema (25$) insa mi s-a spus ca cel stage 3 e foarteee dur ![]() vreau o parere avizata de la cineva care se pricepe mai bine, care a montat asa ceva pe masina si are destul de multa putere (vlad... iulica... ) Da, singurul impediment este fermitatea pedalei care la mers day by day in trafic cam pune probleme. Vezi ca e posibil sa fie doar discul uzat. Eu m-am lovit de doua ori de problema asta. Acum am doar disc facut la paul (andronic) cu pucuri si e ok, patineaza insesizabil cateodata ~6300rpm ![]() Studiaza putin sa vezi cat de dura e pedala la stage 2. In locul tau as merge pe stage 2. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1803
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pai si eu ma gandesc la stage 2, baniuesc ca daca e ceva dus acolo e discul si il pot repara dar iau kit si pt volanta eu acum nu stiu ce "stage" am la masina, am pedala destul de tare si e ft incomod sa merg cu masina in aglomeratie am sa-l sun pe sabastian sa-l intreb, poate isi mai aduce aminte -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1804
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1805
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eBay normal
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1806
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ia-ti asa ceva (cu 6 pucuri): http://www.clutchmasters.com/shop/?page=sh...0&AppID=475 ![]() Cu volanta sport nu-sh ce sa zic, wpp stiu ca a avut probleme cu a lui.. O sa ai oricum relantiul mai neregulat cu una cu masa simpla.. Io am acum volanta & placa de M5 + disk ceramic, a inceput insa si al meu ambreiaj sa dea semne de oboseala (doar la skimbarea 1-2 pe A2 ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#1807
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Cu volanta sport nu-sh ce sa zic, wpp stiu ca a avut probleme cu a lui.. O sa ai oricum relantiul mai neregulat cu una cu masa simpla.. ce probleme? de ce sa fie neregulat? ![]() eu am intrebat pe cineva care a pus kit in genul asta pe un 330 si in afara de duritatea ambreiajului si ca tine ft sus ambreiajul nu are probleme -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1808
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
da, insa numai cand e rece si ft rece afara pana se incalzeste, cum s-a incalzit cum e brici ![]() ![]() Stiu ca nu-s avizat ca nu am nuj ce puteri pe masina, dar fizica de baza imi spune ca la rece volumul corpului e mai mic si la cald creste datorita densitatii. Are probabil ceva legatura cu miscarea moleculara and shit. Chiar nu-mi bat capul dar teoretic ce apare acolo pe la stage 2 ar trebui sa-ti ajunga pentru ca suporta de fapt caldura si lucru mecanic mai mare ![]() PS: nici kit-ul de stage 3 n-ar trebui sa fie diferit poate doar cateva zecimi de Nm sa simti diferenta in pedala. Care oricum cred (sper) ca se poate regla. Iarasi, sunt doar presupuneri, nu am asa ceva pe masina. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#1809
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ema vezi c a ai tone de review pe E46 fanatics,in principiu cica e normal sa aiba oarecare rontait la relanti volanta sport,acolo lumea mergea pe nisto combo cu ambreiaj de M5 E34
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#1810
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Stiu ca nu-s avizat ca nu am nuj ce puteri pe masina, dar fizica de baza imi spune ca la rece volumul corpului e mai mic si la cald creste datorita densitatii. Are probabil ceva legatura cu miscarea moleculara and shit. Chiar nu-mi bat capul dar teoretic ce apare acolo pe la stage 2 ar trebui sa-ti ajunga pentru ca suporta de fapt caldura si lucru mecanic mai mare ![]() PS: nici kit-ul de stage 3 n-ar trebui sa fie diferit poate doar cateva zecimi de Nm sa simti diferenta in pedala. Care oricum cred (sper) ca se poate regla. Iarasi, sunt doar presupuneri, nu am asa ceva pe masina. eee... rahat.. vrei sa zici ca e rece si toate elementele sunt contractate? la asta m-as fi gandit daca era prima iarna petrecuta in aceasta masina dar e a3a si e prima data cand patesc asa, nope... ceva e in neregula acolo, eu tind sa cred ca este uzat, cred ca are mai bine de 50k km -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1811
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Da, asta vreau sa zic, semnele puternic vizibile ale uzurii dupa cei 50mii km dispar partial cand se incalzeste
![]() ![]() Just my 2 cents. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#1812
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da, se pare ca azi am aflat enigma ambreiajului, cel mai probabil pierd ulei de la cv pe lg priza , ulei care ajunge pe ambreiaj rezultatul il stie toata lumea, uleiul de la cutie inca e in semn, am comandat semering urmeaza sa vina putin caldura sa ma apuc de dat cutia jos si ambreiajul pe care-l am si care am inteles ca se reconditioneaza, se schimba puc-urile care se si gasesc
![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1813
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
da, se pare ca azi am aflat enigma ambreiajului, cel mai probabil pierd ulei de la cv pe lg priza , ulei care ajunge pe ambreiaj rezultatul il stie toata lumea, uleiul de la cutie inca e in semn, am comandat semering urmeaza sa vina putin caldura sa ma apuc de dat cutia jos si ambreiajul pe care-l am si care am inteles ca se reconditioneaza, se schimba puc-urile care se si gasesc ![]() ![]() intradevar si eu am vazut disc de ambreiaj cu pucuri schimbate si merge perfect... daca vrei cred ca pot sa iti si zic unde sa ti-l faci ![]() |
|
|
![]()
Post
#1814
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la momentul potrivit, eu stiu deja 2 locuri PS: aventual poti scrie aici, poate mai e cineva interesat ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1815
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
uli pt cs filtru de ulei garnituri frana edge 10 60 knect si autofreni s garniturile
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1816
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
KIT ambreiaj SACHS performance
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() am masina demontata de 1 saptamana, sper ca timpul sa ma lase sa pun piesele cat mai repede -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1817
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Esti grav!
![]() Sa-l stapanesti sanatos! ![]() |
|
|
![]()
Post
#1818
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
merci! .. dar de ce grav? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1819
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Gen şmecher.
![]() Cât a costat? This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2010, 08:40 PM |
|
|
![]()
Post
#1820
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pretul din link (697 parca) + 2% comisionul paypal ( e a doua oara cand patesc asta cu nemti, macar astia scriu clar la conditiile de plata) + 26€ transportul cu UPS care a durat fix 7 zile si mi-a adus coletul acasa (7,6kg) deci aproape 740€
am preferat sa platesc prin paypal cu tot cu acel 2% comision decat plata prin virament unde oricum plateam ceva comision in + ca nu puneau pachetul la posta pana nu le intrau banii in cont la plata prin virament am luat si rulment nou, 100 ron marca ... sachs ![]() app cosmin, sper sa-l ai in magazin ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 03:24 PM |