![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 186 Joined: 23-October 05 From: Bucuresti Member No.: 54 Car: Toyota Engine: 1.3 ![]() |
Setarea aerului condiţionat pe maximum rece poate creşte consumul de carburant. Majoritatea oamenilor care se urcă în maşina supraîncălzită şi dotată cu aer condiţionat greşesc, pornind aerul pe treapta cea mai mare de ventilaţie şi setând temperatura cea mai scăzută. Asta nu costă doar combustibil, ci va provoca şi o răceală pe măsură.
Corect şi mai de efect este să deschideţi întâi toate geamurile, astfel încât la pornirea de pe loc să iasă tot aerul cald din interiorul maşinii. Apoi puteţi da ventilaţia la maximum, dar la o temperatură moderată. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
QUOTE la pornirea de pe loc să iasă tot aerul cald din interiorul maşinii. Apoi puteţi da ventilaţia la maximum, dar la o temperatură moderată.
cred ca toata lumea apreciaza sfatul tau, dar pe cine crezi ca intereseaza de ce zici tu acum la -17 grade? ![]() -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
oricum, nici un aer conditionat n-o sa faca - 17C in masina ... asa ca se racoreste imediat daca deschizi geamurile on topic: sunt unii cu sensibilitate crescuta la aerul racit de A/C - eu vara il deschid in reprize scurte, ca daca l-am lasat mai mult de 5 min se lasa cu ampicilina ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 186 Joined: 23-October 05 From: Bucuresti Member No.: 54 Car: Toyota Engine: 1.3 ![]() |
QUOTE (COObra) dar pe cine crezi ca intereseaza de ce zici tu acum la -17 grade?
![]() Imediat vine si vara ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Eu vara tin cam la 20 de grade reglajele de caldura, deci nu exagerez. Oricum sunt imun la aerul conditionat.
Pot sa deschid si trapa ca sa iasa aerul incins mai repede? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Abia astept vara sa vad cum se comporta aerul conditionat la E28. Eu sunt al dracu de sensibil la curent, poti sa sufli cu aer de 30 grade in mine ca eu tot racesc. Sper ca sistemul de pe troaca sa fie mai...gentil ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
21 vara cu alea 3 bile pe albastru
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 11:28 AM |