![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1761
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
http://www.bricoshop.ro/Unelte-si-scule-raquo-Extractoare http://www.scule-ieftine.ro/produs/10/62/s...uri-0-0-663.htm http://scule.info.ro/produse-Extractoare-suruburi_14.html This post has been edited by alex230ro: Dec 5 2009, 09:24 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#1762
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Da ma, si? Care e ideea?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1763
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Sculele de calitate se găsesc greu. ![]() Am avut mai multe truse de scule ieftine şi erau nişte gunoaie. Mi-a adus un amic o trusă de scule din America şi nici nu se poate compara din punct de vedere al materialului. Mult mai rezistente, rezistă atunci cānd trebuie să dai jos un şurub foarte bine strāns. |
|
|
![]()
Post
#1764
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ale dreacu si eu n-am gasit in nici un magazin asa ceva. Astea sunt USAG. Ori fi nasoale? Doar prin targ duminica ce cred ca am mai vazut cu coada ochiului d-alea de acu 100 de ani. gasesti asta e ideea ,nu de calitatea celor care le ai tu dar gasesti asta era ideea ![]() ![]() ![]() @Ciupanezu asa o fi nu folosesc zilnic sculele ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#1765
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1766
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
2 x nankang 205 / 55 / 16 250 ron bucata + indreptare jante (60 ron/buc) + plumb, ventile, azot, saci sunt ok, dar cred ca pun astea noi de 205 pe spate (in loc de 215) ca nu prea au priza buna la plecare. |
|
|
![]()
Post
#1767
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nankang sunt...chinezarii ordinare ca sa nu le zic altfel. Nu ar trebui sa te mire lipsa performantelor.
Vezi ca e o vulcanizare pe 1 Mai cu preturi foarte bune la indreptat jante unde ma duc deobicei. La primul semafor inainte de intersectia Ion Mincu este pe partea stanga pe colt. Ex. la 15 este 250mii/janta. La 16 mi se pare ca era gen 350mii/janta si le fac foarte bine. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1768
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La primul semafor inainte de intersectia Ion Mincu este pe partea stanga pe colt. Ex. la 15 este 250mii/janta. La 16 mi se pare ca era gen 350mii/janta si le fac foarte bine. ![]() Venind dinspre Piata Domenii catre Piata Victoriei, pe stanga, inainte de intersectia cu Ion Mincu? Eu de obicei merg la prima vulcanizare pe dreapta dupa ce intri pe Bd. Ion Mihalache (fost 1 Mai) din Piata Victoriei (e imediat dupa prima intersectie), dar nu sunt foarte incantat de cum au iesit jantele indreptate acolo... Si sa stiu sa merg unde zici tu data viitoare, daca nu e vorba de aceeasi vulcanizare. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1769
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu aia prima pe dreapta, e ultima pe stanga fix pe colt unde intoarce tramvaiul. Am indreptat multe seturi si nu am avut nici o problema. Cand i-am rugat sa fie atenti la pus/scos cauciuc chiar au fost, etc. Montat/demontat cauciuc de pe janta era ceva gen 20-30mii fata de multe alte vulcanizari unde e 50-60-70mii...care mi se pare aberant sa dau si 50mii/buc doar ca sa-mi scoata/puna un cauciuc.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1770
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
multumesc de sfat. e chiar si mai accesibila ca locatie. mereu ma uit lung la jantele din vitrina aia, mereu ma fascineaza ![]() ![]() am stat sambata sa ma gandesc: sa iau niste sh'uri sau sa iau nankangurile astea ?! Dupa ce am vazut ca niste good year'uri M+S sh bune (dar pt. care nu am cele mai bune sentimente) ajung la 300-400 ron/2 buc am decis sa iau noi primele optiuni. oricum, alde autosoft au intors banii cu lopata in ultimele zile incepand cu sambata. This post has been edited by CRM112: Dec 16 2009, 09:35 AM |
|
|
![]()
Post
#1771
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
pe aici pe la mine e 90/100 mii de scos/pus o anvelopa. mafioti
![]() si eu astept acu sa-mi vina rotile de 14 de la reprezentanta autosoft cu anvelopele de iarna, ca in momentul de fata ursu' e imobilizat pe brock-uri de 9j ![]() This post has been edited by little six bmw: Dec 16 2009, 09:36 AM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#1772
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
eu am luat 2 Michelin Chilot Alpin 195/65/15 cu dot 2007 la 100 ron bucata. Carnoase, fara crapaturi, deocamdata multumit de ele.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#1773
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1774
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1775
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Fac colectie. Si poate o sa le si schimb saptamanal.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1776
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Sculele de calitate se găsesc greu. ![]() Am avut mai multe truse de scule ieftine şi erau nişte gunoaie. Gresit, scule de calitate se gasesc extrem de usor. Dar cum ai incercat si tu sa exprimi ideea, costa. Oricum, nice try. ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#1777
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Comenzile de pe net nu mi se par lucruri "extrem" de uşoare.
Pe toate drumurile găseşti ciurucuri, gunoaie, calitatea nu este atāt de uşor de găsit. |
|
|
![]()
Post
#1778
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Comenzile de pe net nu mi se par lucruri "extrem" de uşoare. Pe toate drumurile găseşti ciurucuri, gunoaie, calitatea nu este atāt de uşor de găsit. + 1 Si ex. concret: un teroson foarte smecher de la Teroson l-am luat din Germania cu 5 euro si aici singurul importator il vinde cu 20 de euro. Daca-ti place sa fii jegmanit cumpara ce vrei din rromania la pret x2 cel putin. E treaba! -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1779
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Exact, găseşti şi la noi lucruri de calitate, dar la ce preţuri?
Nu cred că are importanţă dacă-ţi permiţi să plăteşti un preţ mai mare, este prostesc să arunci banii pe fereastră. Pot da zeci de exemple, de la piese OEM la piese aftermarket sau alte produse, la noi e japca maximă. This post has been edited by Ciupanezu: Dec 18 2009, 12:28 PM |
|
|
![]()
Post
#1780
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da' eu stiu ca se gasesc scule bune si in rromania
facom am o trusa de vreo 8 ani, nici o tubulara decalibrata, dupa mine sunt nr 1 in scule ![]() imi pare rau ca mi s-a bulit arcul de la clichet si l-am aruncat (am incercat eu sa-l repar si l-am bulit mia rau), ulterior am vb cu cineva de la facom si mi-a spus ca il schimba fara probleme, au garantie pe viata ![]() ![]() am avut si un set de chei pt holendere, mi-a disparut ![]() si de draper eu sunt ft multumit, folosesc de multi ani si nu am probleme, chiar am spart o tubulara de la ei si mi-au schimbat-o a doua zi fara probleme (o cumparasem cu o zi inainte), am un clichet mediu (patrat de 10mm) de vreo 6-7 ani si am tras in el ca draq si nu are nimic ![]() ![]() mai am o trusa mini stanley, ft multumit si de asta ![]() ![]() scule sunt, bani sa ai sa le cumperi ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 12:37 AM |