![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Daca as detine 1000 de euro (40 milioane), ce masina mi-ati recomanda? Avand in vedere ca nu ma pasioneaza sa umblu prin service, pe internet sau pe forumuri. Sunt un simplu om care vrea sa mearga fara bataie de cap din punctul A in punctul B.
Problema asta mi-a fost pusa de altcineva si nu stiu ce sa-i raspund. Ma gandesc la o dacie, dar nu stiu la ce scoruri se invart astea. Exista alte alternative? Sau cati bani trebuie sa mai stranga ca sa aiba o optiune fiabila? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Dacie sefu ,masina va fii din 199x probabil pt mers din A in B e masina ideala.Dar sa nu se astepte ca o sa mearga fara probleme
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (alex230ro) Dacie sefu ,masina va fii din 199x probabil pt mers din A in B e masina ideala.Dar sa nu se astepte ca o sa mearga fara probleme
![]() QUOTE (Darren) Daca as detine 1000 de euro (40 milioane), ce masina mi-ati recomanda? Avand in vedere ca nu ma pasioneaza sa umblu prin service, pe internet sau pe forumuri.
:finger: |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Reformulez nu exista masina la 1000E care sa nu aiba probleme
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
ce :finger: mey? pentru ce?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu era pt tine... ![]() pun si eu smile-ul ala ca vad ca e la moda. ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Cred ca Florin o ia pe urmele lui Mertan :finger:
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Darren din 1993 pana in 2001 am fost "utilizator" de Dacie. O Dacia Break din 1988, care acum rugineste pe roti la tara.
Dacia clasica (vorbim de modelele cu carburator) este o masina foarte fiabila (prin simplitatea ei), cu conditia sa o intretii periodic. In aproximativ 10 ani, o singura data am ramas cu Dacia in drum - si asta exclusiv din vina mea (o poveste cu o insailatura la un prezon de chiulasa). Si as puncta in special comportamentul excelent iarna si pe drumuri proaste. Intretinerea corecta a unei Dacii inseamna, insa, o medie de 4-6 ore alocate saptamanal acestei activitati. De asemenea, presupune sa cunosti foarte bine masina, sa ai scule si sa sa efectuezi singur operatiile de intretinere. Sigur, vorbim de o medie - operatiile de intretinere variind major de la o saptamana la alta. Intretinerea este foarte ieftina dpdv financiar, dar scumpa dpdv timp alocat. Pentru cineva care are pana in 26-27 de ani, este o masina excelenta. Dupa aceasta varsta, nu as mai recomanda-o. Sincer, acum nu as mai merge zilnic cu o Dacie decat iarna. Am ajuns intr-o faza a vietii in care nu mai am timp de surubarit mereu la masina - si cred ca in aceeasi situatie esti si tu. Pe scurt: la un buget de 1000 EUR Dacia clasica e o masina excelenta. Poate insa nu in etapa vietii in care esti tu. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
A ca mi-am amintit:o alta masina ieftina=Oltcit
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
nu exista decat un singur raspuns DACIA. este cam exagerat 4 ore de mecanica saptamanal mai specific .. carbotestul 1 data la 6 luni, costa in jur de 1 mil (asta pt consum minim de carburant) articulatii/bucsi o data pe an, depinde mult de grija soferului si km parcursi. dupa cate am vazut eu piata la dacii este foarte ciudata, si as prefera o dacie veche chiar sub 90 dar intr-o stare foarte buna decat una 95-96 dar cazuta. cam astea sunt optiunile la 40kk -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
La asta se pot adauga 1 bobina la 2 ani un capac delco anual bujiile anual ,depinzand si de starea in care e masina cumparata.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Aha. Si daca respectivul detine o dacie 1300 din '82 Care are tabla cam cazuta si motorul refacut.. sa-i zic sa-si ia o alta dacie? cu cativa ani mai noua?
Oricum cred ca o sa-i zic sa mai stranga bani si sa-si ia un tico sau matiz. In Olcit nu-l vad (are prostul obicei sa invite toti vecinii sa-i repare masina) mai ales ca stiu ca sunt sensibile la anti-talente. Mda, grea problema. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
La o Dacia, principala problema este caroseria. Motorul, transmisia, suspensia, directia, franele - orice se poate face de la zero, ca noi, cu costuri mici.
Dar daca a apucat sa rugineasca caroseria destul de mult si ajung sa fie afectate lonjeroanele, oalele de amortizor, alte componente care dau geometria masinii - la revedere, nu o mai salvezi. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
O oala de amortizor a fost sudata, + un brat de la puntea spate. Deci caroseria e praf. Nush ce sa zic. Sa caut pe autovit masini pana in 1200euro, sau voi gasi numai cazaturi? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Daca vorbim de Dacie in continuare, as zice mai degraba sa cauti una care a avut unul, maxim doi proprietari si a carei caroserie a fost ingrijita cum se facea pe vremuri (antifonata la 3-4 ani, ulei cat curpinde in praguri si lonjeroane). Preferabil a unei femei sau a unui pensionar. Preferabil fabricata in anii '80 sau cel mult prima parte a anilor '90, pentru ca, dupa Revolutie, obiceiul de a ingriji o Dacie astfel incat sa tina 20 de ani a disparut destul de repede.
Hint: daca te intelegi bine cu postasul, intreaba-l daca nu stie de vreun astfel de batranel / batranica, pe care il/o bate gandul sa-si vanda masina de care a avut grija o viata. Poate stie el, poate stie un coleg de-al postasului. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 07:01 PM |