IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> O masina la 1000 euro
Darren
post Jan 24 2006, 11:24 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Daca as detine 1000 de euro (40 milioane), ce masina mi-ati recomanda? Avand in vedere ca nu ma pasioneaza sa umblu prin service, pe internet sau pe forumuri. Sunt un simplu om care vrea sa mearga fara bataie de cap din punctul A in punctul B.

Problema asta mi-a fost pusa de altcineva si nu stiu ce sa-i raspund. Ma gandesc la o dacie, dar nu stiu la ce scoruri se invart astea. Exista alte alternative? Sau cati bani trebuie sa mai stranga ca sa aiba o optiune fiabila?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 24 2006, 11:27 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Dacie sefu ,masina va fii din 199x probabil pt mers din A in B e masina ideala.Dar sa nu se astepte ca o sa mearga fara probleme tongue.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 24 2006, 11:36 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (alex230ro)
Dacie sefu ,masina va fii din 199x probabil pt mers din A in B e masina ideala.Dar sa nu se astepte ca o sa mearga fara probleme tongue.gif


QUOTE (Darren)
Daca as detine 1000 de euro (40 milioane), ce masina mi-ati recomanda? Avand in vedere ca nu ma pasioneaza sa umblu prin service, pe internet sau pe forumuri.


:finger:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 24 2006, 11:39 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Reformulez nu exista masina la 1000E care sa nu aiba probleme biggrin.gif teoretic poti gasi o Dacie al banii aia care sa merga dar sa nu ajungi cu ea in service...Recomand prietenului tau sa ia cursuri de mecanica biggrin.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Jan 24 2006, 11:39 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



ce :finger: mey? pentru ce?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 24 2006, 11:40 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





nu era pt tine... biggrin.gif

pun si eu smile-ul ala ca vad ca e la moda.smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 24 2006, 11:40 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Cred ca Florin o ia pe urmele lui Mertan :finger: laugh.gif Later edit :cum naiba facem sa vedem cand mai scrie unu in acelasi timp cu noi tongue.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 24 2006, 12:05 PM
Post #8


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Darren din 1993 pana in 2001 am fost "utilizator" de Dacie. O Dacia Break din 1988, care acum rugineste pe roti la tara.

Dacia clasica (vorbim de modelele cu carburator) este o masina foarte fiabila (prin simplitatea ei), cu conditia sa o intretii periodic.
In aproximativ 10 ani, o singura data am ramas cu Dacia in drum - si asta exclusiv din vina mea (o poveste cu o insailatura la un prezon de chiulasa). Si as puncta in special comportamentul excelent iarna si pe drumuri proaste.

Intretinerea corecta a unei Dacii inseamna, insa, o medie de 4-6 ore alocate saptamanal acestei activitati. De asemenea, presupune sa cunosti foarte bine masina, sa ai scule si sa sa efectuezi singur operatiile de intretinere. Sigur, vorbim de o medie - operatiile de intretinere variind major de la o saptamana la alta.
Intretinerea este foarte ieftina dpdv financiar, dar scumpa dpdv timp alocat. Pentru cineva care are pana in 26-27 de ani, este o masina excelenta. Dupa aceasta varsta, nu as mai recomanda-o.

Sincer, acum nu as mai merge zilnic cu o Dacie decat iarna. Am ajuns intr-o faza a vietii in care nu mai am timp de surubarit mereu la masina - si cred ca in aceeasi situatie esti si tu.

Pe scurt: la un buget de 1000 EUR Dacia clasica e o masina excelenta. Poate insa nu in etapa vietii in care esti tu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 24 2006, 12:27 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



A ca mi-am amintit:o alta masina ieftina=Oltcit biggrin.gif la 1000E gaseste un 12 TRS in stare buna- la masina asta problemele sunt legate in principal de consumul paranormal pt capcitatea ei cilindrica si unele probleme de electrica(sa nu credeti ca de aia iau foc Olsiturile)in rest masina e ok.Preferabil de gasit unul din ultimele modele 12 TRS se pare ca motorul + cutie= frantuzesti


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Jan 24 2006, 01:06 PM
Post #10


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16





nu exista decat un singur raspuns DACIA.

este cam exagerat 4 ore de mecanica saptamanal

mai specific .. carbotestul 1 data la 6 luni, costa in jur de 1 mil (asta pt consum minim de carburant)
articulatii/bucsi o data pe an, depinde mult de grija soferului si km parcursi.

dupa cate am vazut eu piata la dacii este foarte ciudata, si as prefera o dacie veche chiar sub 90 dar intr-o stare foarte buna decat una 95-96 dar cazuta. cam astea sunt optiunile la 40kk


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 24 2006, 01:09 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



La asta se pot adauga 1 bobina la 2 ani un capac delco anual bujiile anual ,depinzand si de starea in care e masina cumparata.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Jan 24 2006, 01:48 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Aha. Si daca respectivul detine o dacie 1300 din '82 Care are tabla cam cazuta si motorul refacut.. sa-i zic sa-si ia o alta dacie? cu cativa ani mai noua?
Oricum cred ca o sa-i zic sa mai stranga bani si sa-si ia un tico sau matiz.
In Olcit nu-l vad (are prostul obicei sa invite toti vecinii sa-i repare masina) mai ales ca stiu ca sunt sensibile la anti-talente.
Mda, grea problema.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 24 2006, 02:05 PM
Post #13


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



La o Dacia, principala problema este caroseria. Motorul, transmisia, suspensia, directia, franele - orice se poate face de la zero, ca noi, cu costuri mici.
Dar daca a apucat sa rugineasca caroseria destul de mult si ajung sa fie afectate lonjeroanele, oalele de amortizor, alte componente care dau geometria masinii - la revedere, nu o mai salvezi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Jan 24 2006, 02:27 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP





O oala de amortizor a fost sudata, + un brat de la puntea spate. Deci caroseria e praf.
Nush ce sa zic.
Sa caut pe autovit masini pana in 1200euro, sau voi gasi numai cazaturi?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 24 2006, 02:38 PM
Post #15


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Daca vorbim de Dacie in continuare, as zice mai degraba sa cauti una care a avut unul, maxim doi proprietari si a carei caroserie a fost ingrijita cum se facea pe vremuri (antifonata la 3-4 ani, ulei cat curpinde in praguri si lonjeroane). Preferabil a unei femei sau a unui pensionar. Preferabil fabricata in anii '80 sau cel mult prima parte a anilor '90, pentru ca, dupa Revolutie, obiceiul de a ingriji o Dacie astfel incat sa tina 20 de ani a disparut destul de repede.
Hint: daca te intelegi bine cu postasul, intreaba-l daca nu stie de vreun astfel de batranel / batranica, pe care il/o bate gandul sa-si vanda masina de care a avut grija o viata. Poate stie el, poate stie un coleg de-al postasului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 30th June 2025 - 06:53 PM